Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacccca87

    addikt

    válasz Spet #79309 üzenetére

    Ezt én nem igazán tapasztaltam, aztán lehet azért mert korlátozva van 240 fps-re és ott kevésbé észrevehető a röccenés, de lehet benne valami. Egyébként grafika oldaláról a pályák zónákra vannak bontva és ezért amit nem látsz annak nem is kellene befolyásolnia. Azt tudtam hogy adatfolyam szintjén elvben megkapja/hatja a kliens a többi játékos helyzetét és az összes történést. Illetve még CSGO esetében volt egy AC (KigenAC, vagy később rbből forkolt SMAC) aminél volt opció hogy le tudd tiltani, vagyis csak egy részét mert az egyes VISLEAF zónák esetében csak a szomszédosból kaptál infot. Na ezzel voltak azért bajok, (pl popup szinten jelentek meg a játékosok egymás előtt :DDD ) de ezek alapján én ugy gondolom hogy ez a probléma nem megoldhatatlan ügyes optimalizálással.

    A gond az hogy döntjük el mire van szüksége a kliensnek, ami releváns. Pl lépéshangok, fegyver/robbanás/egyéb hangok hasznosak de az hogy ott van valaki akiről nem is kellene tudnom hogy ott van mégis terhelést okoz azt nem.
    Régebben a netgraph egy beállításával (ezt ki is vették) lehetett kb 60%-os pontossággal megállapítani ha közeledtek feléd (megnőtt az adatfolyam mennyisége).
    Most nekem amúgy Infin banánban ha CT vagyok néha érezhető hogy rusholnak felém :DDD olyankor érezhetően mikrolaggol a játék.

Új hozzászólás Aktív témák