Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Őskoczka
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FecoGee
üzenetére
Is-is.
Három évig voltam L1-es, de inkább callcentrum, ahol végig azzal hitegettek, hogy majd egyszer networkös is lehetek. Aztán mikor láttam, hogy sorra veszik fel hozzájuk az újakat, és eszük ágában sincs maguk közé venni egy juniort, akkor elkezdtem melót keresni. És mivel papír szerint telekom mérnök vagyok, ideális lett volna valami telekomos munka, és úgy jött, hogy teljesen véletlenül felvettek egy telekom céghez.
Leginkább azt untam meg, hogy nem találunk embert egy olyan munkára, amit egy értelmesebb csimpánz el tud végezni. Komolyan mondom hihetetlen, volt olyan jelentkező, aki az életrajzában olyan mailcímet adott meg, amire ha rágugliztál, akkor egy kurv*t talált, és még a telefonszám is stimmelt
Fun fact: csávó életrajzában, hogy LAN + WAN expert. Interjún egy PC + router kombóban nem tudta megmutatni merre keresse a default GW-t
Na, kicsit elkalandoztam... 
Egyébként nem rossz hely, de mikor itt vagy pár évet, és látod, ahogy szépen lassan rohad szét az egész, na, az rohadtul illúzióromboló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- E-book olvasók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók