Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
addikt
válasz
(Kolombusz) #293 üzenetére
''Az Audi TT meg egy vicc, ahogy körülbelül a VW konszern összes többi terméke is. ''
Kis kitétellel részemről: az összes '96 utáni ... előtte azért voltak zsír gépek. (Golf I-II GTI, Audi coupe(kocka), Audi 80 S2 coupe, Audi 80 Cabrio, Corrado, Scirocco, Audi V8)
[Szerkesztve] -
#47053824
törölt tag
Milyen érdekes, hogy a suzukis pöcsökről egy szót sem ejtettél. Nagy valószínűséggel a passat sem 90-el ment, de azért előzni akartak. Szúrjál már be egy idézetet ''a maximális sebesség is főúton''-ról is. Őket miért nem állatozod le?? Kettősmérce? Vagy csak ha belerongyolnak a kicsi valagadba lesznek állatok?
(és ezzel nem a passat vezetőjét védem) -
Loha
veterán
Én is ugyan ezt tudom csak javasolni
Az előzés végrehajtását a sebesség fokozásával, balra húzódással vagy más módon akadályozni nem szabad.
És egy normális vezető nemhogy hátráltatja, hanem elősegíti az előzést a sávjában való jobbra húzódással és szükség esetén akár gázelvétellel is.
Annál bunkóbb dolog nem sok van, mint amikor vkit meg akarsz előzni és az előzés megkezdésekor annak elősegítése helyett, jól rágyorsít veszélyezetve téged, és minden más forgalomban résztvevőt is, csak azért hogy az egóját fényezze... -
dabadab
titán
válasz
Makaveli #283 üzenetére
Szivesen.
A kozveszelyesseg ellen javasolnam a KRESZ vonatkozo tetelet az elozesrol (miszerint az elozes alatt allonak tilos akadalyoznia az elozest), a masikra meg vmi lelket nyugtato elfoglaltsagot, hogy ne attol erezze magat jol, hogy masokat veszelybe sodor az uton valamifele felreertelmezett bizonyitasi vagybol, mar csak azert se, hogy a csemetei elott ne ez alljon peldakent. -
golyani
őstag
válasz
(Kolombusz) #293 üzenetére
hmmm szeretnék én egy olyan viccet hallani a garázsban...
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
george11 #267 üzenetére
Azért a Nissan 350Z-vel megcsinálták, hogy nullára szorították a felhajtóerőt gyárilag, csak a szélcsatornában kell eleget ülni és sikerül. Igaz, ez diffúzoros.
És azon nincs ilyen szárny.
Az Audi TT meg egy vicc, ahogy körülbelül a VW konszern összes többi terméke is.
[Szerkesztve] -
Makaveli
senior tag
Bocs, beszart a rendszer kicsit sokra sikeredet..
Törölhetitek a többit csak az utsó maradjon. Bocsi
-
Makaveli
senior tag
Apámmal mentünk 51-es főúton, 1 évvel ezelőtt (legújabb VW Passat-ja van a családunknak) 5 kb. 19-20 éves gyerek egy Suzuki Swift-el megpróbált előzni. Apám odanyomta a 200 Le-nek és az 5 hülyegyerek mutatta, hogy k*bbe a f*szt, és beálltak a helyükre mögénk, még párszor próbálkoztak, de sose sikerült nekik. Utoljára apám elengedte őket és mutogatták, hogy milyen fasza gyerekek és lehúzták az ablakaot és rátekerték a hangot a magnón. Apám erre átszólt, hogy a következő kanyarban ne nekem kelljen kiszedni titeket az árokból, erre elhajtottak.
-
george11
addikt
Találtam róla irományt is :
''Nemegyszer a sajtó kelt hisztériát egy-egy típus körül. Nem volt egyértelmű az Audi TT-k visszahívásának indokoltsága. Kanyarban, a határtartományban autózva hirtelen gázelvételre az autó fara kitört, azaz keresztbe állt a TT. Ezt igen nehéz megfogni, a megpördülő autóban néhányan halálos balesetet szenvedtek. Ezt a terhelésváltási reakciót mára a tömeggyártmányok jó részéből kigyomlálták a fejlesztők.
Egy sportkocsinál azonban, még ha a VW Golffal azonos műszaki alapjai vannak is, a több élvezetet nyújtó vezethetőséghez jó, ha a vezető tudása is felnő. Valamit, valamiért. A TT-be a botrány hatására szériában bekerült a menetstabilizáló elektronika, a dizájnszempontok szerint kialakított karosszéria túl nagy felhajtóerejét pótlólagos hátsó légterelővel küszöbölték ki.
A felhördülés és az ijedelem valószínűleg azért is lehetett annyira heves, mert az Audi TT vásárlói jellemzően nem sportautókból ültek át a gázelvételre kitöréssel reagáló autóba, így nincsenek felkészülve ennek kezelésére. Nagyon sokan elmondták már, hogy egy Porsche még tíz évvel ezelőtt is sokkal kevésbé tolerálta a vezetési hibákat, szót sem ejtve egy örök legendáról, az AC Cobráról, amelyre mégis milliók esküsznek.''
[link] -
george11
addikt
A futómű volt az indok
(Márkaszervízben szereltem, amikor kirobbant ez a dolog.) A hátsó szárny felszerelése kötelező volt, minden visszahívott TT-n, ellenben a futóművével nem mindnek kellett molyolni(de asszem az is csak egy szilentcsere volt)
tkazmer ha ''rendeltetésszerűen'' van használva az STI, akkor szerintem indokolt
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
dabadab
titán
-
george11
addikt
Emlékszel még anno, hogy az Audi TT-vel mekkora balhék voltak, mikor az első széria hátsó sopiler nélkül volt szerelve, és sorra pusztultak meg vele/ volt köztük profi rally pilóta is/ ?
És csak 180-200LE volt az autó.
A spoiler szerepe nem a lóerővel arányos, hanem a kaszni felépítésével, és a sebességgel.
Teljesen mindegy, hogy egy 150 vagy egy 600LE -s autóval mész 180-al, a felhajtó erő ugyan akkora mind a kettőn. A orrmotoros autón pedig fokozott szerepe van, mert hátulra viszonylag kis súly jut, és nagyobb tempónál szitálhat a segge(mint anno a TT-nél is). 180-nál kitör az autó hátulja kanyarban és annyi.
A Porsce/Ferrari más tészta, mert azok far/középmotorosak.
Még1 apróság: sok modern (vagy annak nevezett) autón nem látni szárnyat, hiába gyors, meg erős meg stb . Ezeken gyakorlatilag kivétel nélkül van diffúzor, ami átveszi a spoiler szerepét.
Ehh jó hosszú voltam -
tkazmer
addikt
-
hobizoli
nagyúr
Voltam kint tegnap a hajogyarin korulnezni mi a tenyallas. Volt kint egy sarga 2105-s biguli, ijen terepfutomuvel, vagy nemtommi volt az, de kb 10cm volt a kerek meg az iv kozott, megnezte mejik a legjasszabb repedtfazekhangu, azt lekuldte, aztan akkor kicsit le is allt az a 4-5 versenyzo a 2 percenkenti rajtolassal
Kar, hogy csak mobilteller vol nalam, szivesen lefotoztam volna, par vason mijen kocsmapult haccsoszarny van. Afkorz egyik sem a menobb vasakon volt...illetve az egyik igen
hobizoli -
_seth_
veterán
Sokan vannak így vele.. pláne ha egy 22 éves autóval előzöd le a 2007-es csodákat... hirtelen mindenkinek sürgős lesz... a külső sávban mindenki azt hiszi, hogy majd én fékezek és beengedem, lámpánál rossz helyre besorolók is mindig úgy vannak vele, hogy majd beengedem én... de már megszoktamCsak akkor néznek amikor lámpánál ő még csak sebességbe teszi nekem meg már csak egy kis pont a tükörben mert még váltani és gázt nyomni is béna pedig nem nagy tudomány... Na meg vannak akik úgy mennek el mellettem mintha állnék... őket nem érdekli, hogy milyen autóm van
-
-
deicide
veterán
veheted ide az Opeleket is, ma hazafelé az M7-en egy majom úgy gondolta, hogy Ő megelőzi index nélkül (kb 100km/h sebességgel) a tőle még 2-300 méterre lévő kamiont, csak arra nem maradt energiája, hogy a tükörbe nézzen és lássa, hogy nem elhanyagolható sebességgel éppen abban a sávban haladok, ezért ''némi'' fékezéssel, ''némi'' anyázással elmentem jobbról.
-
arpeen2
senior tag
Volt itt szó korábban a belső sávban való indokolatlan haladásról, amivel (itt Debrecenben) teljesen egyet tudok érteni, mert jó ideje mifelénk a párhuzamos közlekedésre alkalmas utakon utcákon a külső sávban még a kresz szabályait betartva is gyorsabban lehet haladni mint a belső sávokban. Mondtam is nemrég a nejemnek az egyik alkalommal mikor mentünk valahol hogy Mo. a ''belső sávban lakók országa''. Megfordult a világ.
-
spirit007
senior tag
Ezt meg honna vetted
''egyirányú forgalmú úton az úttest széléhez, illetőleg a várakozóhelyre történő beálláshoz szükséges hátramenetet kivéve - hátramenetet végezni tilos''
Tehát parkolás esetén tolathatsz vissza ... de nem az utca elejére
ui.: kivéve BMW 5xx felett ill. Mercedes 3XX felett min. 120Kg súlyú driverrel -
-
nostrum
tag
válasz
Kephamos #221 üzenetére
Kephamos:
Egybenyakúak... ez jó (írhatnám hogy LMAO mert az trendi, de nem teszem).
Vajon kire gondolhattál....
Mert van az a típus, aki mindig 120 kiló volt, általában kedves pandamacira emlékeztette az embereket, de ebből elege lett, három hete fekvenyom, és rájött hogy a lógó csöcse valójában IZOM és atlétikatrikót kíván, a bicepsze tetkót, a feje meg tarranyírást, mert ő nem akar édes pandamacinak látszani, hanem brutál grizzlynek....
Meg az a típus, aki három hónapja 50 kilométeres szélben még azzal küszködött hogy az 50 kilójával a földön maradajon, viszont napjaink korszerű stimulátorainak köszönhetően pár hónap alatt kinőtte a ruhatárat, és a bicepsze 62-es, a nyaka meg eltűnt...
És az utolsó, legritkább, egyben legszerényebb (de komolyan) típus, aki kemény munkával hosszú évek alatt érte el az ''egybenyakat''... és most alig várja hogy kitépje valaki gerincét(csak vicc volt ....)
-
nostrum
tag
e.vid
Gondolom csak nem AKARTAD érteni amit írtam...
Van egy autóm és a sok vadparaszt vérszemet kap ha meglátja. Ha addig 60-nal ment és én 80-al beérem, akkor már ő sem szeretne 60-nal menni, de nem is fölveszi a tempót 80-ra, hanem TAPLÓGÁZ. Merthogy én márpedig nem fogom őt megelőzni. Ha kikanyarodik valahol utánam, vagy én kanyarodok a pöcskarika elé akkor meg hiába megyek akár 120-al is az se lesz elég, elém kell jönnie. Ha lakott területen kívül nem bír elém kerülni, akkor mihelyst beérünk (ami nekem TABU, max 60 km/h) akkor ami a csövön kifér, vigyorogva megelőz. És mit ad isten a legtöbbször valami olyan autóval ami mégcsak nem is vérmesebb mint az enyém. (pedig az se egy rakéta, de sokaknak már az 55 ló és a 3 henger is erőt ad... meg a netről rendelt szárnytákolmány....)
Integra
Köszönöm. Én azért fórumozom, hogy az emberek rácáfoljanak arra a gondolatomra, hogy Mo. egy elbaszott bunkó ország. És rácáfolnak. Még többségben vannak a normális emberek, csak ők láthatatlanok. A gyökerek pedig megvillannak nap mint nap.... -
Bubu79
addikt
válasz
God Vazzeg #220 üzenetére
Üdv
Te nem jössz? [link] -
Kephamos
addikt
-
tkazmer
addikt
Megnyugtatlak, máshol is
Egyébként én már kezdem megtanulni a kresz kivételeit, miszerint: a6 3.2 quattroval, és peugeot 307sw-vel lehet autópályán jobbról előzni, a jaguárokra nem vonatkozik a forgalomtól elzárt terület előzés közben(felfestés), a volvo s60-ra, és a vw golfra pedig a behajtani tilos tábla érvénytelen. A fordoknak pedig joguk van a biciklist majdnem elütni.
-
Kephamos
addikt
Szerintem egyértelműen jobra tarts van, mert akkor egy busz simán feltarthatná a fél világot, mert jobról nemigen illik előzni, kivéve nhány alkalmat, de a sima ph (nem prohardver, hüje geek!
) közlekedés az nem ilyen!
mod.: elírtam
[Szerkesztve] -
george11
addikt
Akkor ezért dudál rám mindenki mostanában?
Viccet félretéve, én úgy tudtam, hogy alkott területen kívül is él a dolog, de ezek szerint nem.
Én mondjuk ritkán mozgok a városon kívül, de ha mégis úgy hozza a sors, akkor igyekszem, amennyire a jogsi engedi -
Kephamos
addikt
Néha én is ki szoktam huzatni 1-esbe, 2-esbe a hangaj miatt, de nem szoktam nagyon gyorsan menni, inkábbcsak a forgalommal haladok.
Na, nekemmeg a belsősávbanőtt emberkékkel van ki a... a... a mindenem. A minap is jöttem haza, kicsit siettem. Városon kívül 2*2 sáv, új, nagyon jó út. A városban egy kb 10 éves cliós pöcs keménykedett, kiértünk az útra megyek mögött, kicsit rámentem, hogy észrevegye, hogy két sáv van, semmi. Rávillantottam egyet, semmi, mégegy, a sok pöcs a kocsiban elkezd nekem mutogatni, hogy jobról előzzem meg, én meg olyat nem szivesen csinálok. Mégegyvillantás, erre mutogatja nekem a középsőújját. Na a (hogy cenzúrázd meg a cenzúrázva-odat) mondtam. Megelőztem, lekanyarodtam, jött az is mert ittlakik valahol a környéken, lefordultam, a kis buzi átment a túlsósávba, annyira félt a pöcs 15 éves cimboráival, pedig vagyok vagy 76 kiló vasággyal. Mondjuk mellettem ült a trollméretű haverom is.
Remélem elismeritek, hogy jogos a felháborodásom, mert ha jó emlékszem a KRESZ-re, akkor van benne valami ilyesmi, hogy alapvetően nem a belsősávban közlekedünk, kivéve, ha nyomós okunk van rá. De hogy 63.9842 km/h-val menjen valaki a belsősávban, lakottterületen kívül, tök feleslegesen? És kockáztassam az életemet azzal, hogy jobról előzzek, vagy ne haladjak normálisan?
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest