Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Kell e manapság egérpad vagy sem?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy
#14955
üzenetére
marpedig valami nem stimmel a kartyaadatokkal. torold es add hozza ujra
-
dredjudge84
őstag
válasz
huliganboy
#14955
üzenetére
Chip+pin tranzakció hiánya?
-
kapasz
tag
válasz
huliganboy
#13399
üzenetére
2. Igen, működik a fizetés egyszerre több telefonon is.
-
zerodot
aktív tag
válasz
huliganboy
#13399
üzenetére
1. nem, erre továbbra is elég az ingyenes tier.
-
lucky07
aktív tag
válasz
huliganboy
#7356
üzenetére
Köszi!
-
Blamazs
senior tag
válasz
huliganboy
#7244
üzenetére
Ma lidl-ben fizettem. Elsőre nem volt ok, de nem terhelt be semmit. Másodikra jó lett GPay-en keresztül.
-
Somatom
veterán
válasz
huliganboy
#7235
üzenetére
Igen, gondoltam, hogy ez a szitu. Csak az a fura, hogy az első után egyszer fizettem és a következőnél megint kellett neki. Mondjuk, az a második 15 rugó fölötti volt. Majd figyelem, hogy mikor kéri megint.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy
#7230
üzenetére
ez is egy nagyon gyakori hiba mostanában sajnos. itt kéne látnod a konkrét limitjeidet (napi, havi és éves, bár a középső jelenleg ki van lőve néhány usernél. a feleségemnek ezzel szemben továbbra is van olyanja, szóval elég nagy a szórás abban, mit mutat az a menü. az, hogy semmit nem mutat, az viszont hiba)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy
#7228
üzenetére
csak ez a szöveg jön be? semmi más nincs ott? card limits -› see details (ha van)
-
PitareNeyba
újonc
válasz
huliganboy
#7219
üzenetére
Az appban a kártyalimitre mutat Neked valamit/bármit?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy
#7224
üzenetére
neked kell kiválasztanod három üzletet az appban, ezekben 90 napig egy százalék visszatérítést kapsz
az egy százalékokat a curve cash egyenlegen írják jóvá fontalapú elszámolással (100 curve pont = 1 font)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy
#7222
üzenetére
hihetetlen, hogy akkor ilyet kaphattál, nagyon vigyázz rá

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy
#7219
üzenetére
mekkora mázlid van! október végén rendelve ezek szerint uk bin-es kártyát kaptál
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- ÚJ OMEN Transcend 14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 512GB 1 év garancia
- 4db x Seagate Ironwolf Pro 10 Tb SATA3 merevlemez
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



pictigjis
