Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-09-11 01:06:09

LOGOUT.hu

Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10501) Geryson válasza ryger (#10499) üzenetére


Geryson
addikt

"mert en sem hiszem, hogy csak es kizarolag a piacon kaphato legdurvabb CPU kepes elfogathatoan futtatni a prg-t"

Kijavítanám: egyenlőre nincs olyan processzor, ami képes erre... :) Természetesen ez túlzás, mert van, de én is már 100% biztos vagyok benne, hogy az opciók fullra húzásával akkor akasztod ki a procit, amikor csak akarod. Lásd pl. a Light Bloom effects...

Amúgy az add-onok az IGAZÁN felelősek az FSX drasztikus szaggatásáért.

cintula187: A PMDG FS menüjében van az options alatt egy pipálható opció, hogy "windows undock" vagy valami ilyesmi. Természetesen mondanom sem kell, hogy az FS-t is előtte ablakos módba kell hoznod, átvinni a második képernyőre a cuccokat (pl. FMC, vagy throttle) és amikor minden a helyén van, akkor FS-ben windows mode kikapcs.

[ Szerkesztve ]

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10502) ryger válasza Geryson (#10501) üzenetére


ryger
aktív tag

Eleg vicces akkor, hogy meg senki nem szolt nekik, talan ideje lenne optimizalni kicsit ezt a dolgot es elerni, hogy hasznaljon tobb szalat is, mert nekem mielott elkezdtem utana jarni kicsit egybol az jutott az eszembe, hogy LGA1155 i7 es mellette egy Nvidia 670 vs ATI 7970. A masik procihoz mar a lapot is p@raszt aron merik, a CPU-rol mar nem is beszelve. Egyebkent csak Nvidia lehet a GPU (tudom, h nagyon kozkedvelt) vagy lehetne ATI is? Talan ez az a helyzet amikor jol jonne a 3 GB memcsi a kartyan.

[ Szerkesztve ]

(#10503) Geryson válasza ryger (#10502) üzenetére


Geryson
addikt

Kinek szóljon? :) Már nincs is az a csapat, aki csinálta, felosztották. Az az igazság, hogy tuti úgy voltak vele, hogy annak a pár ezer parasztnak csak jó lesz ez így is. Baromi kevesen játszák ezt már. Van egy csomó tweak, de hogy ezek igazán segítenek-e, azt nem tudom...

Ezért mondtam, hogy ha új beszerzés, akkor lehet FS9 jobb (bár én szigorúan FSX felhasználó vagyok), de amit ez a program művel költségszinten az csodás...

[ Szerkesztve ]

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10504) ryger válasza Geryson (#10503) üzenetére


ryger
aktív tag

Mar nem tudtam modositani az elozot

Latod, ennyire tudok a dologhoz hozza szagolni, hogy azt sem tudtam ez mar egy "halott" program vagy mifene :DDD . Akkor valoban azt kell kihozni maxra ami ebben van es majd talan lesz megint kesobb egy csapat, amely felveszi a kesztyut es csinal egy ujabb valtozatot.

(#10505) Korcsii válasza Geryson (#10503) üzenetére


Korcsii
őstag

Sőt, pár hete már a supportot is megszüntették, szóval nem csak hogy fejlesztés nincs, de abszolút senki nem foglalkozik már vele (azért gondolom a DVD-ket nyomják, hogy lehessen pénzt szedni egy 6 éves programra, aminek az ára mintha nem sokat ment volna lejjebb).

(#10506) Geryson válasza Korcsii (#10505) üzenetére


Geryson
addikt

Nem tudtam, de hát sajnos érthető ez a lépés is. Most valljuk be, a mai világban ki engedheti meg magának, hogy bármi olyat is fenntartson, ami nem hoz kimondottan nyereséget és abból is baromi sokat. Egyébként a Microsoft megtehetné, mert azt hiszem van elég más programja, ahonnan dől a lé, de a jelek szerint meg nem akarja megtenni...

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10507) RCH663 válasza ryger (#10502) üzenetére


RCH663
aktív tag

Sajnos nincsenek neked jó híreim ezzel a config dologgal kapcsolatosan. Ha 3x FullHD felbontás a cél akkor mindenből a legdurvább kell. Legdurvább I7 6 mag, vízhűtéssel és meghajtani 5.5 GHZ-n, ha több monitor akkor ATI, és a 3x FullHD miatt 7970. Egy ilyet viszont ki kell tudni szolgálni, kell rendes alaplap, masszív táp, és nagyon gyors ssd-k, hogy ne fogják vissza.

Ha FSX, és ilyen követelmények vannak, akkor bizony nagyon mélyen bele kell nyúlni a pénztárcába.

(#10508) Jorus válasza RCH663 (#10507) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ennek az árából én inkább pár évre biztosítanám magamnak a kisgépes szakszóm fenntartását. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#10509) cintula187 válasza Geryson (#10501) üzenetére


cintula187
addikt

Köszi. 747 nél sikerült a fmc-t, EICAS-t átvinni. De Navigácios kijelzőt nem tudok.

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#10510) Geryson válasza cintula187 (#10509) üzenetére


Geryson
addikt

Ja, azt bizony nem is lehet. :) Overheadet is át tudod vinni, nekem mindig az volt a háttérben, előtte az FMC és a komplett pedestral panel.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10511) cintula187 válasza Geryson (#10510) üzenetére


cintula187
addikt

Értem.. 737 nél meg az a gond hogy csak 1 ND lehet unlock olva ha másikra kattintok megváltozik a már undock olt :(

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#10512) boeing


boeing
senior tag

LHBP LHsimulations haladnak.[link]

(#10513) Asbee


Asbee
veterán

PMDG-nél már kaphatóak 777 Manuals & Training Aids-ek. Már nagyon várom. :D

(#10514) wd.taz


wd.taz
aktív tag

:D Lehet, hogy szimulátorozott ??? :D

[Kamupilóta bukott le a torinói reptéren]

Hogy mik vannak :Y :C

Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /

(#10515) ryger válasza RCH663 (#10507) üzenetére


ryger
aktív tag

Ez bizony nem jo hir, mert en nem nagyon ertek a tuninghoz, meg nem nagyon probaltam a sajat gepemen sem(az a cel egyebkent :) ), a vizhutestol meg ockodok nagyon mert abban sincs tapasztalatom ha meg elpukkan egy cso akkor meg meszeltek a gepnek. VGA-nak Zotac 680-at neztem mert aranylag turheto az ara, ATI 7970 kb ilyen osszeg szinten de meglatjuk mi lesz a vegso konfig de ugy tunik abbol amit mondtatok, hogy tenyleg nagyon zsebbe nyulos konfig kell hozza.

(#10516) andorra válasza ryger (#10515) üzenetére


andorra
őstag

Végül is, kerül amibe kerül, jól fut, nem jól fut, a lényeg, hogy ragaszkodj te is az FSX-hez !

(#10517) Geryson válasza andorra (#10516) üzenetére


Geryson
addikt

Egy újabb klinikai eset, igaz? Hát már csak ilyenek vagyunk, mi FSX-esek... :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10518) ryger válasza andorra (#10516) üzenetére


ryger
aktív tag

Nem nekem lesz a vas hanem az egyik ismerosnek csak en rakom neki ossze mert o egyalltalan nem ert a HW reszehez es neki mar megvan a progi a kiegeszitokkel egyutt. Latva a problemat, szamomra is kezenfekvo lenne a masik verzio de ez mar igy marad.

(#10519) RCH663 válasza andorra (#10516) üzenetére


RCH663
aktív tag

Hagyd már abba vazeg..... Uncsi. :O

(#10520) RCH663 válasza ryger (#10518) üzenetére


RCH663
aktív tag

Nézz egy combos levegő hűtést, és azzal még elérhető a megfelelő teljesítmény.

VGA: Az ATI alapból tudja a 3 monitort, eyefinty a neve a megoldásnak. Lényege, hogy egy kijelzőnek display porton kell csatlakozni ami vagy elve a monitor display portos, vagy átalakító kell hozzá, aminek aktívnak kell lenni (van erre topic itt a fórumon)

Az nV kártyáknál csak a két kártya sli-ben, vagy a dual magos kártyák jönnek számításba. A gond az hogy az FSX nem támogatja a multi GPU-t így csak az egyik GPU fog menni, a másik idle-en marad. Magyarul nem használod semmilyen módon.

A single GPU + Matrox 3H2Go megoldás van még, erről cypress kollága tud neked érdemit mondani, Ő régóta nyüstöl ilyen rendszert. A VGA választásnál a bandwith/ Bus widht érték a lényeges. A MINIMUM hogy választott kártya 256biten tudjon kommunikálni a 3x HD miatt. Ha ez nincs, a kari lefekszik a rengeteg textúra, és polygon miatt. A három kijelző nagyon más műfaj, itt ugye a pixel szám négyzetesen emelkedik. Vele együtt a számítási teljesítmény igény.

(#10521) Asbee válasza RCH663 (#10520) üzenetére


Asbee
veterán

Kepler tud már 4 monitort, de szerintem a régebbiekhez se kellett sli ha 2 monitort akartál. Én is gondolkodom egy második monitoron. Azért ha kicsit oldalra kilátok biztos más lenne az érzet.

(#10522) ryger válasza RCH663 (#10520) üzenetére


ryger
aktív tag

Mondta a cimbora, hogy neki van egy ilyen Matrox video eloszto szerkezete, gondolom az alltalad emlitett is hasonlo ha nem pont ilyen lehet. A leiras alapjan erdekesnek tunik de ha megsem mukodne akkor direkbe tudjuk kotni a VGA-val a monitorokat. A masik oldalrol a Sapphire 7970 jonne szoba, 384 bites komm-al es 3 GB RAM-al. Szamomra ez mindenkeppen szimpatikusabb minden szempontbol.

Asbee ha mar itt vagy, tapnak 750w Enermax lenne ha Te is egyet ertesz vele. :B

[ Szerkesztve ]

(#10523) RCH663 válasza Asbee (#10521) üzenetére


RCH663
aktív tag

3 monitorról beszélünk nem kettőről. Kettő monitort minden kari tud kb 15 éve. A nagy különbség, hogy nem elsődleges, meg másodlagos kijelződ van, hanem egy nagy surface az egész, egy kijelzőnek kezeli a rendszer meg az FS-is. Ebben az esetben 5760x1080p a felbontásod. Ezt tudja az ATI eyefinty, az Nvidia surround, és Matrox. Nézz utána ez egészen más, és gondolom a kérdező erre gondolt.

(#10524) cintula187 válasza cintula187 (#10511) üzenetére


cintula187
addikt

Sikerült, király :)

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#10525) cintula187


cintula187
addikt

Igaz freeware scenery, de milyen kedves hogy LGAV-on ez várt :)

[link]

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#10526) Jorus


Jorus
nagyúr

Geryson, Korcsii, pls, ha van rá időtök és lehetőségetek készítsetek nekem egy-két videót a leszállásaitokról, külső-belső nézetből, mert nekem egyelőre nagyon nem áll még kézre a 744-es. :) Eddig csak 738-assal repkedtem, ez meg egy egészen más világ ugye, és nagyon nem tetszenek a leszállásaim. Különösebb gond nincs velük, nem töröm össze a gépet nyilván, csak olyan esetlenek, baltával faragottak. :) Köszönöm előre is, ha lesz rá időtök!

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#10527) Geryson válasza Jorus (#10526) üzenetére


Geryson
addikt

Megpróbálom, bár még soha nem csináltam videót. :)

Az egyedüli különbség (ha minden más egyéb tényező, mint sebesség, szög, süllyedés) megvan, akkor egyetlen dologra kell szerintem jobban figyelni, hogy nem tudsz úgy kilebegtetni ahogy egy "kisgéppel" (de ezt értem a 737-747 különbségre is!) és baromi hamar már húzod az orrát érzésem szerint (100 láb után már kezdeni szoktam). Nekem egyszer azt mondta egy pilóta, hogy az igazán nagy gépeken lehetetlen lebegtetni a korábban ismert módon, csak inkább odateszed. Ennek mondjuk ellentmond az A380 szerintem, megdöbbentően szép volt a leszállása itt LHBP-n is, én kint voltam. Valahogy azzal annyira szépen szálltak le, hogy olyat még nem is láttam.

Bár Korcsii nagyobb mester szerintem, nekem csak olyan 280-300 leszállásom van, nekem minusz 250-350 FPM közötti leszállásaim vannak a cargoval általában 200-300.000 font súllyal, ennél jobbat nem igazán sikerült még, ha nem akarom alulról nyesni az ILS-t. 737-el azért simán tolsz 100 körülieket emlékezetem szerint.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10528) Korcsii válasza Jorus (#10526) üzenetére


Korcsii
őstag

Igazából ugyan az a kettő (a fenéket, nem Airbus ez :D), csak meg kell szokni, hogy jóval előrébb és egyben magasabban is van a pilótafülke. Meg persze lomhábban reagál a korrigálásokra. Flaps 25, ehhez tartozó Vref+5kt (autobrake 2, reverse idle). Kilebegtetés... hát, érzésre, talán 50 környékén szoktam hátrahúzni a szarvat, 40 még gyorsan jön (30 BAV-nál kimarad), aztán twenty, ten lassan (40-20-10 között kb ugyanannyi idő marad), aztán már nagy baj nem lehet. Mondjuk havi egyszer repülve rendesen kijöttem a gyakorlatból, elég sűrűn előfordul, hogy túlságosan hátrahúzom, és földetérés után kicsit elemelkedek még, majd visszahuppanok, illetve az is gyakori hiba, hogy sokáig lebegtetem, és elfogy a sebesség, kicsit odaverem (na jó, -400fpm fölé nem szoktam menni, és azért ekkora futók rugóznak is rendesen).

Videó... megpróbálom, de eléggé el vagyok havazva...

(#10529) Korcsii válasza Korcsii (#10528) üzenetére


Korcsii
őstag

Correction, rosszul tudtam, BA-nál 40 nincs, 30 van. Videó lesz. :)

(#10530) Jorus


Jorus
nagyúr

Köszönöm nektek az eddigieket is! Pont ezekre gondoltam az esetlenség alatt, hogy zavaró, hogy nem tudom olyan szép finoman odakenni a pályára, mint a 738-ast. Eleve egy nem teltházas 800-assal kényelmesen lehet lavírozni final-en idle thrust-tal. 738-cal 400 körül süllyedek szépen 50-ig, kis gázfröccs, épp csak, hogy felpörögnek a hajtóművek, közben finoman kilebegtetem, ami szépen kivasalja a földet érést, gázkar lecsap, aztán annyi, taps hátulról. :)
744-esen ezzel szemben 50 feet-ről lecsapott gázkarral leesik, plusz eleve nagyobb oldalszélben már komolyan izzasztó irányvonalon maradni (jellemzően 580-600.000 font körüli GW-vel repülök, az a konfigurátorban 2/3-os LF), de ezt még megoldom. A leszállásnál azonban zavaró, hogy elegáns leszállás helyett kvázi VREF fölött picivel nekivezetem a gépet a földnek. Biztos el lehet kapni azt a tolóerőt, és kormánymozdulatot, ami épp megfelelő a finom talajfogáshoz, csak nem nagyon akar összejönni. :) Ezért lenne jó látni, hogy ti hogy csináljátok.
Mondjuk ha hivatalosan sem lehet szépen letenni, akkor pláne kihívást jelent. :)
A 380-as landolását könnyítette szentem, hogy bemutatóba jött, és kvázi üres volt. Igaz, ez a bent ülőknek inkább kellemetlen, mivel kvázi nincs rugózása a futóknak.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#10531) Geryson válasza Korcsii (#10528) üzenetére


Geryson
addikt

Autobrake 2? :) Amekkora súllyal én le szoktam szállni autobrake max. és még így is a vége felé fordulok le a pályáról! :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10532) Korcsii válasza Geryson (#10531) üzenetére


Korcsii
őstag

Egyszer volt már róla szó itt is, BAV-nál 747-eseknél 2-3 a normál állás. Azt mondjuk nem hiszem, hogy MAX-ot nem lehetne kiváltani reverse thrust-tal.

Ja, és összeszámoltam, 34x B744, 10x B74F, 7x B748F, összesen 51x landoltam, legalábbis online.

(#10533) Cypresss válasza Jorus (#10530) üzenetére


Cypresss
senior tag

Le lehet tenni nagyon szépen is a 747-est. [link] és itt még oldalszél is volt.

Más - és ez a kérdés elsősorban neked szól -, ma jöttem haza külföldről és ha jól emlékszem a 31R-tól balra láttam egy szép fehér gömböt. Eddig nem tűnt fel, hogy ott van. :U

Kérdezném, hogy az egy ground radar, vagy a szélnyírást figyelő cucc.

#10531) Geryson: és nem füstölnek a kerekeid? :)

Más2: ACCU-FEEL - GLOBAL FSX ENHANCEMENT 1.1 Update Released

[ Szerkesztve ]

A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

(#10534) Geryson válasza Korcsii (#10532) üzenetére


Geryson
addikt

max + revesre thrust is alig elég, pillanatok alatt bemutatom! :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10535) Korcsii válasza Cypresss (#10533) üzenetére


Korcsii
őstag

Közelkörzeti radar?!

(#10536) Freiherr


Freiherr
őstag

Gondolkodok én is,hogy beruházok egy Pmdg 747-re,55 dodóért már a lélektani határon billeg nálam.:)

Az lenne a kérdésem,hogy fps-ben hogy aránylik a 737ngx-hez?Jobb valamivel?
(Arra gondolni sem merek,hogy esetleg rosszabb lenne. :N )

XXX

(#10537) Korcsii válasza Freiherr (#10536) üzenetére


Korcsii
őstag

A 747-es jóval régebbi konstrukció, talán kevésbé is modellezett, mint az NGX. Emiatt talán kicsit kevesebb erőforrást is követel - bár kifejezetten érezhető az fps csökenés, amit okoz.

De, nem is ezért írok, sokkal inkább azért, mert elkezdtek (kezdenek?) dolgozni a 747 frissített változatán. Idén már valószínűleg nem lesz belőle sok minden (777 is előtte van még), és valljuk be, az se elképzelhetetlen, hogy jövőre sem jelenik meg. Mindenesetre ha azt a bizonyos lélektani határt súrolja, akkor inkább várnék a vásárlással, ugyanis nem lesz ingyenes update (bár 40% kedvezmény vagy mi rémlik). Persze ettől függetlenül egy remek gép, van B748 extension modellje is (nem teljesen 747-8, de legalább hasonlít rá).

(#10538) Freiherr válasza Korcsii (#10537) üzenetére


Freiherr
őstag

Erről még nem hallottam,de ha úgy lesz,ahogy mondod,akkor az még nagyon a távoli jövőnek tűnik nekem.Ugye,a 777,meg talán volt szó valami régebbi dugattyús vasról is(talán DC-6,nem tudom).
Egy update csak nem lesz egy komplett gép ára,szóval majd meglátjuk,ha kijön.

[ Szerkesztve ]

XXX

(#10539) Đusty válasza Cypresss (#10533) üzenetére


Đusty
addikt

Ground radar, legalábbis a reptérlátogatáson, úgy rémlik azt mondták :)
De kell lenni valahol microburst figyelőnek is.

[ Szerkesztve ]

(#10540) Jorus


Jorus
nagyúr

Kis videó egy összekapart leszállásról. Szeretném leszögezni, hogy standard viszonyok között nem így verem oda a gépet! :) Jelzem továbbá, hogy ilyen szituációt 738-assal sokkal szebben meg tudok oldani.
LOWW-LHBP 580k lb, stormy weather, BP420-ról short visual approach 13L-re, AP/AT disabled, szakadó eső, 45 fokról 18 csomós szél. Azt hittem perec lesz belőle, de a végére vhogy kiadta, és egyben is maradtunk. :) Sajnos nem látszik igazán, mennyire állt keresztbe a gép final-en. Innen lehet letölteni (160 MB), egyelőre nem volt időm jobb konvertálót keresni.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#10541) Cypresss válasza Korcsii (#10535) üzenetére


Cypresss
senior tag

Igen, erre gondoltam. De ez szerintem nem közelkörzet....vagy igen. :D

Jorus?

(#10538) 00KID: : A DC-6 és az tripla 7-es egymással párhuzamosan készül, mivel előbbi a Classic széria tagja lesz és külső programozók is résztvesznek a fejlesztésben (ami úgy tudom elég döcögősen halad). 777 bétateszt a tervek szerint jövő hónapban indul és sokkal rövidebb lesz, mint az NGX tesztelése. Elsősorban azért, mert a két modell alapjai (programozási oldalról) megegyeznek mindössze a rendszerszimuláció és még néhány dolog lesz más.

Egy update csak nem lesz egy komplett gép ára...

Erre azért túl sok pénzt ne tegyél fel.

(#10539) Rudi50 Köszi, én is erre tippelek.

[ Szerkesztve ]

A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

(#10542) Cypresss válasza Jorus (#10540) üzenetére


Cypresss
senior tag

Mintha túl hamar csökkentenéd a tolóerőt, legalábbis hang alapján. Amúgy szép volt. :C

A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

(#10543) Jorus válasza Cypresss (#10542) üzenetére


Jorus
nagyúr

Köszi! :)
A radarnak utánanézek holnap a részletes térképemen, így nem ugrik be, pontosan mi lehet ott, elég rég jártam arra sajnos.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#10544) Cypresss válasza Jorus (#10543) üzenetére


Cypresss
senior tag

Várom és köszönöm!

A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

(#10545) RCH663 válasza Korcsii (#10535) üzenetére


RCH663
aktív tag

Radar:

Tar2 radar. Az új közel körzeti. Nem 100%-ban üzem képes még, A régi radar helyett épült, hogy azt kora miatt kiváltsa. A régi is megmarad, tartaléknak. (ha jól tudom ez a terv)

(#10546) Cypresss


Cypresss
senior tag

Megtaláltam:

- 2007. április 18-án megkezdődött a 2 db gurító radar (SMR), a multilateration (27 db) eszközök, valamint az ezen eszközök jelét feldolgozó NOVA 9000 rendszer telepítése.
- 2008. augusztus 6-án leemelték a Torony tetejéről az 1983-ban telepített gurító radart, hogy átadja helyét az SMR3 THERMA új radar berendezésnek.
- 2008. november 11-én ünnepélyesen átadták Ferihegyen az új közelkörzeti radar állomást (TAR2) és az A-SMGCS-t (fejlett földi mozgásellenőrző rendszer).

Akkor ez mégis csak közelkörzet lesz. :W

De legalább megtudtam, hogy a torony tetején van a gurító radar.

A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

(#10547) Geryson válasza Jorus (#10540) üzenetére


Geryson
addikt

Én abszolúte nem látom ezt a leszállást rossznak! Kicsit nagyot korrigáltál még a végén plusz nem látom a fékspoilereket kicsapódni, de ezek részletkérdések. Ahogy írtam 737-el ezerszer szebben lehet leszállni, ez nem is kérdés.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#10548) RCH663 válasza Cypresss (#10546) üzenetére


RCH663
aktív tag

.

[ Szerkesztve ]

(#10549) Korcsii válasza Geryson (#10547) üzenetére


Korcsii
őstag

Azért hupant az. :D Speedbrake és reverser playback-nél nem nagyon van. :(

Egyébként a festés jó. :B

(#10550) Jorus


Jorus
nagyúr

Rendesen odavertem, de a nagy oldalszél miatt szerettem volna mielőbb lent tudni a gépet, ezért egy pici belehúzás után 30 feet-en lecsaptam a gázkarokat, oszt lehuppantunk. :)
Spoilerek és thrust reverse pár mp-cel (spoilerek-nek még annyi sem kellett) kint voltak, és látszott is replay-ben, csak mivel így is nagyon nagy lett a videó, ezért csak a lényeget hagytam benne. Majd még gyakorlok. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.