Azért alapvetően gond, hogy hoznak egy szabályt, hogy 250g alatt nem kell biztosítás, majd jön egy gyártó, aki ezt teljesíti, erre gyorsan kell egy megoldás, hogy mégse teljesítse.
Mert hiába a lemért tömeg, ha nem az számít, hanem az, hogy de lehetett volna rajta propeller védő, meg fények, meg a tököm tudja mi, amit mellesleg a gyártó készít, tehát...
Azt írjátok, hogy nem olyan bonyolult a szabályozás..., de, kurvára az. A normális magán felhasználókat a szabályos reptetéstől ellehetetleníti. A faxom se kér legalább 30 nappal a reptetés előtt légtér engedélyt, mikor fogalmam sincs hol leszek 30 nap múlva ?! Ennyire előre tervezni magánember nem tud!
Marad a mező, de mégis mennyi idő kell, hogy beleunj a mező feletti reptetésbe? Mi abban az élvezet? Nem unalmas, hogy a képeken ugyanaz van, mező az autóddal és veled?
Sajnos nem érvényesül az élni és élni hagyni szabály, leszarják, mert mi lenne ha mindenki ...
Ezt 40 éve még a vezetékes telefonra is alkalmazták!, mi lenne ha mindenkinek lenne? És mi lett? A fénykép v. videó készítési szabályozás is szar, a telefonommal bárhonnan készíthetek képet, kisrepülőgépből, hőlégballonnal, létra tetejéről, emeletes házból, stb., de ugyanezt már egy drónnal nem lehet megtenni?!
A légtér pedig már 1 cm-től ..., ez a világ faszsága, szerintem egy embereket támogató szabályozás valahogy úgy szólna, hogy addig nem lehet légtér, amíg ott nem találkozhat más nem ugyanabba a kategóriába eső repülő eszközökkel, emberekkel.
Akkor pl a panel házak között a téren igenis szabad lenne reptetni bárkinek, hiszen nem zavar senkit, vagy fel tud reptetni a háza kéményéhez egy drónt, hogy ellenőrizze a cserepet az előző napi jégeső után..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30