- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #12495 üzenetére
kerlek olvass vissza par hozzaszolast, minden ki fog derulni
-
tobias40
veterán
válasz
madagaszkar #11510 üzenetére
Értelek,én is használom erre de ezt megtudom csinálni a Revolut-al is a Curve nélkül.
Tényleg csak a kíváncsiságból kérdezem,nem kötözködöm.. -
zerodot
aktív tag
válasz
madagaszkar #11450 üzenetére
Ez a chip+pin a paypass aktiválásához kell.
-
kapasz
tag
válasz
madagaszkar #11450 üzenetére
A PIN használat a lényeg. ATM is jó.
-
tobias40
veterán
válasz
madagaszkar #11450 üzenetére
Én vettem fel korábban eurót a Curve kártyával ATM-ből,mégis letiltott a Praktikerben tegnap 2x is.
-
kapasz
tag
válasz
madagaszkar #11448 üzenetére
Chip + PIN, azaz bedugós tranzakcióval kell aktiválni bármely bankkártyát.
A Xiaomi Mi Band 6 jól működik Curve-vel és K&H-val is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #11445 üzenetére
bármelyik atm-nél, pin-csere menüpont
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #10807 üzenetére
bevallom, hogy elég nyűgös vagyok ma, de: ha a support email-címét sem vagy képes megtalálni, akkor bevásárolni ne menjünk el helyetted? ott van az a rohadt összefoglaló a lap tetején, elképesztő, hogy ennyire képtelen valaki eligazodni a világban. konkrétan még azok idejét is rabolod, akik x nappal később beesve fogják ezt elolvasni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #10805 üzenetére
nem, ebben nem fogunk tudni segíteni. írj egy levelet magyarul, és másold be a deepl.com-ba, aztán küldd el a supportnak. ennél többet ne várj itt senkitől légyszíves (ennyire hiányos angol tudással minek használsz egyáltalán ilyen szolgáltatásokat? vannak dolgok, amiket soha nem fogok megérteni)
-
ACE-
addikt
válasz
madagaszkar #10733 üzenetére
"az első tranzakciódnak bedugósnak kell lennie pin-kód megadásával" Igen, az ATM-es pénzfelvétel ilyen.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #10728 üzenetére
az első tranzakciódnak bedugósnak kell lennie pin-kód megadásával, a fizikai kártya aktiválása után az eddig használt "virtuális kártya" lejárati ideje és biztonsági kódja is arra változott, ami a fizikai kártyára van írva (ha már hozzáadtad valahova, és nem frissült automatikusan)
-
Oliverda
félisten
válasz
madagaszkar #10728 üzenetére
A Simple-nél biztosan jobban működik.
-
madagaszkar
tag
válasz
madagaszkar #10714 üzenetére
Update: Ma megérkezett a kártyám. Az app-ban történő aktiválás után, van még vele teendőm mielőtt használom? Habár ha ilyen problémás a használata ahogyan többen is írjátok, lehet megszüntetem az egészet. Így hogy lehet elindulni vásárolni, ha bármikor és bárhol adódhatnak vele problémák. Google pay-el használtam volna, a mostanában mindig vacakoló és lassú Simple helyett.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #10720 üzenetére
az nem határidő, csak egy becslés, hogy addigra megérkezhet. 5-15 munkanap között bármi lehet
-
fil
őstag
válasz
madagaszkar #10716 üzenetére
Ha nem jön meg, akkor írsz a supportnak és küldenek újra. Én is így jártam. A kiírt határidő után még vártam 1-2 hetet, hátha megjön, aztán írtam. Újra elküldték, most már regisztrált levélként. Meg is jött.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #10716 üzenetére
aggódáson azt értem, hogy akkor lehet arra gondolni, hogy talán elveszett, és kérni kell újat. miért törlődne a regisztrációd?
ha meg akarod szüntetni a regisztrációdat, írnod kell erről egy levelet a supportnak, és ők majd intézik
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar #10714 üzenetére
azóta két hét telt el, ebben nincs semmi rendkívüli. három hét után már lehet aggódni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Windows 11
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- OLED monitor topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Facebook és Messenger
- Skype topic
- Tomb Raider IV-VI Remastered teszt
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- További aktív témák...
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Nagyszerű állapotú, dobozos ASUS Prime Z270-P
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest