- Asszociációs játék. :)
- Vigyázzatok a jófogással!!!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Az MP4 boxmeccs hang nélkül folytatódik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Érdekes történések a hardveraprón...1.
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok ismét, szakértők!
Felmerült még pár hiba kicsiny programom fejlesztése közben, amit segítség nélkül nem tudok megoldani.
Az első, hogy így íratok ki szöveget:static const WCHAR pontszoveg[]= L"PONTJAID:";
TextOut(Memhdc,80,4,pontszoveg,wcslen(pontszoveg));
ami így jó is, viszont számokat már nem tudok kiíratni, mert pl. erre:char jatpontjai[3];
itoa(jatekospontjai,jatpontjai,10);
TextOut(Memhdc,80,4+28,jatpontjai,wcslen(jatpontjai));
már ezt a hibaüzenetet kapom:
|911|error: cannot convert 'char*' to 'const wchar_t*' for argument '1' to 'size_t wcslen(const wchar_t*)'|
A második kérdésem, hogy meg lehet-e határozni és ha igen, akkor hogyan egy ilyen szöveg képpontokban mért szélességét, hogy a képernyő közepére lehessen kiírni:static const WCHAR cimszoveg[]= L"Játék címe";
TextOut(Memhdc, ablakszel/2,4,cimszoveg,wcslen(cimszoveg));
és végül, le lehet-e valahogy tiltani a játékablak átméretezhetőségének lehetőségét, hogy a felhasználó csak egy fix, teljesképernyős módban használhassa a programot?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Bemutatta a Garmin a Tactix 8 órát
- iPhone topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Asztalos klub
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Trollok komolyan
- További aktív témák...