- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rák
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lelkiblog
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
addikt
válasz
WiZARD #16418 üzenetére
Nagyon úgy tűnik, hogy felhasználói szokások és élethelyzet függő. Én a külföldi utakon kívül még életemben nem terveztem, hol kell tankolni, utazás közben sem igazán érzem igényét, hogy figyelgessem meg tervezgessem. Gondolom részben azért, mert mindig is 800-1000 km hatótávú (igen, tényleg) autóim voltak. Szóval én nem tudom átérezni, miért lenne gondtalanabb, hogy az autó megmondja nekem, hol KELL megállnom tölteni. De el tudom képzelni, hogy valakinek más élethelyzete van.
Amúgy is kicsit anekdotikus alapon megy ez a vita (és ebben nincs semmi meglepő). Azaz mindenki hoz előnyös példákat a saját oldalán, meg említ hátrányos példákat a másik oldalon, és akkor kész, ott az igazság. Közben meg ez nem tud objektív lenni és statisztikai mintáink sincsenek a nagy átlagokról, ki hogyan használja az autót és mi lenne jobb neki. Mindenkinek csak saját gondolata meg feltételezése van.
Én is be tudom írni a saját példámat, hogy havonta 1-2x tankolok, és mivel napi szinten megyek el benzinkút mellett, amikor kedvem van, beállok az egyikbe, és tök konkrétan 3 perc az egész. Nekem ez a gyakori. Ettől függetlenül létezik olyan élethelyzet, amikor sorba kell állni, egyértelmű.
Mondom mindezt úgy, hogy én imádok EV módban közlekedni, napi szinten töltöm a városi használtú autómat. De a családi utazóautó esetén 3 kisgyerek mellett én biztosan nem váltok még jópár évig EV-re, mert én kompromisszumosnak érzem az infrastrukturális részét.
-
mjani1172
addikt
válasz
WiZARD #16418 üzenetére
Most beírom naviba hova megyek, és kiírja hol hány percet kell tölteni, mellé árat is látok ha akarok.
Mindennapi használatban meg reggel feltöltve útra készen vár az autó.
Most akkor melyikkel lehet gondtalanul menni, és melyiknél kell tervezni?Tehát az a gondtalanság, hogy beírod a naviba, az meg elmondja hol mennyi időt tölts és mennyiért tölts, hogy elérd a következőt? Baró. Egy igazi vad rocksztár vagy.....
Nem bonyolítóm a gondtalanságot azzal, hogy egy belsőégésűnél erre nincs szükség, mert minden sarkon van töltőállomás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Csere-Beszámítás! Samsung Odysseg G5! 32COL / 2560X1440P Monitor.
- AM 5 lapok
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest