Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • lakosk

    tag

    Nekem is lenne egy történetem Mistral baromi jó garanciaügyintézéséről.
    Na szóval kb 1,5 éve a z egyik haver venni akart egy új monitort. Ez a monitor egy Samsung 753DFX típusú alsó középkategóriás megjelenítő lett volna.(akkoriban) A monitor fő célja a rajzolásban való jobb megjelenítést segítette volna.(eddig egy 15''-os régi volt, most ez a 17'' megváltás lett volna). Szóval neten kinézte magának a monitort, körbenézett Pécsett, hogy hol lehetne megvenni jó áron. Rábukkant a mistralra. Amikor eldöntötte, hogy megveszi akkor kérdezett meg engem,h ogy nem-e mennék vele, hisz nekem már régóta van gépem, és érdekel is a dolog. Természetesen elmntem vele, bár eetől a pécsi üzlettől óva intettem. De ő hajthatatlan volt, és ott vette meg a monitort. Ez történt délelőtt 10 órakkor. Felvittük a koleszba és kipróbáltuk. A monitor felső része teljesen homályos volt. Mivel autocadhoz használta volna és ott nagyon kiütközött a hiba.(egy filmnézéshez távolról elment, de rajzolni, tervezni nem lehetett vele). Kipróbáltuk másik gépben is ,de ott is ezeket a jelenségeket produkálta.Na újra felöltöztünk be a kocsiba, és le a mistralba.Ekkor volt fél 12. Bementünk elmondtuk a hibát, és kértük a monitor cseréjét(nagyon illemtudóak voltunk) Szóval a boltvezető azt mondta,hogy csak hibás készüléket cserélnek. Semmi gond kösse rá egy gépre és nézze meg a hibát! mondtuk.(ez kb 15 perc volt)Rákötötte és nézegette a windows asztalán a beállított sötét tónusú háttérképet.(gondoltam hülye a figura, de majd rájön).(még mindig borzasztó türelmesek és illemtudóak voltunk). Kijelentette hogy ez a monitor nem hibás, és hogy nem áll módjában cserélni. Nézzd meg mégegyszer! -szóltunk mi . ja és nagyban hozzájárulna a hiba felismweréséhez, ha nem a sötét hátteren vizsgálnánk. Erre kihívta a szervízes gyereket(kb 160 cm 45 kilo full lüke kinézet)
    Közösen megállapították, hogy a monitor tökéletes.(most egy kicsit fel a pumpa, de még mindig normális hangnemben) Azt mondták, hogy vigyem a Samsung márkaszervízbe, és majd ott megcsinálják. Autóba be irány a Samsung szervíz.Ott nagyon rendesek voltak diagnosztizálták a hibát, de tenni semmit sem tudtak, hiszen 3 napig at üzlethez tartozik a termék, ők intézik a meghibásodást. A srác nagyon megértő volt, de tényleg nem tudott semmit sem tenni. Írt nekünk egy diagnózist, hogy tényleg rossz a monitor és cseréljék ki.(+aláírás+ dátum+ Samsung szervízes pecsét) Vissza a mistralba.(ekkor kb fél 2 volt)Odadtuk a szervízestől kapott papírt, de ők akkor sem cserélik.(na akkor pumpa fel) Megmagyaráztuk nekik hogy miért lenne jó ha kicserélnék nekünk, és utána hogy nekik miért jó az. Ez a magyarázat obszcén stílusban zajlott. Erre az éppen aktuális vásárlók távoztak az üzletből. Nagyon elszált az agyam és megfogalmaztam, hogy ha nem cserélik kia monitor(törvény szerint) akkor lebontom az üzletet,és őket meg alájuk temetem) A srác bes art és hevesen telefonálgatni kezdett. Ő már hajlandó lett volna kicserélni ,de a pesti Főnőke nem engedte. A sztori vége ''hosszas győzködés'' után csere lett belőle, amely aztán jól szuperált.
    Az ilyen helyzetekben hogyan lehet védekezni? Miként tudom érvényesítetni a törvény álltal előírt cserét? HA nincs ilyen határozott fellépés(é silyesztő megjelenés) akkor még mindig nem cserélték volna ki.
    Erre varjatok gombot!

Aktív témák