Szuperjó cikk! Köszi!
Ez már valami, de mire ebből is lesz valami....én akkor is amellett vagyok hogy még pár tranyót igazán belenyomhattak volna a lapokba, hogy egy kicsit feljebb vigyék azt a poligon/sec-et. Pl. ha most a 700M helyett 70T-nál járnánk, nem lennének ilyen gondok. És ha már a számítási teljesítmény 100x-ra nőtt, ez is nőhetett volna ekkorát. Mert eddig úgy néz ki a dolog, hogy egy 6 évvel ezelőtti kártyához képest mindössze 3szorost ugrott a poligon/sec egy mostani 4850-et nézve. Mi ez ha nem összesküvés.
Igaz akkor megint visszakanyarodunk a konzolhoz, meg a tesszalációhoz....jó előre kitalálták már ezt. Ott lesz egy hatalmas grafikus áttörés, a 8 szög íveket lecserélik sok-száz szögre, amit a pc csak jó sokára fog követni.
Tényleg és mi lett a quake3 motor beizer görbéivel? Ez a fejlesztési irány miért tűnt el?
joi29:
- Hát persze hogy a duplára mi másra. Mire?
- Ez esetben még szignifikánsabb a különbség.
- Nem is kell...csak próbáltam érzékeltetni a hatalmas ugrást szemben azzal amit fennt írtam.
[ Szerkesztve ]
free your mind