Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • listván

    tag

    válasz wmarci #5803 üzenetére

    Én a HRP Szerviznél vezetem a Dell szervizt, előtte kicsit a Humansoftnál is ténykedtem, tehát eléggé ismerem a viszonyokat. A Dell a disztribútornak ad lehetőséget, hogy döntsön, milyen garanciát vesz a géphez. Ezután a disztri hozzáteszi a szerviz szolgáltatást. Ez a HRP-nél az esetek 90%-ában 3 év teljes körű gart jelent. Persze vannak olyan rendelések, amikor a viszonteladó (notebook.hu, enternet, usanotebook, stb ) úgy rendel valamit, hogy 1+2v legyen a gari. Így egy kicsit olcsóbb, és pl 500 gépnél az már szép summa. A direkt dell országokban már a vásárlásnál el kell dönteni, hogy milyen garival veszed a gépet. Utána persze lehet bővíteni. Miután Mo nem direkt Dell ország, az összes disztri part only warranty-val veszi a gépeket a Dell-től, mivel a Dell nem fizet a javítások után. Ez direkt Dell országokban úgy néz ki, hogy 3 év parts and labour, vagyis full gari. Ha itthon így rendelsz gépet, és azt kiviszed Bécsbe, akkor ott is ingyen javítják, mert nekik a Dell fizetni fog a javításért. Így megy ez. De egy jó hír: Elvileg Mo is direkt szerviz ország lesz jövőre valmikor. De csak a szerviz lesz direkt, az értékesítés marad így. És még egy válasz: itthon is rendelhetsz fullos XPS M1730-at. Bár a 720 tényleg nem rendelhető itthon. Mennyire jön ki egy full M1730 USA-ban?
    És a 6 hónap: A Dell nem engedi, hogy service tag transfert csinálj egy gépre 6 hónapig. Ezzel próbálja védeni a piacait, mivel köztudott, hogy USA-ban minden sokkal olcsóbb mint Europában.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés