Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • RazoR

    veterán

    válasz tonermagus #1623 üzenetére

    Íme pár részlet arról mi is, ami elhangzott az utolsó TarkovTV Devblogban.

    -A 0.12.5-ös patch a következő hét elején várható, ezután pedig majd a 0.12.6 következik, ennek a verziónak jelenleg nincs várható ideje, még a változásokat összefoglaló lista sincs kész, jelenleg tesztelés alatt van.
    -Lesz wipe a 0.12.6 verziónál, viszont a tárgyismeret és a fegyver összeállítások megmaradnak majd.
    -A wipe előtt 3-4 napig eventek lesznek ezekről az infók az érkezésük előtt jönnek.
    -A wipe után a bolhapiacra már csak olyan tárgyakat lehet majd feltenni, amiknek „found in raid” (raidben talált) státusza van
    -A „Run through” (Átfutás) raid utáni státusz elveszi a lootolt tárgyak „found in raid” státuszát
    -A 0.12.5 patchel nem érkezik tartalom, csak javítások, optimalizáció és új mechanikák (gyors gyógyulás Therapist által, egér érzékenység az irányzék nagyításához viszonyítva és stb.)
    -Tervezzük a zsákmányolható tárgyak helyének az átalakítását és a helyeken található tárgyak köre is változni fog
    -A véletlenszerű loot rendszer tervben van. Ezen kívül még tervezzük, hogy az AI védeni fogja azt a helyet ahol értékes loot található
    -A skill (képesség) rendszer újra dolgozása a 0.12.7-ben jön
    -Ami a Steam Audio-t illeti: a Hired Ops fejlesztői elkérték a BSG-től a modult hogy beépíthessék a játékukba (Hired Ops). A pozicionálás már jól működik, nem csak azt tudod eldönteni hogy az ellenség jobbra vagy balra van, hanem azt is hogy feletted vagy alattad van. Az Escape From Tarkov a 0.12.6-os patchben kapja meg a Steam Audiot, de a Hired Ops-ban már kipróbálhatjátok ezt a funkciót.
    -Új kaliber kerül a játékba ami a .45 ACP lesz. A 0.12.6-ban érkezik a Colt 1911, később az UMP majd pedig a Kriss Vector.
    -Majdnem az egész pálya tervező csapat az új területen dolgozik ami a Streets of Tarkov. Nikita megerősítette hogy akár 40 ember is lehet majd a térképen. A fejlesztőknek tetszik az az ötlet hogy eltévedhetsz a területen. A pálya be lett mutatva sceenshootok között, az a kép ahol a helikopter elrepül az emeletes épületek előtt.
    -Készítés alatt van egy új scav felszerlés csomag ami rosszul kinéző, olcsó túlélő felszerelésnek néz ki
    -Tervben van a különböző hőkép leképzők újra egyensúlyozása, miután bekerült a többi is
    -Új boss Shoreline-on, a neve Sanitar. Nem egy harcos típus, inkább stimulánsokat használ. Ezek mellett sok egyedi stimulánst fog magával hordani. Egy ezek közül a MULE nevű, ami a maximális terhelést növeli, a másik pedig egy olyan ami a „Obdolbos” nevű hatást váltja ki, ezek mind Sanitar készítményei.
    -Customs kibővítése a 0.12.6-ra van tervezve. Az új épületek egyike Reshala és a bandája bázisa lesz. Talán lesz egy földalatti szintje az új területen vagy valamelyik épületben.
    -A 0.12.7-ben vagy a 0.12.8-ban tervben van az USP pisztoly három variánsban egyszerre
    -Bemutatásra került a fegyverek részletesebb testreszabása a Colt 1911-en keresztül
    -Bemutatásra került videóban a készítés alatt álló PPSH is. A fegyver bemutatása a játékban logikus és valósághű mert rengetek katonai raktár van Oroszországban, ahol nagy mennyiségben tárolnak PPSH-t.
    - A csalókról: naponta 1500-2000 játékos kerül bannolásra. Márciusban kb 50000 ilyen ember lett bannolva. Ebben a hónapban még több bannolás várható, a csapat folyamatosan együtt dolgozik a BattlEye fejlesztőivel a hatékonyág érdekében.
    -A játéknak lesz jelentés rendszere, ahol lehet majd jelenteni a furán viselkedő embereket, azokat, akik exploitokat használnak ki vagy bugokat, ezek mellett akiknek zavaró nick nevük van.
    -A Post-FX szűrők a 0.12.5-ben jelennek meg. Az NVIDIA előrre kikapcsolta a FreeStyle szűrőket. De most már újra működnek, de Május 1-től teljesen kikapcsolása kerülnek. Az NVIDIA Highlights is kikapcsolása kerül mert ezt a rendszert is használják a csalók.
    -A játékosoktól lootolt tárgyak még mindig nem kapják meg a „found in raid” státuszt.
    -A dögcédulák bartel (csereüzlet) kereskedése tovább bővül. Tervben van az ezekkel való kereskedés átdolgozása (mennyiségben, szintekben)
    -Ami a kultistákat illeti, Nikita nem adott róla információkat, azt mondta, hogy a játékosok észreveszik, ha bekerülnek. Hogy melyik patchben? Bármelyikben
    -Tervben van a Unity frissítése a 2019-es verzióra, ami még több lehetőséget ad a fejlesztőknek az optimalizációra és a project fejlesztésére.
    -A spawn pontokkal való munka állandóan folyik, a hibák javításra kerülnek és a pontok folyamatos változáson esnek át, ezek között vannak a játékosok visszajelzésen alapuló változások is. A következő patchek változásokat fognak hozni a spawnokban.
    -A wipe-al együtt jönnek az VAL/VSS karakterisztikai változások
    -A raid utáni kezelés alatt láthatsz majd statisztikákat a sérült testrészeket -sérüléseket(hol, hogy, és milyen lőszer által). A részletesebb jelentések a jövőben érkeznek.
    -A páncélozott mellények és a plate carrier-ek (Páncélbetétes taktikai mellény) testreszabása elég nagy és komoly funkció így valószínűleg a 0.13-as patchben kerül be, a Streets of Tarkov-al együtt.
    -Az iránytű valószínűleg a 0.12.7-be kerül be

  • Edorn

    senior tag

    válasz tonermagus #1623 üzenetére

    Market find in raid: A bolhapiacon csak azt adhatod el, amin rajta van a find in raid jelölés. Tehát nem csinálhatod, hogy bevásrolsz piacról vagy tradertől olcsón és eladod drágán.

    Customs pálya: Az építkezés össze lesz kötve a régi benzinkúttal és lesz ott valami nagy, többszintes (pincés) új épület.

    7-8 therm: Hát jaja... Kis öröm benne, vagy inkább csak kevésbé lesz szar, hogy: újrabalanszolják, talán gyengítik és drágítják is... Illetve lesz ellene ruha, amit nem látnak vele... Kérdés, hogy mennyire nem fogják látni így a karaktert és milyen ára lesz a ruhának...

Új hozzászólás Aktív témák