Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Tisztelt segítők!
Jól használom én az időzítőt a programomban?1. Megadom a változót a kód elején:
const unsigned int idozito=1;
bool cselekedhet=true;2. Itt beállítom 10 másodpercre:
case WM_CREATE:
SetTimer(hwnd,idozito,10000,(TIMERPROC)NULL);
break;
3. Itt pedig használom a cselekedhet változó értékének beállítgatására:
case WM_TIMER:
switch (wParam)
{
case idozito: if (cselekedhet==false) {
cselekedhet = true;}
else {
cselekedhet = false;
};
break;
};
break;
A WM_PAINT-ban mozgatom a kockát, ha a cselekedhet értéke igaz. De bármennyire állítom a SetTimer-ben a számot, ugyanolyan gyors lesz. Ki is íratom a változó értékét:
char szoveg[1];
itoa(cselekedhet,szoveg,10);
TextOut(grafikakezelo, 50, 10, szoveg,5);és mindig 1-et, azaz igaz-t mutat. Hol és mit rontottam el, hogy ez az érték nem változik 1 mp.-enként igaz és hamis között?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- StarTech Thunderbolt 3 TB3DKDPMAW - Dual-4K Dock
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3389, 94% Akkumulátor
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest