Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Üdv.
[link]
Vélemény? 8 éves, gondolom már elég kemény, hogy ne legyen értelme megvenni. Ilyet tud egy nyári gumi is. Vagy tévedek? -
#90933760
törölt tag
A hazájában lévő aszfaltra biztos ez a megfelelő (Csak poén, lájkolom a keleti technológiát.)
Kár hogy az autó 50/50%-ban van használva és ilyenre lehetetlen minden körülménynek megfelelő gumit venni. Akkor inkább aszfaltra kell gyúrni, mert ott vannak mások is, földön meg nem. Csak földön sima gumit használni...[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz bandi0000 #1847 üzenetére
Ha gyári hangszórókat hajt meg és töltés is van akkor kontakthiba lehet ott ahol te mondod, vagy pedig a rádió szarakodik.
Riasztóra nem tudok mit mondani, ha nem kell egyáltalán tépd ki mindenestől, de sok kocsi befecskendezés meg önindító letiltással díjazza. Nem tudom mennyire agyonelektronizált a kocsi, nem is lényeges, passzolom a riasztó témát.
-
#90933760
törölt tag
Ismerek hasonlót, terepjáróba olyan keményre állíttatta a lengéscsillapítót, hogy egy kövön hátára borul a kocsi meg egy fűcsomóra menve a másik kerék a levegőbe áll, egy mezei személyautó terepjáró képességével vetekszik. És el van ájulva, hogy ez ám remek terepjáró. Szóval előfordulhat, hogy te is ilyen remek autóba botlottál amibe hasonló szakszerűséggel nyúltak bele.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Még mindig nem tudtam rendes téli gumit szerezni (van csak épp olyan drága is), közben a hó ideér. Gyors megoldásként engedtem a a gumikból, hogy jobban lapuljon tapadjon. 2.5 a gyári nyomás 2.3-ra engedtem le. Van értelme még tovább csökkenteni, vagy akkor meg a közepe fog már behajlani?
-
#90933760
törölt tag
válasz tomsics #1864 üzenetére
Nem parázom, megmondom őszintén ezen a kocsin soha nem volt még téli gumi az elmúlt 5 évben és most se lesz rá pénz az biztos. Csak egy másik fórumon mikor ezt benyögtem letépték a fejem, hogy mi az hogy nincs téli gumim és hogy blablalba. Na azóta óvatosan bánok a szavakkal, de látom ez egy értelmileg magasabb színvonalat képző hely és meg lehet kulturáltan is beszélni dolgokat.
Nemcsak a téli/nyári kérdés, a guminyomás is túl van variálva kicsit, de mindenhol azt írták, hogy a kocsihoz tartozó paramétereket kell nézni és ahhoz kalkulálni. Ez is érdekes kicsit, de legyen. Én azt hittem 2.5 a gyári nyomás (ezt mondták ott és hogy 2.3 a jobb tapadásért), de most utánanéztem a könyvében és kiderült, hogy 2.0 a 165/70 gumi esetén és 1.9 a 155/80 esetén. Elég sovány adatok, mert meg szokták adni első-hátsó meg terhelt-terheletlenként is, de ez már csak ilyen ruszkis dolog, ez jó nem kell agyonmodernizálni. Nos ezen 175/70 van tehát akkor mondjuk 2.1 a megfelelő nyomás. A mostani 2.3-hoz képest ez még laposabb, ergo még jobban tapad és az előírt értéken van. Akkor ez jó lesz. Egyébként ha tehetném mindenképp vennék rá télit, de örülök neki ha majd tavasszal rakhatok rá másik nyáriakat, sajnos ezek már eléggé leharcoltak.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
A múltkor amit mutattam ruszki gumi, úgy döntöttem megveszem. Annyi pénzem van rá legalább két keréken legyen téli+terep, több mint a semmi. A másik kettőn marad a nyári, majd kiválogatom a kettő jobbikat. Valószínű már meg lehet keményedve de nem biztos, még mindig jobban fog, mint egy mezei nyári gumi. A mintázat meg hát magáért beszél.
-
#90933760
törölt tag
válasz #90933760 #1870 üzenetére
Fent figyelnek a ruszki gumik. Gheci. Ez kötelező minden szovjet csodára.
Arról szeretnék érdeklődni, hogy a K jogsival (egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló, a közúti közlekedésben egy egységként résztvevő és 15 km/h sebességnél gyorsabban haladni nem képes lassú jármű) csak a csettegő, szarvacska vezethető? Vagy bármi házi mukucs belefér?
Csak a sebesség van meghatározva? Tehát bármekkora motor belemehet? És erre kell forgalmi, biztosítás, műszaki, zöldkártya? Vagy ha földúton van használva oda nem kell? És közúton? Ha kellenek rá papírok akkor utólag módosítható a gépen bármi, vagy nem lehet belenyúlni? -
#90933760
törölt tag
Üdv újra.
Valakinek van tapasztalata Frontérával kapcsolatban? Egyik ismerősé, nekem nem szívem csücske a német autó. Bár ez félig japó is, szóval pozitívan álltam hozzá de nem lett jó vége. Nem tudok semmit róla hogy milyen altípus meg hány éves, valami régi és 2000-res benzines.
Nálam első ránézésre kiesett a komolyabb terepjáró kategóriából, ezt messziről ordítja a felépítése de itt nem is erről van szó.
Harmat gyenge. Ebbe még az a közös elosztós injektoros valami van, szóval nem hengerenkénti. Ez lehet a probléma? Mert nem egy csúcstechnika az valószínű, karbis jobban bejönne. Egy komolyabb emelkedőn alig akar felmenni, esélytelen másodikba, csak is egyes jó kövér gázzal. De országúton is borzalmas, ki van húzatva már a sportos szintre és váltasz és höhmhmöhmhömhö fél óra mire megmozdul és tovább hajlandó gyorsulni. Bekanyarodok, kettesbe ööömmgmg, vissza kell pakolni. Én mentem már pár kocsival, ennél ezerszer gyengébbekkel amik súlyra alig könnyebbek, de ugyanazon az útvonalon röhögve dadogás és erőlködés nélkül mentek végig másodikba is. És állítólag szeret kajálni is ahogy ők mondták. Mondom az jó, elpusztít egy rakat benzint a semmire. Ez valami fantasztikusan szar egy autó. Kérdeztem, hogy ezt szerelő látta-e mert ez nem normális viselkedés. Azt mondják persze volt ott, ment is vele. Érdekes....
Most ez ilyen szemét kocsi mind vagy csak ez az egy? De nekem sehogy se nyerte meg a tetszésem az biztos és többet ne mert már kínzás kategória. -
#90933760
törölt tag
válasz runner 125 #2103 üzenetére
Az oké, hogy sokat zabál, viszont hogy ilyen gyenge ezen lepődtem meg legjobban. Ez mind az egy központi befecskendezőnek tudható be?
Ezt is mondtam, hogy ennél ezerszer jobbakat kapnak, ha eladnák, de német mániások és nem látnak túl semmin.
-
#90933760
törölt tag
válasz bitpork #2126 üzenetére
A Trabi volt a második tippem, de akkor elhibáztam. Olyan sokat nem ültem bennük, hogy így kapásból felismerjem.
Nem leszólni akartam, dehogy is. Csak mondom hogy jó tuning. De ha írnál is legközelebb valami szösszenetet nem csak képet dobnál be akkor elkerülhető lehetne ez a félreértés is.
Van ott fél svájci bicska, meg egy elefántos gyerekszivacs is. Tényleg túraautó.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz bitpork #2129 üzenetére
Az egy laptoptartó, ott alul a nagy sebességű interface, ami a menet közbeni motordiagnosztikához kell. Itt állítja a lambda értékeket, a turbónyomást, figyeli az olaj, töltőlevegő, víz hőmérsékletét, az előgyújtást, az oxigénszintet, a kipufogó gáz hőmérsékletet és minden lényegi információt.
Két ütem, két henger. Jó is az.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Valaki meg tudná magyarázni ezeket a gumiméreteket? Jó azt értem, hogy a 185/70/R14 az mi, meg a sebesség, meg a súly meg a blablabla, mert ez a szabvány.
De van olyan gumi, eddig főleg nagyokon láttam amin 7.5 16 meg ilyenek vannak felírva, ez mi? Mert nem jöttem rá. Több nem is volt ráírva, ez akkor olyan mint a biciklin, hogy amilyen széles olyan magas is? Ezek colban megadott értékek? Mert az akkor 190-es és 19 centi szélesnek kéne lennie, az stimmel, a 16 meg a felni colban, az is stimmel.
De láttam olyan gumit amire 31x10.50R15LT volt írva. Az R15 oké, mert 15 colos felni, de a többi fingom sincs mi. Meg a sebességindexhez az van írva 109. Ez mi. Lemértem és 225mm széles kb., ami megint érdekes, mert láttam olyan gumit amire 235 volt írva és ránézésre egyértelműen jóval vékonyabb mégis.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
7-9 Km alatt átlagos gyenge vezetéssel a gumik elérik az üzemi hőmérsékletüket? Mert az itthoni kompin a nyomásmérő beszart és a kúton tudom csak felfújni/beállítani a keréknyomást, de addigra meg felmelegszik a gumi. 2.1 kéne bele, akkor ha 2.3-ra fújom jó lesz? Visszahűl és 2.1 lesz benne ténylegesen. Vagy mennyit nyomjak bele?
-
#90933760
törölt tag
Overdose
Akkor ok, belefújom a 2.3-at aztán jó lesz. Ha kicsit eltér a 2.1-től az nem probléma, meg inkább felfele térjen el mint lefele. Aztán majd beruházok valami normálisabb kütyüre.A videó meg fasza, megérdemelte. Bár a padlózós, ajtóleszakítós ruszki módszer se semmi. Aki látta a kék Ladás vidit az tudja.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz #64791808 #2261 üzenetére
Én is vagyok dízel párti ennyire, bár a mai modernektől agyhalált kapok (mondjuk azt mindenből). De tény, hogy ha megbízható meg alacsonyan fenntartható kocsit akar, akkor benzin.
Ja és ne legyen turbós, gondolom ezt nem kell részletezni.[link]
Ahh, dízel..... Ez szebben bubuzik egy Subarunál.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Nekem a kis pörgős japó benzinesek is tetszenek amúgy, de valahogy elég érdekes egy felfogásom van, a böhöm dízelt meg a kicsierősjapó benzinest is kedvelni egyszerre....
Vehetne dízelt is tulajdonképp, ami még nem CR, de meg tud hibásodni a hagyományos adagolós is, mondjuk ennyi erővel minden. Csak a dízelt télen elindítani főleg ha már meg van használva stb. Jobb a benzines azoknak akik nem szeretnek állandóan szöszmötölni valamit, én mondjuk szeretek.
Előkamrás dízelcsodát +10 fokba nem tudtam beindítani és gyertyám se volt, csak egy. Amit ki is cseréltem, egy henger el is indult pöccre, aztán vártam amíg átmelegíti a többit. Be is indult úgy egy perces késéssel.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Na igen a nyomaték, mondjuk én a traktoron meg a teherautóba hozzászoktam és megszerettem. Egyszerűen durva, mikor az ember alapjáraton megmozdít három autónyi súlyt, meg mikor a legdurvább emelkedőn felviszi 1200 környékén gyengéd erőlködéssel. Jó mondjuk ott van kisebb áttétel is. Meg azért kell egy kis pörgés neki mert alapjárathoz közel gyönge az olajzás, nem biztos hogy dombon feltépve az úgy jó. Turbósnak meg pláne kell kis löket. És ezeket tudja egy jobbfajta dízelkocsi is. De láttam már ritka hitvány dízelt ami egy benzines jellegével vetekedett. Szóval végtelen. Ezért kell alaposan körbejárni minden kocsit ha az ember venni akar, lehetetlen megmondani mibe mi van.
A falábúaknak lehet jó az erősebb dízel, ha be kell parkolni valahova vagy elindulni emelkedőn, csak a kuplungra kell figyelni gázhoz hozzá se kell érni elindul úgy is.
Viszont tagadhatatlan a benzines nyomatékjellegzetessége is mennyire jó, igaz másabb, meg a japó féle pörgöknyolcezret és váááá. Azt mondjuk sajnálom a dízelből.
A Subaru boxere ami nagyon megfogott, mert jól kipörög és van benne nyomaték is elég jól és elég alacsonyan, benzines létére. Nem véletlenül szimpatikus, meg eleve a 4x4 is és nem ilyen haldex féle mukucs, az csak a SUV-jába van. -
#90933760
törölt tag
Ááá, a japó óra. Naná, hogy benne van, attól mennek a kocsik.
-
#90933760
törölt tag
Öhhhh, benzin....... Nektek ilyen csodálatos élménybe sose lesz részetek.
[link]Így indult el kb. nekem is mikor csak egy gyertyát cseréltem, bár az kicsit gyorsabban mert nem volt 16 henger.
-
#90933760
törölt tag
válasz whitezo88 #2289 üzenetére
Ne is mond, én nem tudom mit esznek az amcsik ezen a füstokádáson, jobban füstöl a kipuff mint a gumi. Csak tolja bele literszám a gázolajat az adagoló közben nincs az a turbó ami elég levegőt tudna ahhoz adni, gyanítom egy normálisan beállított adagolóval sokkal több erőt ki lehet hozni a motorból mert nem dögleszti meg a füst. Ezek meg tökéletes égésfolyamat..... Ja csak az úgy nem olyan látványos, ha 10-ed annyi a füst.
Meg az is érdekes lehet hogy viseli el a turbó csapágyazása, meg a kipuff szelepszára ezt a végtelen kormot. Mint a Briggs fűnyírómotorok, azoknak is mindig a kipuffszárnál kopik ki aztán elkezdi az olajat zabálni onnan. Mienk is így járt, előbb megdöglik ott, mint a gyűrűknél.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz whitezo88 #2291 üzenetére
[link]
[link] Erre mondta egy ismerősöm, hogy elszívja a saját füstjét.
A hidegindító meg...Ilyen fordult elő velem is már, mikor beakadt a gázbovden a traktoron a rekettyésbe és betépte padlóra nem is egyszer, na de azt kulccsal le lehet állítani. De ha mégse akkor meg összenyomom a szívócsövet, mert ilyen rugalmas valami, meg rongy nálam is van. Mondjuk én nem félnék ennyire tőle mint a videókon lévők, bár én eléggé agyhalott vagyok az is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
[link]
Vízzel olt benzintüzet meg locsolja a forró blokkot? Ámen.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Én amúgy gondolkoztam egy Justyn, első generációból. Hegyre járni jó az, hasmagasság megvan, 4x4 igaz kapcsolható, de van. Nagyobb tesó felnije elvileg rámegy szóval a 12-es felni 145-ös bicikligumóval kapásból cserélhető. Jópofa kis autó, elég böszmén néznék ki benne, de maga az autó se egy szépség, de ki nem szarja le a hegyoldalon. 3 hengeres ezerkettő, hengerenként három szeleppel és hengerenként injektor, teljesítményben közel egy ezerötös Lada, súlyra kicsivel könnyebb, szóval energia kb. azonos csak ép feleannyi fogyasztással. Nem is lett volna rossz.
De mikor megláttam mennyibe kerülnek.... Papír nélkül ~100.... Ja, hát a ritkasága, meg a 4x4 megdobja az árat. Jah, a ritkasága miatt a beszerezhetetlen alkatrész, márpedig a féltengelyre panaszkodnak, na igen abból van négy mivel hátul se merev.
Meg ennyi pénzért autót is kapok bazd. Megkapom az ezernyolcas Leonét. Én azt hittem max 50 vagy 30 körül kapni, de kicsit benéztem. Úgyhogy lemondtam róla.
Libero ugyan ez, csak még rondább. A kimeríthetetlen ocsmányság fogalma. De hát ez is Subaru gyerekek, ne csak az Imprezát emlegessük állandóan. Igaz nincs középső difi, se boxer, se keret nélküli ablak, se bubu, se felező. Nem sok köze van az ismertebb Subokhoz, de hát még attól az.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz zoo8800 #2309 üzenetére
De legalább nem hagyta ott aljas módon. Meg közben nem tört össze még 6 másik autót ijedtében a meneküléstől. Pedig a ruszki videókon általában így van.....
Ráadásul ocsmány is. Bocs, de engem hidegen hagynak ezek a felnik. Ha már pénzt költenék a Samarámra, akkor az a 14 colos felni amire rámegy a 185 vagy 195 gumi, nem tudom meddig lehet kitolni, de ha jól tudom valaki rátolta a 205-öt is, sok értelme nincs de több mint ennek. Meg akkor már a hátsó tárcsafékre költök még. Igaz a műszakin ezekkel aligha megy át a széles gumi miatt meg alapból megfog a rendőr, a 185 még talán nem a többi már látványosan kilóg.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz runner 125 #2359 üzenetére
gazolaj!!!
-
#90933760
törölt tag
válasz runner 125 #2406 üzenetére
Csökkentette a légellenállást.
A 4 kerék megdobja a Subarut startnál, de hát ajjajj az a Lada meg a nyúlmókusok hajtanak ám, egy egész ménes.
Egyébként fasza kocsi a Lada is, a legnagyobb problémám az vele, hogy pont az oroszok meg az ottani útviszonyok és csesztek 4x4-et beletenni ezekbe a Ladákba pedig akkor az kéne és nem Subaru. Ezek a Ladák négykerékkel, öregem összekaksiznám magam meg még sokan szerintem. Sőt még Samara is lehetne ilyen. Tudom van vagy mi, de hát az mókusvakítás kb.... -
#90933760
törölt tag
Igaz én traktorozok, de a 12. órában otthagytam mert a rosseb leevett az ülésből. Pár pisiszünet volt csak az fél perc, még a kaját is vezetés közbe toltam be. Amúgy egy retek nagy rétet vágtam, szóval annál unalmasabb alig ha van.
Most ezt átkalkulálva 80-100 Km/h átlagtempóra amiről itt beszéltetek az 1000-1200 Km. Ennek a dupláját levezetni és aki nem tudja az utál vezetni? Grat.....
Még egy csendes, klímás, luxusizéba se. Sőt, ott nagyobb eséllyel alszik el az ember. -
#90933760
törölt tag
válasz Napfénysüti #2447 üzenetére
Azért alapjárat kéne, kormány, fék, lámpa, rádió, klíma, meg a kampós mechanizmusnak. Bár attól függ milyen kocsiba vagy persze.
Én meg se mozdulok hidraulika nélkül, mivel kormányrúddal nincs összekötve, csak hidraulikusan. Na azért ha nekitehénkedek megmozdul a kerék, mert volt már hogy úgy kellett gurulnom vele haza, meg húztak, de hát nem volt egy élmény. Azon kívül hogy alig lehet eltekerni még körbeforog is, mivel nincs mechanikus kapcsolat. És kb 2 erős tekerés mozdít egy negyedet a keréken. Áhhhhh... A traktor az más világ. Na de ha megy a motor..... Akkor kisujjal. De autóba ez se előny ha szarrá van puhítva.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Dany007 #2464 üzenetére
És amúgy igen, ezt én is alátámasztom, pedig nem sokat vezetek országúton inkább anyósülésbe tespedek. Pl ha messze jön egy autó és olyan színű mint mögötte a háttér, beleolvad, akkor egyértelműen rikít ha a lámpa fel van kapcsolva és észreveszed. Ilyen melegbe pláne jó az elbambult agynak a segítség.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
A múltkor szóba hoztam, hogy a Frontera mekkora egy fostalicska egyik ismerősömnek van. Jó nem akarok megbántani senkit akinek ilyen van, de én felgyújtanám.
Itt egy videó arról milyen tökéletes a rugózása. És ez torziós. [link]
Hátul a laprugóról meg arról, hogy a kocsi súlyeloszlása kb 80-20% ne is beszéljünk. Platós kisteherautó powa....
A kőkemény bika, igazi vérerőpista motor pedig ez. [link]
Igen, igen ez egyes felező. Ennél lejjebb nem lehet kapcsolni. Még itt is látni mikor felér a végére hogy elemelkedik az első kerék. Ámen.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Amúgy van közöttetek traktoros gumicsizmás paraszt vagy bármi ami sár? Vagy csak én vagyok egyedül?
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Ez annyira nyomi. Nem találtam meg az ominózus videót, de az volt a lényege, hogy valami kocsiból kiszerelt turbót beépítettek egy 50 köbös motorba. Szerencsétlen motor nyélgázon se fogja jobban bepörgetni a turbót mintha az ujjaddal tekergetnéd. Itt egy másik videó helyette, kb ez is ennyire értelmes.
[link]Ennél már csak az elektromos turbók lolabbak, főleg az ilyenek. [link] Szegény fiuk ha már ennyit kínlódtak belerakhattak volna igazit is, aztán had szálljon a kis motor, szépet robbanna.
-
#90933760
törölt tag
válasz !Overdose! #2562 üzenetére
Jól mondod.
X20SE 2.0i 8V I4 116 PS (85 kW; 114 hp) 172 N·m (127 lb·ft) MY 1994-1999
X20XEV 2.0i 16V I4 136 PS (100 kW; 134 hp) 185 N·m (136 lb·ft) MY 1994-1999
X25XE 2.5i 24V V6 170 PS (125 kW; 168 hp) 227 N·m (167 lb·ft) MY 1994-2000
X30XE 3.0i 24V V6 211 PS (155 kW; 208 hp) 270 N·m (199 lb·ft) MY 1994-2000 -
#90933760
törölt tag
Izé. [link] Nem kell félni tőle, tipord oda, kend el a száját. Nem lesz tőle baja, sőt jó az neki néha ahogy mondták is feljebb.
Nem lesz baja. Persze ne így használd minden nap a boltba menet. Annyit még talán érdemes hozzáfűzni, hogy lehetőleg akkor ha már meleg valamennyire a víz, ne hidegen csumázzad. Olaj gondolom rendesen cserélve van és normális van benne, meg vezérműszíj. Más nagyon nem számít.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz bitpork #2592 üzenetére
Na igen, igazad van. Csak ezekbe nincs olajhőmérő. A vízre lehet hagyatkozni, csak persze pl. ha először bekapcsol a venti állóhelyben melegítésnél, akkor az olaj még nem nagyon érte el az üzemi hőmérsékletét. Szóval a vízre rá kell számolni pluszba.
Mit tudom én, megy vele az úton, eléri a víz az üzemit, utána még megy pár Km-t addig felmelegszik az olaj is, aztán lehet küddeni. Nem tudom mennyi legyen az a pár Km felmelegítős szakasz, ugye én traktorral járok és ott üzemóra van.
Turbósnál még pluszba külön szoktam hogy felhajtom a fordulatot amíg a turbó elkezd élni, meg beröffen az olaj és utána kenem el. Alapjáratról egyből felkapatni és elkenni neki az kicsit agresszív.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz #90933760 #2593 üzenetére
Na jó de én mondjuk úgy vagyok vele, hogy lelkük van. A fűnyíróval is várni szoktam kicsit hogy felmelegedjen és utána tolom bele a fűbe erőlködni. Vagy favágáskor, bármi.
Ja amúgy ha már szóba jött akkor traktoron általában így mérnek kalóriát. Milyen jól jön ilyenkor hogy van hátul kardánkimenet, vagy hívja mindenki úgy ahogy akarja, amúgy teljesítményleadó-tengely. amivel hajtja a fűnyírót, meg a szippantós szivattyút, akármit. Ha van spéci hajtású utánfutó akkor azt is ezzel hajtja meg és tök vagi, hogy a futó is hajtva van.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Xbox Series X|S
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ZIDOO médialejátszók
- PlayStation 5 Pro teszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest