Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- A használt VGA piac kincsei - 23/Július II
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- MárkaLánc
- Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #6480 üzenetére
Kicsit benne van az is szerintem, hogy sok gyártó alapból extrázva adja csak legkissebb konfigban az EV-ket.
Kia Niro is lehet olcsóbb, de ugye Gold csomagban már 12 milla a benzines. Valóban nagyon nagy az EV felár.
Az EV-knek még mindig az a fő baja, ami már réges rég. Nincs megfizethető árazású belőle.
10-20 Milliós szegmensben egyszerűen túl nagy a diffi. 1,5x-ös szorzókról beszélünk.
Prémium szegmensben ez már azért jócskán elkopik. Most azt elengedve, hogy hasonló teljesítményű motort választva 10-30% a felár az elektromosnak.
Pl
BMW X3 20i hasonlóan felextrázva alap automata váltóval 22 M / BMW iX3 alap 24,5 MMercedes E legolcsóbb motorváltozattal alap váltóval hasonló felszereltséggel 28M / EQE alap motorváltozatban 32 M.
Mihelyst a vezetési élmény faktort (motor + válltó) elkezdjük közelíteni az elektromoshoz, eltűnik a különbség.
Összességében szerintem így, ebben az irányban az EV egy úri luxus lesz akiknek van pénze.
Még kell idő a technológiának, hogy lemenjenek az árak. Szerintem pont emiatt is hártált ki a Német politika 2035-ből. Ez az e-benzin meg csak önámítás. De legalább mentőöv.[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest