Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@Db0Y
senior tag
válasz the radish #12595 üzenetére
Pontosabban lehet, hogy hozzáadta, de maximum online fizetett vele, biztos nem NFC-vel.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #12463 üzenetére
legkésőbb 10 nap múlva az elutasított tranzakciót vissza fogják utalni automatikusan. ilyenkor a go back in time-nál látható válik a "this transaction has been fully refunded..." szöveg. ha már most is ott van, nincs teendőd. ha nincs ott, a folyamat meggyorsítható, ha írsz a supportnak
-
dredjudge84
őstag
válasz the radish #11459 üzenetére
Megértettem elsőre is. De a paypass automatánál elég érinteni a kártyát és nem kell betenni, kivéve a curve esetében. De akkor nálad nem ez a gond.
-
dredjudge84
őstag
válasz the radish #11457 üzenetére
Nálam eddig soha nem sikerült OTP automatából pénzt kivenni, de azért mert paypass érintettem a kártyát. Tegnap kipróbáltam, ogy betettem rendesen a gépbe és úgy már működött. Teszt jelleggel 1000ft-ot vettem le mögötte wise kártyával.
Amúgy van olyan automata amivel ki lehet használni egyáltalán a 185000 Ft limitet? Mert otp max 100-at ad.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10858 üzenetére
teljesen felesleges. majd ha 4-5 napig nem reagálnak, akkor írjál újra
-
Oliverda
félisten
válasz the radish #10858 üzenetére
Az lenne a meglepő, ha ennyi idő alatt reagáltak volna bármit is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
the radish
senior tag
válasz the radish #10857 üzenetére
Egyelőre nagy a csend, semmilyen formában nem értesítettek, hogy esetleg vizsgálják-e, vagy sem...
Holnap megint írok nekik. -
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10855 üzenetére
miutan manualisan visszateritettek mindket tranzakciot, vegul irtak is:
Thank you for your patience whilst I've looked into this for you.
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transactions and didn't follow up with a message to say that the transactions failed, which meant Curve unknowingly processed the payments anyway.
I've now refunded the failed transactions. You should see your money back in your bank account related to the card ending 9715 in your account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
If you have any questions about this, please let us know. Otherwise, have a great day!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10853 üzenetére
szia, ha visszaolvasol, latod, hogy januar 27-en es 31-en ugyanilyen problemaim voltak simplepayes fizetesekkel (magyar allamkincstar es icsekk). noha le is lettek konyvelve, reklamalas utan visszautalta mindket tranzakciot a curve. holnapig meg varhatsz, ha semmi, akkor mindenkepp szolnod kell a supportnak, es mivel neked van email-igazolasod is az elutasitasrol, ez csak formalitas. ha viszont az appban az elso tranzakcional latod a "this transaction has been fully refunded..." szoveget a back in time-nal, akkor nincs mar teendod, csak varni kell
de hogy lehet, hogy te kaptal ertesitest sikertelen fizetesrol is? remelem, nem februar 1-jen elesitettek ezt az ujitast, mert en egyik tranzakciora sem kaptam semmit
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10316 üzenetére
pontosan ezt is irja: hogy mar aktivaltad a fizikai kartyat, es amikor megtetted, akkor frissultek az appban a fizikai kartya aktivalasaig elo "virtualis kartya" adatai. ezt azert irjak oda, mert sokan belefutottak abba a hibaba, hogy elkezdtek hasznalni a "virtualist", es nem ertettek, hogy a fizikai altivalasa utan miert nem mukodik. csak egy figyelmeztetes, hogy ellenorizd a lejarati datumot es a haromjegyu kodot
-
fil
őstag
válasz the radish #10316 üzenetére
Miért befolyásolná a használatot? Annyiban igen, hogyha a virtuálisat felvetted valahová pl. GPay, akkor a kártyát újra hozzá kell adnod az új adatokkal és a régit törölni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- GAMER PC : i5-7400 / 16GB / GTX1050Ti / 120GB / 1000GB
- GAMER PC : i5-12400F / 64GB / RTX3070 / 2000GB
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest