Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz #Morcosmedve #132978 üzenetére

    Jah.. Mondjuk a régebbiek közül az 1.4 MPI nagyon jó volt.

    Nálunk volt 1.2 TSI, ugye a viszonyítási alap az 1.2 HTP volt (12 szelepes), kis 3 hengeres. Nagyjából össze sem lehet hasonlítani a 2 motort, hiába 1.2 mindkettő. Teljesen más volt. Nagyon sokat ad ezekre a motorokra is a turbo. Persze tudom, kis motor, de akkor is. Ugye a nagyobb gond, hogy az "átlag" emberekkel nem nagyon lehet megértetni, hogy figyelni kell, főként a turbós monitoroknál. Vagyis ugye, hogy ne állítsák le azonnal főként hosszabb táv után, stb. stb.. Na meg, hogy nem a kötelezően megadott időközben kell olajat cserélni mert annyi km. után szinte biztos, hogy beáll a motor... Meg ezek az apróságok..

    Van nagyobb is a TSI-ből, felsőbb kategóriában ott a 1.8-2.0, de az már más kategória, ott már van paci is.. 180, 220 LE.

    Sőt, pl. a superB-nél a L&K 2.0 TSI pl. 280 LE.

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés