Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#39) paprobert válasza julius666 (#22) üzenetére


paprobert
senior tag

Ha elmaszatoljuk az "AI-t használnak majd a grafikához" kifejezés jelentését, akkor könnyen eljuthatunk oda, hogy igazából már 15 éve AI-t használunk a HW Tessellation bemutatása óta, csak nem vettük észre. Ne tegyük.

A példád nem real time, és kb. csak fresnel pingálás és tonemapping réteg szint. Láttam pár éve, és érdekes volt. Ez 10%-nyi hozzáadott grafika, néhol regresszióval. Nem full, 0-ról 100%-ra húzott, mátrixműveletes grafikai pipeline.

"buta, 2000-es évekbeli szintet megütő kimenetet, amit aztán az AI felhúz fotorealisztikusra"
Ez, a kolléga és az általad felvetett állapot nem a következő generációban jön el. És főleg nem szánalmas, néhány tíz-száz TOPS teljesítmény mellett.
Évtizedek, és több tízezerszeres teljesítménytöbblet kell majd. Úgyhogy be lehet fejezni a csodavárást holnaputánra.

PC-n elég jól lehet követni, hogy hogyan áll a csúcs grafika, és mit ad hozzá az AI a látványhoz.
Én is már várom 1-2 éve, hogy a DLSS mikor válik sebességnyerő funkcióból egy extra grafikai szintté (a ray reconstruction már majdnem ez), de még nincs itt, és nem tudjuk mennyire lesz fajsúlyos.

[ Szerkesztve ]

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.