Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Sytex válasza #32577792 (#8) üzenetére


Sytex
tag

Saját tapsztalat: Chipelés után, ugyanolyan vezetési stilusban +1 , +1,5 liter fogyasztás. Benzint többet adott, büdös is nagyon, és a nyomaték lentebbről jött, és szebb hangja van ha végigforgatom. (Ja a leszabályzást is kitoltás 7500ról 8700-ra). De egyszer autópályán leszakadt az egyik kipuffszelep tányérjából két kis darab, hanger megáll 3 hengerrel haza 100KM-t. Ott kiderült hogy üzemanyagelégtelenség volt a hengerben, ezért tulhevült a szelep és paff. (Igen, igen, ha kevés a benzin az melegedést hoz, mert a bebefecskendezett benzin hűti a motort amig el nem ég.) Injektorok ellenőrizve, kábelek ellenőrizve soha nem derült ki a hiba valódi oka.
Akkor vettem bele egy állitható benzinnyomásnövelőt, így a gyári 2,1-es nyomást addig huzhatom felfelé amig az AC birja. (4,2-t tud nyomni). Igy most még több naftát kap, többet fogyaszt, és jobban megy.
1.3 suzuki swift gti gyári lóerő:103. Most nemtudommennyi.
Tehát és félnék kicsit a chiptől, nehogy tönkrevágjon valamit. (4,2-es nyomásnál 20-25 litert lehet elfüstölni vele).

Szerk: amiért választ irtam a kmmentre, kihagytam.
A fogyasztáscsökkentés nekem nem magyarázza meg senki. Autóversenyző családból származom, édesapám magának épitette az autóit, most az enyémben segit. (Jelenleg az utcai automat használom versenyzésre is). Ez a kevesebb ideig kell gyorsitani és azért kevesebbet eszik....hát nem tudom, itt a ''Adott munkához szükséges befeketetett energia'' vagy ehhez hasonló fizikai okosság jut eszmbe. De azt mindenki tudja: többletlóerőhöz, többletbenzin kell......

[Szerkesztve]

- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.