- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #138481 üzenetére
ezt nem en tolom tul, ezeket olvasom a FB-n meg a forumokban a bicajos kommenteloktol
max leirom ide, amiket ott olvasok ezektol
ez a Lanchidat lezaros buli is par het alatt eszkalalodott valosagga, szo se volt rola felujitas elott, csak a forumokban ment rola az otletelgetes, aztan mar a FB-n is
aztan lőn
de az hogy M0 epuljon meg....ááááá
híd? ááááá, hat ha tobb sav van, akkor nagyobb lesz a forgalom is
metro epuljon meg legalabb a 30-40 eve tervezett elmaradasokkal, ilyen szoba sem kerul
"niiiicsrááápéééééz" -
hobizoli
nagyúr
válasz
-igu- #138486 üzenetére
elobb voltam bevasarolni es egy bicajos nem sok, de annyit nem lattam ebben a 2-2,5fokban az esoben oda-vissza ~7km alatt
Auchan bicajtaroloja megint total ures volt szokas szerint
most eppen nem fenykepeztem le, de multkor igen
....biztos megint csak pont rosszkor mentem
szajjal meg annyi bicajos van mindenfele IS barmikor, hogy alig fernek egymastol -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #138479 üzenetére
meg az a tipikusan ha nyugatEU-ban lezartak egy 80m-s utcat ket sarok kozott setalosnak, akkor mink itt zarjunk le kááttűű 800m-st, amivel atesunk a lo tuloldalara
a pragai Karoly hid is
30 tííccsukki-ból 30 csak azt az egyet tudta felhozni
pedig van Parizsban is, csak arrol mar nem szolt a kiokosito cikk
csak mondjuk Parizsban a Szajna ~30 hidjabol zartak le igy egyet ehhez, meg a csak 1.3millios Pragaban is 11-bol lett egy ilyen hid... nem a 7-bol 1 a 1,5x-s lakossag mellettkene 3 hid meg bp-n közig hataran belul, de amikor ez szoba kerul a tííccsukki-k qssolnak ezerrel
M0?
P+R?
jaaaaaaamikor korlatozasokrol van szo, akkor egymast tulorditjak mit kene meg
amikor infratrukturalis fejlesztes temakor jonne, akkor meg a 3km-re levo mezorol hallod a tücsök ciripeleset meg jon az ultimate erv: niiiicsrááááápéééééztegnap lezarnanak mindent IS a Hungaria krt-n belul, aztan allhatna az ember abban a vili/buszmegalloban, amit majd esetleg talan 20 ev mulva megepitenek
addig meg óóódddmeg -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #138462 üzenetére
vagy mondjuk ilyen alapabb, elemiszerboltos temakor, ami ot is erinti
jon a tejes, a kenyeres, a vegyiarus, az uditos..., es minden ceg a sajat szallito tgk-val
ja es majd afkorz villanyos zoldrendszamos legyennalunk egyik evben a nyari szezonban volt egy berelt raktar erre a belvarosban, hogy azokat onnan szolgaljak ki akkor
de oda is be kell vinni
....meg egy kicsit nagy volt a veszteseg12-s csomagos Burn-bol 1-2 darab mindig ki volt kummantva a helyi raktarosok altal
sniccerrel felvagtak a csomagot, 1-2 ki, ures bekimentunk egy MIT-re, a teruleti kepviselo is azt hitte, hogy az uzemben lesz olyan
mondtuk neki, hogy pont ott minek lenne, amikor ott megy a soron, es a ferde zarasuakat kidobja az inspektor gep
azaz ha akarsz egyet, akkor nem a kesz csomaggal szarakodsz igy, hanem leveszed selejtasztalrol es nem kiontod, hanem megiszod...nem foglalkozik vele senki
a teakonyhaban is van mindig belole, ha megycsak azert a mentot ne kelljen kihivni, mint az egyszeri romagyerekre, aki fel ora alatt bepattintott belole egy halommal, mert egy kicsit túúúttóóta a srac
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #138458 üzenetére
a 600k lakosu ~80km2-n elterulo Koppenhagaban 2000 ota 38km metro epult es repter is elerheto vele
de itt az okosbicajos megmagyarazza, hogy tokfelesleges +1 meter is, mert a jelenlegi halozat is tobb, mint eleg
kozben ez a koppenhagai halozat 3x-s lefedettseget jelent lakosra, teruletre meg 6x-st
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #138449 üzenetére
persze
szerinted akinek van 150-200+ misije egy frutti 70m2-s lakasra, azt foldhoz vagja az a +12millio?
ugy szamolja, hogy 160-210 a lakas free parkoloval
meg ~50k a keco havi kozos koltsege
ezek nem fognak ott allni a vilimegalloban meg bicajjal bejarni barhova, ahogy azt a 6ker-i sotetzold verpistike behaluzza
ha van is neki, az max hobbira van
itt ezeket a dunaujvarosi betongarazsokat is 3 misiert aruljak, es nemelyik eppencsak nem dol ossze kb, meg egy mai meretu autoval mar alig fersz bele -
hobizoli
nagyúr
válasz
eattila #138444 üzenetére
ezert is mondom, hogy elegge felul vannak prezentalva
a napi varosi kozlekedes 1%-t sem teszik ki, eves atlagban a szezonalis hatas miatt meg a 0.1%-t se, de messze a leghangosabbak
es ugy adjak magukat elo, mint "tobbseg"
de amikor irjak neki, hogy legyen egy kibaszott lampaja este, akkor a 90%-k azonnal beserulve rinyal csak, hogy minek mert o lat, meg kulonbenis, hamar lemerul -
hobizoli
nagyúr
válasz
Sipi- #138440 üzenetére
igy sem birja kapacitassal a BKV a napi csucsidoket es 2040-g bezarolag terv sincs ra, hogy legyen ra
addig pont felesleges barmit korlatozni, meg azon gondolkodni
ha 2040 utan kezdenek el se lenne belole semmi kezzelfoghato 2050-g igazaboladdigra hany eves is leszel...? ~70?
de a korlatozast ehhez mar tegnap bevezetnek, a beigert feljesztes meg ja az kesik 10-20+ evet
lasd metrok is, amire 40+ eve csuszo tervek vannakez megint olyan, hogy amikor epult a Nádorkerti lakopark, mar mentek is a nagy giga-mega otletelesek a bicajnaciktol, hogy teljesen setalosra kene kialakitani az egeszet es majd lesz oda villamos a Gellert terol kiagazva, ami 15 percenkent jar majd es az tokeletes lesz oda
na azt a vilit azota lehuztak a tervekrol, mert niiicsrááápéééééz, ugyhogy ha nem lenne oda semmi ut, amin egy auto is behajthatna akarmiert, az igazan szep baleset lennemeg ugy el is kepezeltem mennyire realis az, hogy vesz ott a MOL Campus mellett vki egy ~150 millios kecot es a vilimegallobol cuccolja be a hetvegi bevasarlast szatyrokkal
meg a MOL felsovezetese is nem a ceges autoval erkeznek be, hanem allnak a Gellert teren a 47-49-s vili megalloban es varjak ide a csatlakozast
...igen
vagy itt egy megjobb : [link] -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
-NoVa- #138434 üzenetére
autoval sokkal nagyobb tavokat tesznek meg es messze nem az van, amit a hangos bicajnacik korusban ordibalnak minden letezo platformon, hogy 30m-re a sarokra is autoval mennek
legjobb az volt, amikor az egyik FB-s csoportban az egyik legnagyobb okostojas bicajos somogyigabika* leirta, hogy a 6ker-bol hova jar a 7ker-be bicajjal es googlemaps-n 6 utcasarok volt meg ~500m
erre minek bicajt elovenni?
5-6 perc lesetalni
tobbet elszarakodik azzal, hogy kivigye a kecobol az utcara, mint amig az ut tart
es o magyaraz nagyokat a 30m-re levo sarokra jaro autokrol?
tokre hiteles
de naggggyon megmutattaaaaa ki a konkret
*Jahno szerintem tudja kirol van szo -
hobizoli
nagyúr
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
blueboi69 #138215 üzenetére
nekem amugy ilyen 120-125/70 szokott lenni
de ez a jonapot, foglaljon helyet itt es huzza fel a polojat a jobb karjan
aztan mar meri is, ezt nem is ertettem
es akkor aszondja a 135-re, hogy fude magasnem 160cm-s 20-25 eves 45-50kg no vagyok, hogy 110 legyen
elotte evben meg az a tapozarat ujjal tarto meresei mennyire lehet hiteles?
elotte ettem kb 1 oraval
egyebkent sem eloiras, hogy ehgyomorra menjel be erre, mivel du 4-g van rendelesi ideje, elotte masik doki volt es az sosem merte a vercukrot nem is gondoltam erre se
de azert az, hogy majd du4-g ehgyomrora lesz vki ezert az abszurd -
hobizoli
nagyúr
válasz
eattila #138209 üzenetére
vercukrot is megmeri
asszem fel kettokor voltam nala, de delben kajlatam itthon mielott bementem volna
vercukor 5.9
fuuuu ez de magas
he?haza, nezem a neten, 3.5-6 kozott normalis ehgyomorra, nekem meg kaja utan 1 oraval volt 5.9
mondom bent az egyik "cukrosnak", rohog egyet, hogy neki reggel amikor ehgyomorra megmeri 14-15nemtom miert gondolta, hogy elozo nap kajalva, ehgyomorral fogok meg bemenni delutan hozza?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
npera #138201 üzenetére
nekem a korabbi uzemorvosi hüjenő mondta a 135/80-ra hogy jajdemagas
neztem is dikkmiva'?
de nem 5perc nyugalmi allapot utan nezte, hanem ahogy bementem, uljek le, huzzam feljebb a polot a felkaromon
teljes verkep kellett neki, meg EKG, a fel gyarat beutalgatta allandoan vmi kivizsgalasra meg 3 honapos alkalmassagikat adott
vmikor annyi ido alatt nem is kaptak idopontot a magyar EÜ-ben*, erre aszondta jaaa akkor kerjenek maganban...
aztan jo akkor kene egy ilyen vizsgalat is 1 ev alatt ember 4-5x volt nala es csak kuldozgette innen oda, onnan ide
levettek ott a vert a rendeloben az aszisztenssel, jon a eredmeny, jaj alvadasos lett ujra kell venni
kozben a tudorontgen nem lehet ket hetnel regebbi
az lejart a hibas vervetel miatt akkor menjel ujra, egy honapban voltam nala 3x
minden leletet nyomtass ki, mert o nem nezi meg a PC-n, pedig a TAJ szam alapjan latnia kene
az ev eleji all-staff-meeting-n megkerdezte vki a naffonokseget, hogy ez az uj uzemorvosno korabban nem a honvedsegnel volt pilota alkalmassagis?
aztan iden tavasszal lejart a szerzodese
jott az uj doki, annak nincsenek ilyen extra bajai,
------------
*: muter is szed vmi gyogyokat az eves engedelyeztetesre 5 honapos idopontot kap
ugyhogy kb fel evvel azutan hogy ott volt, mar kb kerheti az uj idopontot majd a kovetkezore -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #138084 üzenetére
en azt "birom" ezekben, hogy az osszes szo szerint takkra ugyanazokat a szovegeket nyomatja
egy sajat gondolatuk nincs
"élhető lakóhely"
baze, ha a 6-7ker-i hugyszagu gettoban keresed az "elheto lakohelyet", akkor van egy rossz hirem...
meg amikor volt a Károly hidas peldazas a Lánchid miatt, akkor 30-bol 30 csak a prágai Károly hidat irta, mert ezt ragtak a szajukba
az mar nem tunt fel nekik persze, hogy ott a 2/3 annyi lakosra van 11+1 hid, itteni 6+1 helyett, hogy mennyivel nagyobb keresztetszet van ott igy is, mikozben a lakossag joval kevesebb ra
Párizsban is van ilyen hid amugy, csak ott a Szajnán 30+ hid van, de ezt mar egyik sem tudta, mert arrol nem szolt a cikk, amit olvastak----
amugy kajakra vicces, hogy bemesz egy-egy epuletbe es frankon az epuletnek van egy jellegzetes szaga, egyik dohos, peneszes, masik saletromszagu...vagy a Duna partnal dunaszagu
de o az autok kipufogo buzet erzi csak es attol akar allati hitelesen latvanyosan nagyon megfulladni 30-40+ evesen...
a '90-s evekben biztos vmi oxigensatorban elt a 2 utemu Trabik meg 2105-s Lada-k koraban, aminel meg a CH CO2 NOx is joval nagyobb voltmultkor is bemegyek egy vidkartyaert, belepek a kapun belul ahol a postaladak vannak, es az a tipikus dohos szag szo szerint pofanver
a bejarati ajto mellett sorban allo 5-6 kukabol kiaramlo rothado vmi bűze se semmi, mert arra nincs eleg agyuk a kedves lakoknak, hogy kislagoljak meg pl Domestos-s vizzel fertotlenitsek nehany havonta legalabb 1x....es ott megy el oda-vissza egy nap 2x mindegyik mellette, de mindegyik a masikra var
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zetor2000 #138048 üzenetére
amikor vmi autobemutatos videokat csinalnak vhol szabadban vagy az autoban is akar mindig egy olyan kis gallerra csiptetos kis akarmiket hasznalnak, es mukodik
minek tulbonylitani akkor?
abbol legyen nekik ~30db, sokkal konnyebb egy-egy elromlott db-t potolni ugy, mintha 2-3 fele cuccot hasznalnak ezt erre meg azt arra -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #138046 üzenetére
speedzone hetfoi beszelgetos studiojaban is 4 ilyen karos fossal benaztak, arcuk felet kitakarta meg allandoan athallott az egyik a masikba..
nemtom a mikroport amit egybektn a videoik alatt is hasznalnak az miert nem tudott eleg jo lenni oda is
nem neztem oket mostanaban, hogy azota megvilagosodtak-e mar, vagy csak vmi cponzor miatt "kellett" ezt hasznalniuk -
hobizoli
nagyúr
válasz
blueboi69 #137935 üzenetére
egy olyan dron ami 40liter permetlottyel is tud repulni, annak egy 6-8kg-s beszervozott fegyver vagy 2db 3-4kg-s RPG22 sem lenne nagy kihivas
meg ennek nem kellene uveghangon sem mennie, mint egy FPV dronnak, sotetben menne GPS koordinatak alapjan es kikerulve a termeszeti akadalyokat, amiket egyebkent tok magatol is tud
azt nezd mar inkabb, hogy az FPV dronod onsulyahoz kepest a telefon mennyi extrat jelent
ez a cucc meg boven az official max payload -n belul van, hiszen 4-5x ennyival is tudna repulni hivatalosan
ami 40 litert tud vinni, az 41literrel sem fog lezuhanni
vannak azok a dronok is, amik utobbi idoben mar 3-4 granattal repulnek, mert ha nagyon melle megy akkor par sec mulva ejtenek egy masikat ugyanarrol
de sem a kezdeti DJI dronokkal csinaljak mar -
hobizoli
nagyúr
válasz
Grillo #137910 üzenetére
hm, ez egesz jopofa
ezt a 3 kameras gimball-st meg azt az Agras-t a teherbirasa miatt osszelegozhatnak az ukik egybe vhogy egy ~recoilless sniper/RPG-s dronnak, amikkel 2-300m-re az ellensegtol hajtananak vegre muveleteket
annyirol meg eleg pontos is lenne, de mar tuti nem hallani
az IR/thermocam-l latna a celt a vaksotet ejszakaban is, es AI fire-at-will a celzonan belul
ez kozvetlenul a felszin kozeleben is tudna mozogni, meg kikerulni az akadalyokat es nem fut aknamezore
2-300 ilyennel kene mozogniuk most az ejszakaban
meg lehetenek ilyen kisebb scout dronok is, ami tenyleg csak felderit a fronton meg mogotte, hogy ezek merre menjenek portyazni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
npera #137907 üzenetére
de az, hogy a permetszivattyu menjen az egy kimenet kivezerlese nagyjabol
ukranok is ugy dobjak le a granatot a frutti DJI-kkal
vmi LED lampa kimenetere van ott bekotve, nemelyik videon meg is jelenik az OSD felirat a granat ejtesekor, a vilagitas bekapcsolva
GPS koordinata alapjan repulest tudta regota egy csomo hobbidron is, meg vhogy vissza is talalnak a startpozi-ra is, ha merul az akksi
meg kijeloltel neki egy -tol -ig hatart es annak a szelen megallt -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #137866 üzenetére
OK, es akkor most terj at arra reszere, hogy ez a faszi hogyan tudott home made is ennyire jobbat csinalni, mint iparilag barki tizen-huszoneves gyakorlattal elektroniai meg sw mernokok ezreivel sem hozza kepest vegtelen budget-bol gazdalkodva
szoval ez hogyan lehet?
vagy ekkora tudassal kb Nobel dijat kene kapnia -
hobizoli
nagyúr
válasz
zetor2000 #137859 üzenetére
en ezt a Rimac-s mukit nem ertem, hogy o huszonegyket evesen mit tudott annyira jobban egy E30-s bodeba osszerakni az otthoni garazsban, meg onmaga megrajzolt osszeforrasztgatott NYÁK-re epitett elektronikan levezerelni, amit a autogyarak meg fejleszto kozpontok tobb szaz/ezer mernokje sem tudott megkozeliteni se...
foleg amik hozza kepest vegtelen penzbol csinalhatjak, meg olyan csiri-biri dolgokat is be tudnak rendelni beszallitotoktol vagy akarhonnan, amikrol egy otthoni hobbielektronikas messze nem is tudhat, hogy az egyatalan letezik -
hobizoli
nagyúr
válasz
eattila #137635 üzenetére
haaat, a toyotasokkal kene vmit kezdeni...
18ker Kele utca, a kanyarban megall, elkezd Y megfordulni
de nem am lehuzodik jobbra arra a fuves reszre es onnan egy ivben megforduljon, amikor nem jon senki, aaa, hat akkor poros lesz a kereke
meg nem befordul a lakoepulet ele kicsit tovabbmenve es itt kijon a kihajton, aaa
meg nem is Y volt, amit csinalt, hanem tripladuplavé, elore-hatra-elore-hatra..
kormany nem fordul félnel tobbet neki, mert akkor at kene fognia
de az ulese ugy rahuzva a kormanyra, hogy karjai nem tudnak normalisan mozogni
Yaris, egy glettvassal kikent-kifent sminkes mamaval a volan mogottelotte tiz perccel Auchan hatso korforgalom a Jyks, BK, Meki-nel
Auris, de nem tudja kitalalni a pilota 5-l sem, hogy a ket irany kozul melyikben akarjon menni
addig-addig balfaszkodott kozepen haladva, eloszor balra huzodva, aztan jobbra huzodva, aztan kozepre vissza, hogy mar majdnem felment oda a ketto koze a furemultkor egy masik toyotas agytröszt, jo szeles ido is volt eppen, erre sok aggyal otthagyja a bevasarlokocsit a parkoloban ahogy sikerult, beul, bizt ov, beindit, erre a lejtos reszen a szel miatt kozben nekigurult a sajat autojanak az ures bevasarlokocsi
mert amugy vagy 10m-re volt a gyujtopont, de arra mar főőődddsötét, hogy visszatolja odaig
utana meg ott nezegette az ajton a festesen, hogy meghuztanem ertem volt amugy a terve, mert szo szerint az ut kozepen hagyta ott a bevasarlokocsit.....majjjj elviszi akinek utba' vaaan
szoval befordultal volna pont abba sorba, akkor ott all neked az ut kozepen hagyva egy ures bevasarlokocsi
de a karma dolgozott...meg legalabb nem egy masik parkolo autonak gurult neki
-
hobizoli
nagyúr
eves szokasos temetojarat Bp, M0-M7-M70, Lovászi, Esztergelyhorváti, Dióskál, Zalavár, Keszthely új temető - régi temető, keszthelyi Meki, Balaton északi part, M7, M5 kivezető Auchan vasarlas, mellette BK-ból kaja - haza
ja az M7-ről nem lehet lejonni az M0 felé...ugyhogy Bp-n at mentem az M5 kivezető felé karigeri nagy örömére588km háztól-házig
reggel 7-kor indulás, du négykor megérkezés
hazafelé Pákozdnál faszán esett az eső, 5km-l odébb meg már porszáraz volt az M7 -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
MBR to GPT-e van vmi free technika, aminel a Win nem konyul le?
vagy egyszerubb lenne ujra klonozni a Win10-t GPT-re moddolt SSD-re
a Win10 beepitett diskmgmt-e nem engedi megcsinalni, gondolomazé mert azon fut -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #137474 üzenetére
nem erted.... Bp feloli vonatnal percekig ott allsz, amire megerkezik a vonat, es ha nem all meg akkoris tok sokaig allsz ott
olyan mintha Bp felol a jelzolampa qrvara messzirol kapna vhonnan a piros jelet, Ullo feloli iranybol meg csak kb fel km-rol, hogy onnan meg annyira hamar odaer -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #137466 üzenetére
elobb ( kb 1 oraja) voltam Vecsésen, mert unokatesom uj notijara felpattantodott vala egy Win11Pro
Zrinyi utcai vasuti atjarotol kb 150m-re laknaknem eleg, hogy kb akkor pirosra valt mar a keresztezodesben a lampicsku, amikor a KöKi-rol elindul a vonat, mert percekig ott allsz, es kozvetlenul a megallonal van az az atjaro, szoval a maaaaaajd eccccee a beerkezo vonatol meg leeeszaaaallnak, aztan eeeliiiindul.... es csak utana lesz neked
zöldfehérszoval emeletes vonat volt megoldas, es olyan kevesen utaztak rajta mar ott, hogy erre egy fele ilyen hosszu is eleg lett volna, es akkoris boven mindenkinek van ulohelye
-
hobizoli
nagyúr
b+ voltam ma nyarigumis felnikert itt a kozeli Sümeg-n, odafele M7 aztan 8-s az ut egy resze vmi Nyirad meg Halinda fele, na az kritikan aluli volt, ugyhogy visszafele inkabb Keszthely, M7->Bp
de hogy méééééééééééééaqanyjájáéé kell egy furgonnal beragadni a belsosavba 95-105-l tizenkilometeren at Velencei to elottol Szekesfehervarig ahol 3 savos lesz, ilyenkor azert sajnalom, hogy egy RPG-t nem lehet siman venni a kozertben
a deli parton eleg jol lehetett menni, aztan ahol az eszaki part is becsatizik, ott mar kezdott surusodni a mezony, meg bonuszkent volt ez a furgonos gyoker is, utana Martonvasartol mar megint 100-120 volt csak mind a 3 savban az M0-g -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
na most csitti lett
-
-
hobizoli
nagyúr
szerintem vmit Lqrok,
mert az A320+R3-1200AF-s gep nem indul el a klonozott NVME-rol, csak az eredeti SATA SSD-rol (amibol a klon is keszult)....aszondja megvaltozott a Win konfig
....a SATA SSD is csak a 3rd SATA portban latszik
letezik hogy NVME eseten a SATA1-2 letiltodik vmi savszelesseg nyekerges miatt?
erdekes, mert a Xeon-nal ment minden SATA port -
hobizoli
nagyúr
van vmi olyan freeware sw, ami egy SATA SSD-t at tud klonzoni egy masik NVME SSD-re ugy, hogy a Win10/11 boot kepes maradjon?
F1F1F1 -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #137078 üzenetére
a 147-mben is CANbus-n kommunikal az isten is, meg az ablakok is azzal vezereltek
de ha kiveszem a kulcsot, lekapcsoldik minden fogyaszto, nem vilagit az auto
arra van egy funkcio, hogyan lehet leallitva is vilagitva hagyni az autot
de alapbol 99.99%-ban senki nem ugy all le, hogy vilagitson
azt szandekosan kell aktivalni abban az esetben, ha azt szeretned, hogy vilagitson
es az is csak arra az egy leallitasra lesz valid
amikor ujra beulsz es kulcs be, akkor ez nullazodik, kulcs ki: nem vilagit megint
kulcs be, vilagit ahogy legutobb hagytad, nem kell fel-el kapocsolgatni a tompitott fenyt, inditaskor/leallitaskor
olyan ecceru, mint a szog -
hobizoli
nagyúr
válasz
zetor2000 #136843 üzenetére
en azt sem ertem, amikor a jelenkori Lada Vesta-bol van olyan 1.8 16v verzio, ami 145lo gyarilag ugy, ahogy kiveszed a bodebol...es az nem uzemoras, nem kell 1000km-kent revizioztatni egy vodor penzert
azt kicsit egyszerubb felokositani is onnan ~170-re, es az akkor meg nem lesz szervizigenyes, nem kell gyuruztetni, mert 8000-8500-t kell ehhez forognia
hozzapattintasz egy jol attetelezett 6-s valtot, es siman meg lehet oldani, hogy a kerekre eso nyomatek egy 2 literes motornak megfelelo legyen---------
pont a napokban volt a speedzone-n az Alfa 155 V6-rol egy cikk
megneztem egy adatbazisban es egy vmi bun hosszu, "dizeles" 3,18:1 diffije* van, amivel 5.-ben 3150rpm-n megy 120-l
a 156 V6-n mar 6-s egyseg van 3,94:1-s diffivel
elso 4 fokozat ugyanaz, az 5. kicsit rovidebb a 6. meg hosszabb, es 3200rpm a 120km/h azzal a valtoval, de minden fokozatban jobban veszi a tuzet
es olyan hatast ersz el vele kerekre eso nyomatekban, mintha a 3.0 V6 12v lenne benne az 5-s valtoval, csak 2.5 V6 12v van benne egy 6-s egyseggel
ugyanugy huzokuplungos a valto, ugyanugy felhuzogyurusen kapcsoldik az R, csak van benne egy +6. fokozat
vagy 166 3.2 V6 24v valtoja ugyanaz vegig, mint a 2.5 V6 24v-é, csak abban 3,73:1 a diffi
azzal 3000-t forogna 6.-ban a motor, de 3,73/3,18 aranyban no a motornyomatek a kereken az egyes fokozatokban2.5 V6 12v nyomateka 216Nm a 3.0 V6 12v-e meg 255Nm
ha csak a diffiket nezed a 2.5-s motor a 3,94:1 diffis 6-s valtoval nagyobb kerekre eso nyomatekot ad, mint a 3 literes motor az 3,18:1 diffis 5-s valtoval lenne
ha a 3.2-s valtoval nezed, akkor ~ugyanannyi , de autopalyan kevesebbet forog 6.-bande a 2.5 V6 12v +5-s egysegnel meg mindenhogyan IS jobb lenne
*: nekem a 147 16v JTD-ben 3,56:1 a diffi, a 8v-kben meg 3,35:1
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zetor2000 #136840 üzenetére
pont ezt neztem a multkor, hogy 2000-s evek elejen meg egy 1980-s evek kozepi-vegi auto tok elavultnak szamitott mindenhogyan
most egy 2000-s evek eleji-kozepi auto is siman hozza azt, ami a vasarlok nagy reszenek eleg ma is:
e.ablak e.tukor, tobb zonas digit klima, szervo, ABS, ESP, ASR, EBD, 4+ lufi, tempomat, BC, sportos, nem hintalo szeruen billego futomu, jo fek, 100-150 loeros motorok....
ez mar mind akkoris volt, amivel a 140-150km/h utazot siman viszik annelkul, hogy utana hengerfejesse valna a gep, meg be lehet vele sorolni az autopalya gyorsitosavjabol a kulso savba akkoris, ha az emelkedon van
csinald meg ezt egy 1.3-s zsigulival, meg a 60 loeros kettesGolf-l...foleg 4-s valtoval
multimedia, gesztusvezerles, seggvakaro.... parasztvakitas -
hobizoli
nagyúr
[link] ezeke ezt addig fogjak igy csinalgatni meg, amig vki egy lopott rendszamos autobol kiszallva ugy szajba nem rugdalja oket, hogy egy uj fogsor kell fejenkent
aztan mehetnek rinyalni ahova akarnak, mert rendszam egy tok masik autohoz kotheto -
hobizoli
nagyúr
válasz
-NoVa- #136779 üzenetére
teljesen mind1, mert a valojaban erre megodlas, es ezt kivalto tomegkozlekedesi infrastrukturat kene epiteni elobb, ahogy mashol is teszik ezt, de az lathatoan nem akarodzik sehogy...
meg itt ez is ilyen nagyonmagyarul szertne mukodni izombol, hogy elobb csinaljuk meg a leendo hazra a tetot, aztan alaepitjuk a hazat
....ja kozben a budget elfogyott
meg a 10 pontos tervet egybol a 9.pontnal kezdjuk el, hogy elobb johessen a pezsgobontasi 10. pont
a tobbi 8 pont meg nem izzs vóóódddd -
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #136774 üzenetére
nemtom feltunt-e mar hogy nem allando a forgalom az utakon, de ezek szerint nem, nagyobb forgalomnal meg jobb a nagyobb keresztmetszet
bicajos meg igazabol allandoan nem kepviseltetei magat epkezlab letszamban, akarmikor mesz arra...szajjal mindig annyian vannak, hogy egymas seggebe ernek, meg amikor kellenek a PR kampanyolashoz a kepek
de ugyanok azt vetitik , hogy 0-24h be van allva minden es bezzeg ok de jol tekernek az allo kocsisorok mellett
erdekes hogy ez nem zavar teged sosem, mekkora kamilla
tegnap du Andrassy-rol indultam 16:53-kor haza, a Kobanyai uttol a Nepliget volt ~8-10perc
a Waze irta igy hogy nagy a forgalom... onnan az Ulloi ut meg tok sima haladas
ott sem allt be tokre az ut, de 1 kurva bicajos nem sok, de annyi sem ment el kozben a Hungaria-n akkor se....pedig Critical Mass-n mindig annyian vannak/voltak
nemtom ezek hol latjak ezeket a 0-24h-s dugoikat, de vmi igen jo dealeruk lehet, vmi tuti anyaggal
baromi modon felul vannak reprezentalva PR-ban a valos letszamhoz kepest
most meg "jo" ido is van ma is 22 fok volt, azaz tok idealis bicajos idojaras, Népligetnel se teker senki
Fertő utca->Vajda Péter uton mentem befele, egyszeru gyalogos siman tobb van, mint bicajos
ahogy bejon egy 10-15fokos karcosab ido es meg ennek is a tizede lesz csak
az meg kulon vicc, hogy a bicajosok 60-70% a kajafutar
azaz aki nem ezert teker, hanem tok sajat privat celbol megy vhonnan-vhova, az meg annak letszamnak is csak a kisebbik resze
ennyire erdekli igazabol az embereket ez -
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #136771 üzenetére
csak tok feleleges ezert elvenni, mert igazabol meg nem hasznaljak a bicajosok most se egesz tavaszsg meg még ennyire sem fogjak
az a par kosza egyseg eddig is elfert ott senkit sem zavarva, siman kikerultek oket, amig nem volt dedikalt sav
...de kora delutan legalabb nem lett dugo
azert mert napkozben meg este nincs, az nem jelenti azt hogy reggel meg kora delutan sincs
delelott 11kor a Hungaria krt-n is zoldhullamban vegig lehet menni egesz sokaig, reggel 7 kor meg delutan 4kor meg nem
ugyhogy ezzel pont megint semmit nem mondtal szokas szerint -
hobizoli
nagyúr
válasz
ezittketto #136752 üzenetére
ha egy sugaruton nem tudnak epkezlab kornyekbelit bicajoztatni, akkor egesz varosban mit varsz....?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #136758 üzenetére
ha nincs dugo akkor a bicajos minek hazudja azt mindenfele online, hogy az allo autok mellett teker barhol-barmikor-barhonnan-bahova?
hiteltelen kamus osszes
ez igazabol pont az bizonyitja, hogy eddig sem volt dugo a reggeli es a delutani csucson kivul, csak a bicajosok alternativ dimenziojaban osszehaluzva meg egymasra licitalva ki tud nagyobbat kamuzni... pont olyanok, mint a mesebeli Münchausen báró
tipikusan akkoris csak hazudnak, amikor kerdeznek
ezek utan az sem normalis, aki ezeket meg ezutan komolyan veszi barmiben -
hobizoli
nagyúr
válasz
ezittketto #136748 üzenetére
tegnap napkozben a Premier Outlet-bol 35perc alatt erem haza ugyanazon az utvonalon ahol a tapegyseg miatt voltam a budaorsi tacskonal is egyik este
....de vhogy megint pont rosszkor jarhattam arra, mert 7-8 bicajost lattam osszesen hazaig amibol 4-5 kajafutar volt
karigeri bolyasavjaban konkretan ketten tekertek az Ulloi belso szakaszan a Ferenc krt-tol a FTC palyanal levo feluljaroig tarto szakaszonszoval biztos qqqqrrrvvvaaara nagyon kellett az oda, amikor lathatoan ennyire "jol" kihasznaljak
az egesz bicajos banda ezzel hitelteleniti el magat, hogy ott a sav es nincs hasznalva
mert legalabb ott menne alibibol fel-le akar meg total celtalanul is, gyujtve a km-ket, hogy azzal is latszodjonkb mint az a hatvani palya, amit megcsinaltak 140millioert es evek alatt sem hasznalta nagyjabol senki
....de szajjal tuti oriasi nagy igeny volt arra is -
hobizoli
nagyúr
válasz
ezittketto #136735 üzenetére
jaaaa, az nem is cel, majd mennek tomegkozlekedessel...pl MÁV...vagy vhogy...pl bicajjal
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Bujdy81 #136701 üzenetére
a szekesfehervari palya felujitasat vagy ~10 eve csinaltak a horvatorszagi uj palya epitese km aranak tobbszoroseert, vmi 2.2-2.4Mrd/km ar remlik akkorrol arra
de azert azota talan lett volna ido erre is, ha mar ez az elsodleges gerincosszekottetes nyugateuropaval...es erosen illene egy 200-250km/h-s palya legalabb oda, meg pl Szeged fel sem artana
....bar ahogy a dolgok mennek orbaniaban, lassan Mockba fele kene orosz nyomtavos vasutvonalat csinalni -
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #136695 üzenetére
...amugy ez olyan tipikus
meg a mult heten, 27.-n kiraktak az lph ajtora egy cedulat, hogy mivel most az utca szemkozti oldalan jardafelujitas lesz foganatositva, ne alljon ott senki, mert fuuuu....oktober 20-g
le is van szallaggal kordonozva is
persze mar 28.-n felbontottak egy nap alatt az egesz felso reteget vegig, de azota egy humanoid sem jart a muveleti terulet a kozeleben se
majd kb okt19-20.-a korul vhonnan elokerulnek es kapkodva 1 nap alatt leaszfaltozzak az egeszet
nemtom miert nem lehet egybol megcsinalni....? -
hobizoli
nagyúr
vasutas temahoz, vitézynek irtak:
"végülis az sem vezetett semmire,hogy 10 évig készítenek elő egy vágányfelújítást. Addig mennek a vacsik, konferenciák, jopofa posztok szakmai konfik, persze a MÁV pénzén, hogy mit akarunk majd 2040-ben, meg mellé hullik szét a pálya. Most 2 hét alatt mégis sikerült elkezdeni a felújítást. Nahát. Csak két seggfejet kellett lapátra vágni a bőrfotelből. Máshogy ez nem megy!"
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #136628 üzenetére
nekem ez ugy volt a 25 perc, hogy a Mester/Tompa utcai 4-6 vilimegallotol az Ulloi-ig, 3-4 lampavaltas alatt ertem oda
de kivi lennek a nagyarcu "2 oraval elobb odaerek barhova tomegkozlekedve, mint az autos" az ilyenkor hol is lenne meg...mert kb o vhol Budaörs meg az Etele ter kozott makettkodna ennyi ido alatt, es meg qrva sokara erne onnan a varos masik felere, aztan az Doc meg Marty a DeLorean idogeppel sem segitene ki
meg azt birom amugy, hogy ezek mindig ugy szamoljak az idoket is, hogy a busz/vili takkra pontosan akkor jon, amikor o a megalloba er es nem kell varnia semmit, hanem csak belibben az ajton, ami csak o ra var ott tarva-nyitva...mint ami az autonal alap, hogy beulsz, amikor akarsz es indulsz, nem pedig menetrendhez igazodsz, meg atszallaskor is csontra pontosan jon a csatlakozas, az auto meg szerintuk mindig a vegtelen dugoban araszol
mint amikor megy a peldazas, hogy a buszon akar 100 utas lehet egyszerre...kozben meg buszonkon atlagban ~25 utas van a reggeli/delutani csuccsal egyutt
meg amire az a "fullos" busz ujra jon a menetrend szerint, addig boven 100+ auto ment el ott....
azaz az egysegnyi ido alatt megis tobben mentek ott el autoval az adott utszakaszon
meg ez tipikusan elmeletben es csak akkor all meg, ha minden kozlekedesi forma egy kozos startvonalnal all egyszerre -
hobizoli
nagyúr
jaj megint pont "rosszkor" jartam a belvarosban
a budaorsi Tacskotol varoson keresztul haza, Bocskai uton 1 bicajos az Alle-nal...utana a Petofi hid pesti oldalig semmi, ott is egy
aztan az Ulloi uton a Klinikak es a Nagyvarad ter kozott volt 3 egyseg
....es ennyike, pedig meg tok kellemes ido is van
monnyuk ebbol az 5-bol 3 kajafutar szerkoban volt
na meg amekkora gyalogos forgalom is van (=nincs) igy este 7 korul, ezek mind a jardan is mehettek volna nyugodtan
ja es 25perc alatt hazaertem a "bp-i 0-24h dugoban", nyilvan azert, mert be van allva minden IS mindig -
hobizoli
nagyúr
válasz
-NoVa- #136550 üzenetére
jaj ezt ne mar....3+ ev alatt nem alakult ki igazan semmi, meg izombol eroltetve sem
eleve az lett volna a normalis modja ennek, hogy ahol van egy adott szintu bringas forgalom, ott lathatoan van erre igeny is, akkor ott legyen bicajsav
erre meg az van, bicajos igazabol kb sehol*, de legyen bicajsav, aztan maaaaaaaaajd lesz vmi....vagy nem
* azt a 1-2-3 egyseget nem neveznem annak, mert szájjal meg hompolygo tomegekrol vetitenek nagyon-nagyokat
meg nagyon megy az "autos kisebbseg" duma, most megint ezt gagyogja papagaj modra
...csak dolgok allasa szerint ez igazabol a tipikus peldaja a "nem jonnek az eredmenyek" cimu tortenetnek -
hobizoli
nagyúr
válasz
Jahno #136540 üzenetére
reggel bevittem kollegamat a Ráday utcaba ahol lakik, jovok ki az Ulloi-re, 1 bicajos jott szembe a Bakats tenel, onnantol veeegig ki 19ker-i Kossuth terig a Ulloi-n a karigeris bolyak mogott meg az ujonnan felfestett bicajsavban zero bicajos volt
de amikor meg befele mentunk a Soroksari-n akkor se lattunk egyet se tekerni egesz vegig
...nyilvan azert, mert ismet pont rosszkor jartam erre is meg arra is
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 9 DB DELL Latitude Laptop (Tartós-Golyóálló-Üzleti) 7410, 7430, 7440, 7320, 7320 x360,
- Új Acer NITRO V 15 Gamer Tervező Laptop -30% 15,6" RYZEN 5 7535HS 16/512 NVIDIA 2050 4GB FHD 144Hz
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Ryzen 5 pc(r5-2600/gtx 1070/win10/SSD/hdd)
- Gigabyte GA-Z170M-D3P/i7-6700/16 gb DDR4
- Csere-Beszámítás! Gamer Számítógép játékra! I5 14600KF / RTX 3080Ti / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest