Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daelion

    őstag

    válasz kolopele #13 üzenetére

    Ezzel egyet is értek, hogy tényleg gány a legtöbb mostani játék optimalizálása de sajnos ezzel sokat nem lehet tenni. Én elfogadtam a skálázok jelenlétét és a használatát mert ezek nem fognak eltűnni. 'Sony is most kalapálja a saját upscalig techjét 'PSSR' PS-re ami elvileg jobb lesz'

    Unreal Engine 5 az meg pláne upscaling alapú jelenleg nanite+lumen-el bekapcsolva, ezt asszem talán egyik Immortals of Aveum developer mondta de lehet rosszul emlékszem. 'Én is végig vittem azt a játékot pár hónapja, DLSS nélkül esélytelen lett volna nálam high grafon és még úgy is határeset volt a vége fele'

    Sajnos én már ott tartok, hogy ezt is bele szoktam kalkulálni hogy ha új karit veszek hol van jobb upscaling tech mert mid range szinten amiket max veszek erre biztos hogy szükségem lesz. 'szerencsére nekem nem zavaró a DLSS mint írtam, FSR azért látható jobban ezen a felbontáson amin én játszom'

Új hozzászólás Aktív témák