Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Játszottam vele jópár órát, hozzáteszem az első részt nem ismerem csak ezt a másodikat.
    Ennek még sokat kell fejlődnie. Grafikailag nem csak a részletességel van baj, eléggé katasztrófa ahogy megvalósították. Azaz nem hatékony. Nincs normális LOD, távolságból eltűnnek a dolgok. De bezzeg az emberek fejét meg megrajzolja a motor.
    Aztán 50k+ popnál elkezd lassulni nálam a játék, érdekesen mert nem a szimuláció lassul (bár az is mintha random módon lassulna) hanem grafika lesz töredezett és darabos. Nem néztem terhelést, proci az ilyen 60-70% azaz 12-14 mag között használ (HT off de lehet visszakapcsolom tesztelni)
    Az meg egy elmeroggyant megvalósítás hogy konkrétan minden egyes ember/jármű a játékban szimulálva van. Oké ez járható út egy kis játéknál de komolyan százezres nagyságú városnál minek? Miért nem lehet simán klasszikusan ezred annyi erőforrásból statisztikai alapon számolni és én amikor akarom akkor kezdjen szimulálni egy adott embert. (kijelölni pár kedvencet) Totál felesleges, nem vagyok kíváncsi egyéni emberekre ilyen méretekben, sem egyéni járművekre. Tehát legyenek az utakon dummy autók, emberek, ne számolgassa ezek egyéni útvonalait.
    Tehát pl kórházaknál is lehet simán statiszikai alapon számolni, lefed x km területet és x+y km-nél egyre kevesebb és kevesebb a hatékonysága. Nem vagyok kíváncsi rá hogy egy adott mentő merre jár és kit ment meg. Ugyanígy halottaskocsi sem érdekel hogy elakadt az úton és ott road Mari néni hullája a házban vagy sem.
    Gondolom a közlekedés szimuláció miatt lett ennyire hardcore a szimuláció de akkor ne városépítősnek adják el hanem trafik szimnek. Amúgy sincs és nem is lehet szinkronban a közlekedés és más szimuláció ideje.

    Specialized Industry-nál a terület rajzolgatás is zavaró, egyszerűbb lenne azt is zónásan. SC4 példája kihúztad a landfilt azt láttad hogy telik meg, nem akarok szögre pontosan egy kör alapon rajzolgatni.

    Buszoknál is bőven elég lenne megállókat rakosgatni és maga a játék generálja le az útvonalakat, elhiszem hogy van akit szórakoztat, engem nem igazán. (mióta a polgármeser/városvezetés dolga a tömegközlekedés ilyen szintű tervezése?)
    Az meg frucsa hogy fejlesztek valamit a városon, feleslegessé válik egy trafóállomás ledózerolom és mennek a lefelé mutató ujjak :DDD, ugyan így város közepén dózerolom a víztornyot és nem tetszik a lakóknak... Oké amcsiknál lehet az valami jelkép, de eu témát választottam... Ezek nem olyan épületek amik bármit kellene hogy befolyásoljanak.

    Sok helyen nincs normális leírás. Pl parkolók..oké odaírja hogy large vagy long vagy akár mi de miután lerakom azután látom mennyi férőhelyes. Prefab parkolóknak nincs is értelme, itt is zónásan kellett volna megvalósítani.

    Gyalogosoknak szát úton ugyan úgy mennek autók. Elvileg szolgáltatók és szállítók mehetnének. Erre izomautó száguldozik rajta....

    Ugyan így megcsinálok aprólékosan egy kereszteződést és úgy átmegy mindenki a záróvonalon tiltott irányba mint itthon. (lehet magyar régiót detektál?) Arra van tippem hogy megfordulást nem lehet tiltani.

    Árnyékok néha bugosak, nem tudom mi okozza. Grafikai bug szóval belefér.

    Szemét.. érdekes hogy szemétszállítás nélkül meddig el lehet lenni. De amúgy érdekes hogy megvannak tűzoltóság és rendőrség nélkül is sokáig. Iskolák mellett sincs tüntetés amikor 110%-ban telítettek...meg amúgy a telítettség nem jelent sztrájkot még az egészségügyben sem...Érdekes hogy két egymás mellé rakott iskola nem osztja szét a gyerekeket, egyik fullon van a másik meg alig terhelt.

    Parkok, adnak pluszt oké. De amit én ültetek zöldet az meg nem? Szintén zónás parkok kellenek, nem prefabok.

    low rent building? Mármint azok az épületekben csak albérlők laknak, lakbért fizetnek de kinek? Az épület tulajának? Egy helyen láttam valami bazi nagy drága LDR-nál hogy rent to high..tőlem bérli a fullos családi házat vagy hogy? Ez sem egyértelmű számomra.

    Grid elég furcsán működik, néha megtörik a terepen, újra lerakom az utat ami gondolom kiegyengette az megjavítja. Földmunkát előre kellene megcsinálni? Nem gond csak furcsa. Ugyanígy miért az úthoz kötődik? Nem tudok lerakni egy parkot snapolva a lakótelep közepére csak ha út vezet hozzá.

    Föld alatti snap nem működik rendesen, gyakran mellékötöm az áramot és a csöveket is azaz látszólag ott van de mégsem csatlakozik rá.

    Pályákból csak ennyi van? Mármint oké nem rosszak de régió kellene összeköthető városokkal, megosztható erőforrásokkal.

    Nincsenek tanácsadók, képviselők. Nekem kell kitalálni mi a gond, oké ott van a smile jel és rámegyek írja számokban de messze élvezetesebb lenne jobb visszajelzés a dolgokról.

    Rendeletek.. alig van...nincs is miről beszélni..legalább egy oldalnyi kellene amit.

    A gyengébb gépen szimuláció sebessége szinte igen lassú, low grafikán is. (i7 4720qm) Na itt van a gond hogy low-on ne rajzolgassa meg az autókat csak dummykat rakjon ki.

    Félre ne értse senki, nem azt írom hogy nem jó játék de messze van egy rendesen megírt játéktól. Olyan mint ha mindent akartak volna a készítők, beleraktak egy rakás dolgot de valahogy nem áll össze az egész.

    Roviden ennyi, biztos kihagytam jópár dolgot mert nyilván nem lehet véleményt alkotni tizenx óra után és nem vagyok benne profi majd talán 100 óra után. Úgy néz ki továbbra is keresem az SC4 utódját, ez nem az, ez egy totál más játék. A maga módján nem rossz és játszani fogok vele továbbra is, háta egyszer kiforrja magát.

Új hozzászólás Aktív témák