- PLEX: multimédia az egész lakásban
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- New Game Blitz - 2024
- eBay-es kütyük kis pénzért
- leslieke farmerzsebe
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vvh
csendes tag
340000 Sorry! Várom a tippeket/segítséget
Sziasztok!
BMW 116i 85kw/116LE, N45 motor, 340000km, 2007/2, 2008 forgalomba helyezés.
A vásárlás után kb 80-100 km után kivilágított a motor check engine lámpa, az autó olykor háromhengerezik/dadog/lassú mint a tetű sajnos, teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor jön elő, abszolút lutri.
1.Tudom, hogy a hiba forrása innen aligha megjósolható, de esetleg tudtok írni ezzel kapcsolatban akinek van, vagy volt hasonló tapasztalata? Azt is szívesen venném ha esetleg valaki személyes tapasztalat nélkül is tud hasznos tippet adni?
2.Ennél a típusnál az ilyen jellegű dolog, hogy orvosolható jellemzően?
3.Mekkora költség-intervallumban gondolkodjak? Felmehet akár százezres nagyságrendig is?
4.Kész vagyok a kereskedést beperelni, vagy nyugodjak le remélhetőleg nem lesz akkora probléma?
Köszönöm szépen előre is! (ui.: nagyon aggódom )
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Én meg ültem pár MX-5-be és szerintem egyáltalán nem rossz.
Ültem turbos változatba, az meg kifejezetten félelmetes volt azzal a teljesítménnyel...
Igaz végül Z4-et vettem.(#39714) Faith
A kemény tetős kocsik nehezebbek, még inkább kell bele a motor.
Z4-ből 2.5SI, 3.0 vagy 3.0SI, a többit kerülni kell szerintem.[ Szerkesztve ]
-
-
chess001
aktív tag
S2000 is nagyon jó. Az E93-as nagyon nehéz, talán 3.0-ás turbóval megy is valamennyire, de az alatt nem lesz virgonc. Én szeretem az N52B25-öt, nagyon szépen pörög, van akinél eszi az olajat, meg a gyengébb kenés miatt csattog a hidrotőke.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
Üdv,
Jelenleg F33-at használok, de párszor ültem E93-ban is, és a kettő nem sokban tér el egymástól. Szélzaj 160-nál teljesen élhető (majdnem mint egy sima kupéban), illetve téli és esős időben is kompromisszumok nélkül használható. Amire szerintem érmes figyelni, h sérülésmentes legyen az autó! Szinte a legkisebb sérülésnél is elmozdulhat a tetőszerkezet, és akkor jó eséllyel be fog ázni. Egyik haverom szívott ezzel, nagyon nehezen tudták beállítani neki a tetőt -tudomásom szerint elég sokszor járt szervizbe vele.[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tőzsde és gazdaság
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen autót vegyek?
- Windows 10
- Politika
- Apple asztali gépek
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Üveg tolóajtó RS 120 85x205 cm
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest