- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karaya
tag
update az ügyemhez. (otp atm a casht nem adta ki, de sikeresnek könyvelte a kivételt)
Curve support először azt tanácsolta várjunk 4 napot, hátha "release"-eli az otp. Nem tette. A support a következő megkeresésre megírta, hogy indítanak a nevemben egy dispute-ot az otp felé. Ez eltarthat 8 hétig is.
Szóval van egy mailem és ennyi (fiókba ugyebár nem lehet bemenni). Lehet aggódni, hogy visszakapom-e a pénzem.. -
Karaya
tag
otp atm megint szívat. Szombaton akartam kivenni 70e-t. SMS jött a terhelésről, utána kiírta, hogy "nem sikerült a kapcsolat a kozponttal, atm nem üzemképes". Pénzt nem adta ki. Korábban az ilyet 3 óra elteltével jóváírták, most semmi. Telefonos érdeklődésre elmondták, hogy a tranzakció náluk sikeresnek naplózva. lehetnek technika atm problémák, amit kivizsgálnak (kamera felvétel stb) de CSAK akkor, ha a kártya szolgáltatónál inditok panaszt.
Curve support ma reggel válaszolt, kérik a receipt-et az elutasításról. Olyan nincs, pár másodperces képernyőüzenet volt. (ha bizonylattal kértem volna akkor ad? Föleg, hogy a logjuk szerint sikeres..)
Curve azt írja, hogy 10.-ig várjunk, akkor elvileg ők refound-olnak. "giving us time to check that the merchant isn't going to take the funds". Ez utóbbira rákérdeztem, hogy mi van, ha az otp továbbra is sikeresnek tekinti 10-én is, ha nem indítunk panaszt. A válasz kb azonos az előzővel.
Szerintetek indítsak a BB-nél is panaszt 10.-e előtt? Nem ők a közvetlen kártya szolgáltató úgyebár..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell 27" P2720D IPS panel 2560x1440 2K / QHD Pivot HDMI 1 év gari - 3db elérhető!
- Acer Nitro V 15 // Ryzen 7 7735HS // 16GB DDR5 // 1TB NVMe // RTX4060 8GB GDDR6 // 1.5 év gari
- Dell Latitude 3420 14" FHD IPS Core i5 1145G7 16GB RAM 512GB NVME SSD Magyar Bill Dell Gar
- Gamer pc-RTX3060TI-AMD Ryzen 5 5600X-32gb DDR4 1000GB NVME SSD
- Eladó! Intel Xeon W3530 + Micron Ddr3 1333mhz 6x4 GB ram + Cooler Master Hyper t212 RGB Cpu hűtő
- A Panasonic Toughpad IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W dokkoló (3TR87AA)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest