Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szólánc.
- iPhone témaösszefoglaló
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Battlefield 1
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Snooker #34315 üzenetére
Szerintem azért van ennyi tökölés ezekkel, mert most tesztelik ki ezeket a játékmódokat, hogy a következő BF-ben annyira tökéletes legyen a koncepció amennyire lehet.
Nekem az a megérzésem, hogy mind ez a vizi csata pálya, mind a következő légi csata pálya, csak előkészít és kipróbálja ezt... a BF1 átalakult picit a következő játék próbaterepévé.
Főleg ha tényleg bejön a II. vh. akkor oda pont kelleni fog ez, hisz ott voltak jó kis tengeri meg légi csaták, amiket bele kell és érdemes tenni a játékba. De előtte piciben ki kell próbálni hogy működik, mikre kell figyelni, hogyan érdemes a pályákat tervezi.
Szerintem ami most van nem volt előre ennyire megtervezve így ebben a formában, hanem a fentiek miatt jött így darabokban meg új ötleteket bevezetve, kicsit improvizálva is nyilván (most még).Szóval annyira nem meglepő, ha hiszek a megérzésembe.
Viszont ez egy elég komplex következő BF-et vetít előre, sok járműves pályával újra.
Nyilván a tankcsata meg a inf adott... az már számos korábbi játékban meg van csinálva jól és van tapasztalat.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
[Battlefield Buddies]
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen