Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Egy korszak vége
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132978 üzenetére
Jah.. Mondjuk a régebbiek közül az 1.4 MPI nagyon jó volt.
Nálunk volt 1.2 TSI, ugye a viszonyítási alap az 1.2 HTP volt (12 szelepes), kis 3 hengeres. Nagyjából össze sem lehet hasonlítani a 2 motort, hiába 1.2 mindkettő. Teljesen más volt. Nagyon sokat ad ezekre a motorokra is a turbo. Persze tudom, kis motor, de akkor is. Ugye a nagyobb gond, hogy az "átlag" emberekkel nem nagyon lehet megértetni, hogy figyelni kell, főként a turbós monitoroknál. Vagyis ugye, hogy ne állítsák le azonnal főként hosszabb táv után, stb. stb.. Na meg, hogy nem a kötelezően megadott időközben kell olajat cserélni mert annyi km. után szinte biztos, hogy beáll a motor... Meg ezek az apróságok..
Van nagyobb is a TSI-ből, felsőbb kategóriában ott a 1.8-2.0, de az már más kategória, ott már van paci is.. 180, 220 LE.
Sőt, pl. a superB-nél a L&K 2.0 TSI pl. 280 LE.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NOTHING Ear B171 TWS fehér Új!
- Eladó Asus Tuf FA507NV - RTX 4060 - AMD Ryzen 5 7535HS - 32GB
- Új Bontatlan Apple Studio Display 27 5K Retina Thunderbolt Azonnal Átvehető Deák Térnél.
- Openswim pro fejhallgatót keresek
- Modolt, prémium vezeték nélküli billentyűzet, választható switch - Keychron Q2 MAX ISO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest