Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 01:42:23

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1711) n0tr3adY81 válasza dimre70 (#1710) üzenetére


n0tr3adY81
aktív tag

Attól, hogy német, és a Giants is elfogadja, még nem jelenti azt, hogy jó amit csinálnak; remek példa erre a Blacksheep Modding. A modjaik 90%-a összecsapott fos, ami csak azért kerül ki modhubra, mert... Inkább nem részletezem.

Egy remek példa a BsM konyhájából, hogy is főznek :

Ez a tároló 5700 polygon. Ebből a pirossal bekeretezz részek 10-16 szegmenses körökből állnak, teljesen feleslegesen, a modell / visual több mint felét, ~3000 polygont tesznek ki. Amit normalmap renderrel simán lehetne redukálni 7-800 polygonra. Csak hogy értsétek : egy orrsúly, vagy tolólap, vagy homlokrakó eszköz is kijön ekkora felesleges polygonszámból.

A másik a diffuse / textúra atlas. Amit a képen láttok, azt automatic UV mappingnak hivják. A modderek 90%-nak úgy bassza vissza ezt a diffuse-t a Giants, mint a huzat. Az már csak hab a tortán, hogy az egész tároló elférne egy 1024es diffuse textúrán, (700kB), de az automatic miatt kell a 2048as (2.9MB).

A moddal semmi gond, önmagában megállja a helyét, de a sokszor 3k felesleges polygon egy belakott térképen gyorsan felmászik 100k-ra is...Konzolon pedig a 4gb mod limit miatt nem mindegy, hogy 2.1MB a /texture mappa vagy 7MB..

[ Szerkesztve ]

Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.