Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    válasz I_Am #468 üzenetére

    Teher motoroknál pl hűtik a dugattyúkat , elég pici fúvókákon keresztül , az olajnyomás tehernél nem ritka a 6-7 bar , az szerintem már töri az olajat elég rendesen .
    A 20 vagy 30 ezres cserék miatti motorgondnál én nem zárnám ki , hogy a szervizben nem a megfelelő olaj került a motorba , az itteni citroen szervizt ismerve szinte biztosra mondanám .
    Egyébként én is láttam olyan toyota dyna motort , ami 60 egynéhány ezernél szétesett /kikönyökölt/ , csak kiderült , hogy tudtak bele szerezni "szuper" olajat ami kibír 100-at is, csak azt felejtették el , hogy nem ebben a motorban . 450-ért sikerült is szerezni egy fűzött blokkot , megérte .
    Nekem is megy a két corolla , mindkettő 200 felett , 10000-ként olaj - szűrő csere , most éppen shell 15W40-es olaj , ennyi . Nem szabad túlértékelni az egészet , a gyárakban az a sok mérnök csak nem hülye . Az iveco meg az1,2 milla alatt megkereste az árát a felújításnak , igaz gondolom ez nem a 6000 ccm körüli motor , azok közt elég soknak 500-700 ezer között eltörik a főtengelye .
    Ivecoban is a 2,8.as motor egy régi daily-ben 680 ezer volt , egy másikat meg 140-ezernél fel kellet újítani /igaz ez az olaszokra jellemző , mármint a nagy szórás/ .
    Olajcserénél szerintem annyi a lényeg , hogy be kell tartani a gyári intervallumot és a minimum minőséget , akkor bírniuk kell . Az viszont tény , sokan azért cserélik sűrűbben , mert ő "sportosan" megy a kocsival , csak közúton ezt hogy lehet elkövetni azt nem értem , mert egy-két-három lámpás "rugatás" meg "visszahárom" előzésnél az még igen messze van a sportosságtól , de az ő dolguk .

  • zsid

    senior tag

    válasz I_Am #468 üzenetére

    Az Iveco az csak Iveco... :P Amúgy minek a motorja?( mekkora? )

Új hozzászólás Aktív témák