Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • munky

    őstag

    válasz giigz #4882 üzenetére

    Szerintem a Codemasters F1 szériája nem hozta azt a szintet, amit előzetesen sokan vártak tőle. Az első két rész PC verziója ráadásul még kínosan sok bugot tartalmaz a mai napig, amit soha nem fognak javítani. Az F1 2012 egy tucat patch után már egy korrekt iparos munkának nevezhető, mert ordítóan nagy technikai hibák és bugok nincsenek a játékban. Az a bajom vele, hogy bár egy teljesen vállalható, de összességében mégis csak egy középszerű F1 játék lett ez is, és nem fogok rá igazi klasszikusként gondolni soha.

    Az SC-t például jó ha 3X láttam a játékban, pedig a Steam szerint 190 órát játszottam a vele. Esőben az ellenfelek által felvert esőpermet az F1 2011-ben nagyobb és részletesebb volt, itt mintha erőforrás spórolás miatt csökkentették volna ezt. Gondolom a konzolok miatt, mert többször láttam olyan nyilatkozatot, ahol a jelenlegi generáció kevés memória mennyiségét kifogásolják a készítők. A PC-s verzió meg csak egy sima port, pár DX11 kiegészítéssel. Aztán ott van a gumi kopás, ami sokkal konzervatívabb lett mint a '11-es játékban, talán a kelleténél jobban visszavettek belőle, vagy legalábbis nem skálázódik annyira jól az egyes versenyhosszokon mint kellene.

    A multiplayer elég fapados és ez csak enyhe kifejezés. Szerintem manapság kifejezetten szégyen és gyalázat az, hogy egy folyamatban lévő időmérőhöz amiből még 10perc van hátra, csak és kizárólag nézőként csatlakozhatok. Ott meg olyan vérlázítóan low budget szagot áraszt minden, hogy azt nem hittem el amikor először láttam. Spectator módban a kocsik kidolgozottsága egyszerűen ocsmány, hiába van minden grafikai elem a maximumra tolva. A kameranézetek ugyan itt szintén nevetségesek, de még a hangok is kifejezetten elviselhetetlenek. Az olyan apróságok, hogy lobbyban nincs chat már tényleg csak hab a torán. Ezt még a tíz éves F1 Challange '99-'02 is tudta.

    A karrier mód szerintem az ilyen egy évadot feldolgozó játékokba teljesen felesleges. Nekem legalábbis dögunalmas volt még a gondolat is, hogy kezdjek egy második szezont benne. Egy ilyen koncepció mondjuk egy több szezont tartalmazó játékban működne jól (pl. F1 Challange). Sokkal izgalmasabb lenne elkezdeni egy kis csapatnál mondjuk a 2009-es szezont az akkori szabályokkal és erőviszonyokkal, aztán úgy eljutni 2012-ig. Ötször egymás után ugyan olyan erőviszonyok, kocsik és ellenfelek ellen lenyomni egy évadot, hát ahhoz tényleg nagyon kell unatkozni szerintem és a jelenlegi rendszer csak ezt tudja.

    Még lehetne sorolni gazdagon, de a lényeg annyi, hogy szerintem ez koránt sem tökéletes játék. Sőt, sokkal jobb is lehetne. Lehet, hogy nálam van túl magasan a léc, de ez maximum egy középszerű alkotás a szememben és minél többet játszom bele annál erősebb az érzés, hogy az F1 2013-nak már nem kellene nekiugrani egyből 8K-ért...

  • hermanyi

    addikt

    válasz giigz #4882 üzenetére

    Mentéseim nekem is rendben vannak már egy jó ideje talán 1X buktam el ösz visz .
    Nekem egyszerűen a játék nem jön be pl Ha elkezdesz már kanyarodni felejtsd el ,hogy még egy kicsit fékezel , mert azonnal lecsúszol az ívről , mész az előtted levő mögött te szemszögedből van még 2m és mégis lekócolod kilököd , és stb . Szóval egy rakat xar.

Új hozzászólás Aktív témák