Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
válasz VegyesTamás #3697 üzenetére
Nem gyenge. Hanem egyenesen király. Már csak az kéne hogy dízel legyen aztán mögötte tolja a fekete füstöt.
-
#90933760
törölt tag
[link]
Powaaaa. -
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
válasz tomcsi23 #3643 üzenetére
Az majd akkor érne a földhöz mikor meg van rakva a gép, üresen meg könnyebb a futása a kisebb gördülési ellenállástól.
Értelem szerűen méretre azonos csak mintázatra nem.
Amúgy nem tudom láttál-e már ilyen régebbi mixeres vagy szippantós kocsit, azoknak üresen úgy áll a hátsó tengelye/i, hogy csak a külső gumikon gurul a belső le se ér a földre. És mikor rákerül a súly akkor nyomódik bele a földbe. Eszméletlen hülyén néznek ki üresen, sőt a külső gumi faszán félre is kopik ha sok az üres menet. -
#90933760
törölt tag
Ikerkerekes kocsinál mind a 4 guminak egyformának kell lennie vagy lehet a külső pár és a belső pár különböző?
-
#90933760
törölt tag
válasz tomcsi23 #3621 üzenetére
Ennyit biztos hogy nem szabadna neki. Szerintem előtte mikor majdnem lefulladt meghülyült. Le kellett volna állítani meg újra elindítani, vagy esetleg ki meg bekapcsolni a gombbal is. Mintha olvastam is volna ezt a motorleállítóst valahol hogy utána megy megint ha megkergül....
Inkább szerelnék sperrel.
-
#90933760
törölt tag
válasz tomcsi23 #3618 üzenetére
De pont ez az hogy be volt kapcsolva, fel akartam darálni vele a füvet két csíkban. De nem kapcsolt be, nem fékezett bele az a szar. Így csak egy kerék tépte a füvet de az meg csak egy helyben mert nem tudott elindulni a kocsi. Na majd a Steyr-rel adtam volna annak a placcnak, tengelyig belesüllyed a 10 tonna.
-
#90933760
törölt tag
Feljárok a garázs elé isminél na mondom egyúttal a kipörgésgátlót kipróbáljuk, pont adott volt a vizes fű azon a kis részen megmutatom neki mit tud a csoda nyálas elektronika ő úgyse nyomja neki soha, elsőre túl kevés gázt adtam meg hideg is volt még akkor indítottam és majdnem le is fullasztotta akkor még ment a kipörgésgátló mert be is villant a műszerfalon meg ott volt a nyoma mindkét oldalon, kuplung na mondom most odapörkölök neki két csíkba végig mákdarálózom a füvet neki. Ahha, ráengedem azt baszott működni csak rúgott egy kerék én meg égtem egy helyben a kocsival vártam az ihletre hogy mégis mikor akar majd működni ez a csoda, de meguntam. Úgyhogy visszagurultam aztán felmentem lendülettel azon a két méteres szakaszon. Nem is erőltettem harmadik próbát vele, nekem ennyi elég is volt ezeknek a működésével kapcsolatban. Nem lett kikapcsolva, műszerfalon semmi hibajelzés... Mindegy nem az én kocsim csak tök cinkes, maradok a traktornál abba van diffizár ami ér is valamit, nem hülye firmwarekre vagyok rábízva... Újabb VW volt amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Dany007 #3605 üzenetére
5 év az kb reális átlag használattal úgy tapasztaltam. A 8 év is még használható Suzukin, Ladán, de ott kezdenek el igazán öregedni már a gumik, látni a pókhálós mintát a gumi oldalán is..... De már 5 év után is elkezdik. Ladára meg Suzuikra okés, de aki nem a boltba meg a hegyre jár csak annak 5 évnél ne legyen öregebb, a tied is ezt igazolja mert pont addigra kopna jelzőig le mire 5 éves lenne.
+1, én is láttam olyat ami 3 évesen volt olyan mint egy 8 éves. Oldalfala mint egy öregasszony olyan ráncos, repedezett.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Dany007 #3579 üzenetére
Hát ahhoz be kéne másznod a motortérbe de akkor se biztos hogy meglátod, attól függ milyen a felépítése. Samaránál pl műanyag burkolat van a szíj körül, azt ujjaddal simán megfeszíted és belátsz alá hogy ott van. Láncosak meg olajkenésesek szóval elzárva van. De a Ford ekobúsztja is szíjas mégis olajban fürdik a szíj....
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz tomiii. #3572 üzenetére
Dízelnél sokszor ki van a dugó teteje mélyítve az örvénylést segítendő, benzinesnél is láttam ott nem mélyítve van hanem zsebelve. Elvileg a szelepnek nem kéne beleérnie a dugóba miatta, bár aztán lehet csak annyi szerepe van hogy a totálkár helyett szelepcsere lesz csak a károd. Azt nem tudom.
-
#90933760
törölt tag
válasz Dany007 #3540 üzenetére
Ahol tartósan hideg van ott igen vannak legtöbb helyen konnektorok. Illetve jobb autókba van kazán is, az üzemanyagot égeti és felmelegíti vele a vizet. Tudtommal a konnektorosak is. Hát azért üzemmeleg nem lesz tőle a motor, de nem -30 fokosan indítod szerencsétlent. Ja meg kb el tudod indítani, kezdjük azzal. Egy régebbi dízelt indítgass -30 fokba. Ez nekünk állandó társunk. [link] Ez meg reggel ha a garázsba is problémák vannak már. [link]
De én úgy tudom északon elterjedtek a két akkus kocsik, feleannyi terhelést kap így akkunként, meg eleve mikor szarrá van fagyva jobban hajt. Bár aztán nem tudom, csak ott sok fotón láttam két akkuval autót.
Ez itt szintén nem probléma. [link]Amúgy itthon a buszokba, teherautókba, kamionokba szinte mind van kazán. A nagy dízelmotorok rohadt nehezen melegszenek fel még az itthoni enyhe teleken is, muszáj rásegíteni. Meg ha nem termel elég hőt hogy kifűtse az utasteret akkor rá kell segíteni. Buszoknál télen a motor teljes hűtését szinte a belsőfűtés adja, le is van takarva kintről a radi legtöbbször, csak egy kis nyílást hagynak neki.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Dany007 #3534 üzenetére
Meg mikor jössz haza is, minden hidegindítás amikor hideg a motor. Kihűl az kb 2-3 óra alatt. Persze attól is függ hol áll meg milyen évszakban.
De ilyeneken nem kell aggódni, normálisan kell vele menni amíg felmelegszik és nincs probléma, ez bele van kalkulálva az élettartamba.
A középen lévő mutató az jó, az pedig azért nem változik mert a termosztát szabályozza mennyi víz menjen keresztül a hűtőn, így éri el hogy nagyjából állandó legyen a hőmérséklet ami pont jó.
Kolléga úgy értette a hideg kopást, hogy a hidegindításnál van egy természetes 0.0000000000001% kopás, míg egy padlózásnál egy normálisan karbantartott meleg motornál van 0.00000000000000000000000000000000000000000000001% kopás. Nagyjából. A meleg motor lényegében nem kopik. Az élettartama alatt a teljes kopás jó 80-90%-át azzal szerzi mikor be van indítva hidegen. -
#90933760
törölt tag
válasz Dany007 #3532 üzenetére
Mikor beindítod hidegen a motort. Az olaj sűrű, el se jutott még mindenhova. Ha turbós akkor még oda se, az pláne háklis rá. Az alkatrészek, dugók, csapágyak, csapszegek még nincsenek felmelegedve, máshogy illeszkednek. Olyankor padlózni meg erőltetni a motort az hosszútávon beüt. Ezért is mennek hidegen óvatosan, aztán ahogy melegszik lehet egyre jobban. Benzinesnél pláne, mikor megy a szívató a dugó meg nincs még kitágulva teljesen, ha ráerőltet az ember lefolyik mindig egy kis benzin az olajba amit tönkretesz ezzel, meg persze lemossa az olajat a hengerfalról is. Persze nem egy alkalom után.
Ugye a régi dízelesek könnyebben kiérzik a hideg motort, meg hogy mikor jó mert olyankor menni nem akar meg ezer jellel közli veled.
Benzinest azért is lehet nyugodtan pörgetni -ha már meleg-, mert a kisebb kompresszió miatt, eleve könnyebbek a dugók is, a hajtókarok, sokkal kiegyensúlyozottabb mint egy dízel, nincsenek olyan szélsőséges erőhatások. Meg nincs se adagoló, se nagynyomású szivattyú amit nyír a pörgetés.
Nekünk még azt tanították ökölszabályba, hogy a maximális fordulat 60-70%-áig ki lehet hajtani nyugodtan probléma nélkül hosszabb távon is, bár ez dízelre vonatkozik, mi benzinesekre lényegében rá se néztünk. Benzinnél szerintem ez kicsit magasabb is lehet.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz DeFranco #3493 üzenetére
Fingom sincs, én max 30-al tudok menni és két tolórudas dobfékem van.
Én kocsiba ülök azok mindig túl erősen fognak utána, szóval gondolom ha szar akkor érezni eléggé. De ezek szerint nem. Én megérzem még azt is ha a hajnali harmat rárakódik a dobra. Azt hittem kocsinál is kiérezni ennyire a hibákat.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
A kék VTEC-es Hondás sajnálom, a többi szarhatár.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
válasz VegyesTamás #3434 üzenetére
-
#90933760
törölt tag
válasz VegyesTamás #3432 üzenetére
Ha kitekeri teljesen a kormányt és lassan elindulva lassan kattog folyamatosan akkor valószínű. Milyen jó nektek autósoknak, hogy jelzi mikor kezd megpusztulni. Nálam ha kezd fáradni szó nélkül reccs minden előjel nélkül a szántóföld közepén mindentől ezer kilométerre aztán szophatom vele, főleg ha beékelődik. Szerencsére eddig még mindig sikerült kiszedni és hazajutottam hátsó hajtással.
-
#90933760
törölt tag
válasz VegyesTamás #3423 üzenetére
Unatkoznak. Amúgy én se erőltetném ha látom úgy se megy fel márpedig itt nem fog, én inkább sárba dolgoztatom a gépet.
540 köbcenti amúgy, 33 lóerő volt majd lett 26 a környezettudatosság miatt fojtották gondolom itt már 52 Nm-t tudott csak, eredetileg se lehetett sokkal több. Súlyát nem találom, de gyanítom 6-700 kiló lehetett. De ilyen motornál szinte biztos hogy volt felező is és az egyes is jó rövidre van hagyva hogy ne legyen probléma.
-
#90933760
törölt tag
válasz VegyesTamás #3421 üzenetére
Kétüteműként lenne király. De nem forgattyúsházba szívással, mert úgy fos hanem roots. Nem kéne olaj a benzinbe, nem lenne annyira bonyolult a kipufogó illesztés, nem kell rezonátor, kevesebb fogyasztás, nagyobb erő. Ha már úgy is a hengerbe nyomja a benzint simán megoldható. Akkor füttyögés, kerregés, visítás is van.
Ez is aranyos. [link]
Csak hogy ne a klasszikus Wartyogót linkeljem hanem valami ismeretlenebbet.Én mondjuk már várom a 20-as feletti kompresszióval a benzineseket, nem kéne gyertya se szinte mert öngyulladással menne. Kíváncsi lennék rá mire képes a benzin ilyen körülményeknél.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Tudtok valami netes kalkulátort amivel gumiméret meg súly alapján tudni lehet az ajánlott guminyomást? Csak úgy érdekességként, hogy mennyit téved a papírhoz képest.
-
#90933760
törölt tag
válasz !Overdose! #3410 üzenetére
Kocsikba nem vagyok olyan izéhozé, nekem ez a TSi meg a Fordnak az a kis valamije az amit ismerek nagyjából.
-
#90933760
törölt tag
válasz !Overdose! #3406 üzenetére
Ah, akkor az csak egy egyedileg tuningolt motor volt, elég furán fogalmazta meg. Azt hittem valami gyári tuning rettenet mint a TSi is.
És ez a menetstabilizátor ez pontosan mennyi fjúcsört takar? Mert nem írnak túl sok infót róla, az abs oké azon sokat nem kell magyarázni.
A kipörgésgátló csak gázt vesz vissza vagy ez már lefékezi a forgó kereket is? Én gondolom igen, mert anélkül szinte semmit se érne.
És a menetstab az csak annyi hogy kanyarban csúszásnál lefékezi a külső íven a kereket? Vagy tud még valami többet is? És amúgy ezt honnan tudja, van valami gravitációs szenzor vagy miből tudja hogy keresztbe megy a jóember? Kerék fordulatból esetleg, de ha csúszik a kerék akkor nem tudom abból hogyan számolna pontos értékeket...
Na hát ezek a bitmajmolások eddig elég messze voltak tőlem nekem ez mind új most. -
#90933760
törölt tag
A BLS motor amúgy micsoda, azok gyárilag tuningolt VW motorok vagy valami külön utólag feltuningolt csoda? Mert látom az 1.9-es pd tdi-ből van ilyen bls verzió de az dupla teljesítmény.
És az S lenne a Sport a váltónál? Olyankor vagizhatunk vele a bolt előtt Marika néninek?
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Frankó. Kíváncsi leszek rá majd.
Maradi vagyok, nálam az automata az az igazi olajban rohadó lamellás rettenet, minden más csak utána jön és nekem az csak fél. Még ha nem is az.Annyi köze azért van hozzá, hogy közelebb áll a kézihez mint az olajos automatákhoz. Amúgy ez lesz az első, eddig csak kipróbálási szinten mentem hagyományos automatával meg egyszer CVT-vel. Na az megint egy külön világ.
-
#90933760
törölt tag
A DSG mitől szarna be előbb mint egy kézi váltó? Tekintve hogy majdnem ez is az. Engem inkább a kuplung része zavar, ott van nagyobb módosítás.
Amúgy ezek hogyan indulnak el egy rohadt meredek emelkedőn, csúsztatja a vezérlés egy kis ideig? Mert az automata oké ott az olaj enged, de a DSGbe sima kuplungok vannak ha minden igaz, régebben szerelték mással de ezekbe elvileg már csak sima van.CR előnye mi? Jobban vezérelhető a gázolaj mennyiség meg a nyomás fordulattól függően, meg a turbóhoz képest is, kevesebbet fogyaszt valamivel, kevesebb káros anyag.
Alapjárati nyomaték melyikbe több?[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz insight #3393 üzenetére
Nekem nincsenek jó tapasztalataim a közös nyomócsővel, meg én amúgy is mindig hagyományos adagoló párti voltam, meg mindenben a hagyományosabb régi megoldások a favoritok, de azért nem járhat az ember mindenhova MTZvel meg Rábával.
PD-t még sose láttam, de mivel ez sokkal jobban hajlik a hagyományosabb megoldás felé és jókat is írtak róla így megtetszett nagyon.
A 4motion is izgatott addig amíg meg nem láttam mennyivel többe kerül meg mennyire kevés van használtan, úgyhogy az sajnos lemarad. Idegenkedtem a haldextől is de azért működik az. Először azt hittem ebbe is a Golf féle viszkós cucc van, de szerencsére nem, bár mindegy mert tényleg nagyon nehéz beszerezni.
Ez ilyen megszokás, az ember 99%ban összhajtással jár a nagygépeken és rászokik, 4x4 alatt nincs élet. Amúgy családi autó lesz úgyhogy nem én döntöttem VW mellett, nekem biztos nem kéne német autó mert japó párti vagyok. De ez a VW tényleg nem rossz ilyen felhozatallal tetszik. Egyedül a négykereket sajnálom.Igen, 1.9-es lenne ez is. Mert írták hogy az megölhetetlen a 2.0-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Valaki nyomatja közületek a VW DSG félautomatájával? Valami ellenvetésetek? És pd tdi ellenvetés? Én megörültem neki hogy végre nem a szemét közös nyomócsöves, egyből beleszerettem.
-
#90933760
törölt tag
válasz DeFranco #3373 üzenetére
Hát nem tudom, én hirtelen mondjuk ezt találtam. Annyira nem vészes új ár érte, az elterjedt 175/13 méret amiket a Ladákra dobálunk is pont ennyibe kerül majdnem újonnan úgyhogy ahhoz képest nem drága sokkal.
És a Barum az egész jó, olcsó és nem a katasztrófa kategória hanem rá lehet bízni magát az embernek. -
#90933760
törölt tag
válasz atti1848 #3370 üzenetére
Hááát. Szerintem még elmegy 175-tel de én nem erőltetném. Meg 15-ös felnire 175-ös gumi se tudom mennyire van mert ez a gumiméret 13 és 14 colra van leginkább.
Ha 195 a gyári méret akkor az kéne vagy 185. Kisebbet nem tennék rá. De elvileg a kocsi papírjaiba le van írva többféle méret is bár nem biztos, ha közöttük van a 175 akkor mehet rá az is, de nem hinném hogy írná.
Meg persze a gumist is meg lehet kérdezni mit gondol.Gondolom a 15-ös felnijeidre kéne gumi, mert nem akarsz felni eladással-vétellel is kínlódni még.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz atti1848 #3364 üzenetére
Nem megy rá arra a felnire csak a 15 colos. Ha más méretűt akarsz akkor felni is kelleni fog. Vagy válogatsz abból a pár méretből ami 15 colos felnire való, meg persze befér a kerékjáratba is, rugótól elfér stb.
Amúgy mi lenne a cél? Ballonosabb gumi meg szélesebb is legyen vagy mi?
Nagyon durván a gyári mérettől nem érdemes eltérni de azért el lehet, gumissal megbeszélheted pl mi lenne jó. Legalábbis egy jó gumisnak tudnia kell.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
[link]
Itt az eredeti. -
#90933760
törölt tag
[link]
Én rohadtul megutáltam ezt a hangot a traktoron. Mikor 8 órába ez megy ráadásul full ugyanazon a fordulaton ugyanazzal a hanggal változás nélkül asszem mindenki más is megutálná. Pláne mikor felezővel kell mennem valahol, mert miért ne az is egyenes fogazású.
Ha szép szolid csendes akkor ok, de ez a vinnyogás valami borzalmas. Eleinte én is menőnek tartottam, ma már marhára nem az. Öregszem. -
#90933760
törölt tag
válasz capulet75 #3318 üzenetére
Általában gyári helyre csak a gyári turbó megy vissza. Tetethetsz bele mást, de ott már valószínű módosítani kell a beömlőt, kipuffot hogy passzoljon a turbóhoz.
Viszont a gyári nyomásnál kb. 0.2-0.4 barnál többet nem lehet ráengedni egy erős blokkra se mert nem fogja bírni/gyorsabban amortizálódik mint kéne. Ahhoz át kéne építeni a fél motort, ha rendesen meg akarod növelni a nyomást.
Az ilyen kis nyomástöbbletnek amit rá lehet küldeni szívbaj nélkül a gyári blokkra meg nem sok értelme van. Ha mégis úgy döntesz akkor meg érdemes picivel több üzemanyagot is engedni a picivel több levegőhöz, de kerékre nem fog állni utána se az erőtől. Nem hiszem hogy van értelme.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
[link]
Szívdobogás. -
#90933760
törölt tag
Nem tudom vannak-e dízel fanok, de íme egy kétütemű 7 literes sorhat.
[link] -
#90933760
törölt tag
válasz tomiii. #3272 üzenetére
Tolatva se ment volna fel, nem húzza fel magát. Ezeknél a traktoroknál ez könnyen előfordul. Főleg hogy nincs zárt hajtása a két tengely között, az a legnagyobb gond. Ott volt a csörlő, miért nem használták már az elején. Jó kérdés. De valahogy nem lepődök meg, sok ilyen érdekességgel találkozok én is a mindennapokban.
Amúgy a Kenworth váltás akinek nem lenne érthető, középen az 5 sebis váltó, bal oldalt a felező, jobb oldalt a második állás kapcsoló, szóval a sebességek folytatása. Szóval 1-2-3-4-5, átnyomja másik állásba és 6-7-8-9. De a második sornál már használni kell a felezőt is a nagyobb terhelés miatt, meg nagyobbak az áttételek is. Így jön ki a 13 fokozat amit használ, és 18 van összesen. Alsónál felesleges a felezőt használni, még így is feleslegesen sok a kapcsolgatás. Bár biztos ki lehet használni, mert ezekkel nem 40 tonna van húzva mint erre fele.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
Injetes kocsiknál mikor gurul lejtőnek, se gyújtás se benzin. De ha 20 Km-t gurul akkor se adja rá, hagyja kihűlni teljesen a motor, vagy van hőérzékelő?
-
#90933760
törölt tag
[link]
Az igen. -
#90933760
törölt tag
[link]
háhááhá -
#90933760
törölt tag
Jó öreg csapatás, mi is szoktunk régen ilyeneket. Bár nem kifejezetten ilyen helyeken. Ma már nem nagyon. Akkor még könnyebb volt beszerezni olcsón műszaki nélküli kocsikat és működésképtelenség után mehetett vasba jó pénzért is. 10 autó állt néha az udvarban.
Jellemzően az akku szar volt mindbe meg persze roncsok sose indultak pöccre így egy nagy traktorakkut tettünk az anyósülés elé a lábhoz azt onnan a vastag kábel ment előre. Ez így minden kocsiba kompatibilis volt, és garantáltan elindította az összes roncsot órákon át tartó nyektetés után is. Legjobb módszer.
Ja és nincs az a vastag kábel ami ne melegedne fel egy idő után, de nem szokott probléma lenni, mert az önindító se bírja.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Jajj, most így beugrott erről. Mikor egy ilyen csoda gagyi szivargyújtós kompresszorral felfújtunk egy csuma lapos kereket és mikor ki lett húzva a vége benne maradt ugyanis beleolvadt. Nem a szivargyújtó volt szar, hanem a kompi dugójába olyan vékony a drótozás hogy túlmelegedett.
De égettünk már el zsír új bikakábelt is, nem volt nehéz olyan hányadék vékony vezetékkel. Csak a műanyag burkolata volt vastag.... -
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
Hali.
Nem tudom látta-e valaki, még régebben ment valamelyik Discoveryn vagy Viasat Explorer vagy a Digi féle marhaságon amire lecserélte a Discoveryket, ezek valamelyikén vagy ilyesmin ment egy műsor, talán Mongóliában és talán Zilekkel szállítottak cuccokat. Valaki ismeri? Mert nem találok rá egyáltalán.
-
#90933760
törölt tag
válasz runner 125 #2739 üzenetére
Sokan gyártanak ilyeneket, jó amúgy ez a felépítés, bár vannak hátrányai. De a simának is vannak, attól függ hol, mire van használva. Ezeket az orrnehéz egyformakerekű darázsderekú felépítésűeket szeretem amúgy én is, mint a sima traktor alakú traktorokat. Az Antonio Carraro meg a Goldoni akik nyomatják, meg még páran, egy ilyennel megyek én is. A többiek gépei inkább ilyen átmenet a kettő között.
Nem írok típust, mondjuk titeket amúgy se nagyon érdekelne. A motorja az olasz, nem gondoltam volna de fasza cucc, én nagyon szeretem. Az elektronika már magyar, illetve itthon lett beszerelve (lámpa meg a műszerfal kb ennyi elektronika van benne hál isten), abból se sok minden működik már, én guberáltam össze a létfontosságú elemeket. Új korában nem működtek az olyanok mint az üzemanyagjelző stb. A visszajelző lámpák fele nem ment.
A váz szlovén egész jó amúgy nem rohad, bár gyorsabban kopnak a forgórészek mint várná az ember hiába zsírozza. A hajtás viszont nyög, búg, csörög, visít, krákog. Minden baja van, új kora óta ilyen. Sokszor van olyan érzésem, hogy na most pár perc és széthullik, de nem még mindig megy. Szóval ilyen. Érdekes. A kuplung már eléggé halott, a fék évek óta nem fog kb ilyen.
A féltengely az eltörött a mint a ropi szántás közben, de többször nem. Az is érdekes egy eset volt. De más baj még nem volt vele különösebben.
Ja hát a komfort az megint más, használhatatlan váltó stb, ember nem tudná elvezeti azokon kívül akik nem ilyenen nőttek fel. A fék azért fog, de teljes súllyal kell ránehezedni és igen ritka eséllyel fog satulni, ez a kényszerABS. A kuplung az valamikor háromszor emel, de kétszer szinte mindig. Valamikor fent fog valamikor alul.
Kifejezetten élmény vele menni. Ismerősnek is ilyen gépe van csak egyel újabb, de azt mondja az is ugyanilyen szar. De menni megy, dolgozni dolgozik, olcsónak olcsó, alkatrész is van és nem is a legdrágábban. Jah.... Ilyen. Mint egy régi MTZ. Dolgozni dolgozik, tökre is megy, alkatrész van, csörögni az is csörög. Teljesen olyan feeling. Csak az egyik 30-40 éves a másik meg 6-7.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
[link]
A professzionalitás.
Amúgy ilyennel megyek én is legtöbbször, csak valamivel nagyobb azért. Jah, de nem ám AC, hanem egy többországos koppintás. Egy MTZhez lehetne hasonlítani használhatóság szempontjából, azzal a különbséggel hogy a ruszki acél hiányzik belőle. Szóval megy is azért, de sokat baszakszik, szét akar esni, de azért bírja sokáig. És gyenge anyagilag. Röviden jellemezve. -
#90933760
törölt tag
[link]
Odébb rakta ám. xDrive ilyenkor mit csinál? -
#90933760
törölt tag
Átment volna az csak egy kis lendülettel.
Itt a probléma azzal van, hogy meglátják 4x4, exdrájv, Michelin stb. És onnantól azt hiszi, hogy egy ilyenbe ül. Mert mocskosul fingja sincs a legtöbb embernek, hogy amibe ül és vezeti az hogy a büdös rohadt életbe működik egyáltalán. És egy autóvezetéshez ugye azért az se lenne utolsó szempont. Nem csak pedált kell nyomogatni meg kormányt tekergetni.... Na meg a gyártók marketing bullshitjei, amit az ilyen hozzáértő emberek be is kajálnak.
-
#90933760
törölt tag
Egy Ladánál még oké mikor az ember pepecsel a karbival, szívórészt polírozgat, kartergázszűrő, hőárnyékoló szívóoldalra, torlólevegő bevezetés stb.
De egy szaros chipcsere egy szaros 60 lovas kocsiba..... -
#90933760
törölt tag
válasz runner 125 #2666 üzenetére
Így kell ezt. Ez profinak számít amúgy, ha meglátnád falun hogy szokás, valami fatörzset alábsznak azt cső. Sáros volt a föld, azért áll kicsit ferdén mert megsüllyedt. Két tonnás emelő, eléggé erőlködött. Nem szeretem a téglát amúgy, mert törik. De nem volt elég gerenda alá, ezért raktam alulra meg felülre deszkát, hogy jobban bírja.
Egyébként ma újra le kellett venni miután feltettem, mert megint kikúrta két tüske is. Egy cseszett kattyost kell erzézni és állandóan bekapja. Nem sűrűn vállalok be ilyen melót ezért is, de most be kellett. Remélem nem lesz már több.
Tüske....... Ez itt úgy értendő, hogy 80-as szög nagyságú épül be a kerékbe.
Azt gondolná az ember, hogy ezek a bazi traktorkerekek bírják. Nehogy azt higgyétek. Persze ez olyan hogy kocsival bemész 10 métert és garantáltan lesz egy defekted, traktorral meg órákig kell körözni mire bekapja. De bekapja, simán.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Poco F3 5G 8/256 Ocean Blue
- Zalman ZM650-EBT (hibás) eladó
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest