Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karaya
tag
update az ügyemhez. (otp atm a casht nem adta ki, de sikeresnek könyvelte a kivételt)
Curve support először azt tanácsolta várjunk 4 napot, hátha "release"-eli az otp. Nem tette. A support a következő megkeresésre megírta, hogy indítanak a nevemben egy dispute-ot az otp felé. Ez eltarthat 8 hétig is.
Szóval van egy mailem és ennyi (fiókba ugyebár nem lehet bemenni). Lehet aggódni, hogy visszakapom-e a pénzem.. -
Karaya
tag
otp atm megint szívat. Szombaton akartam kivenni 70e-t. SMS jött a terhelésről, utána kiírta, hogy "nem sikerült a kapcsolat a kozponttal, atm nem üzemképes". Pénzt nem adta ki. Korábban az ilyet 3 óra elteltével jóváírták, most semmi. Telefonos érdeklődésre elmondták, hogy a tranzakció náluk sikeresnek naplózva. lehetnek technika atm problémák, amit kivizsgálnak (kamera felvétel stb) de CSAK akkor, ha a kártya szolgáltatónál inditok panaszt.
Curve support ma reggel válaszolt, kérik a receipt-et az elutasításról. Olyan nincs, pár másodperces képernyőüzenet volt. (ha bizonylattal kértem volna akkor ad? Föleg, hogy a logjuk szerint sikeres..)
Curve azt írja, hogy 10.-ig várjunk, akkor elvileg ők refound-olnak. "giving us time to check that the merchant isn't going to take the funds". Ez utóbbira rákérdeztem, hogy mi van, ha az otp továbbra is sikeresnek tekinti 10-én is, ha nem indítunk panaszt. A válasz kb azonos az előzővel.
Szerintetek indítsak a BB-nél is panaszt 10.-e előtt? Nem ők a közvetlen kártya szolgáltató úgyebár..
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Lenovo Tab M10 HD 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B650M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 16GB NZXT H700 Cooler Master 750W
- Apple Imac 21,5 Inch, Late 2015! Intel Core I5 + Intel Iris Pro Graphics. 1TB Háttértár!
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- 152 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-12450H, RTX 4060
- Asus TUF Gaming F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


pictigjis
