Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • I_Am

    veterán

    válasz lsc #466 üzenetére

    Az olajfuratok átmérőjére, az olajnyomás értékére akartam utalni vala. Sokkal több olaj forog, sokkal kevesebbet a rendszerben, ezáltal a használódása is lassabb. De hiába adja meg a gyártó a húdeszuper, húdehosszú élettartamot ezt csak az hiszi el, aki hajtani vesz bármilyen járművet.

    Lásd pár hsz-el előbb. Citroen parasztvakítása a 30 ezres vagy 20 ezres olajcseréről. Aztán 60k-nál már úgy néz ki a motor mint a képen amit linkeltem. Talán 100 és 150 között eltömődik majd egy olajfurat és a motor szépen besül. Ezek után meg lehet sírni és zebbenyúlni.

    Nekem is van ismerősöm, akinek a mergájában már több mint 600.000.- km van, 2 nagyszervízzel összesen. De ez nem jelenti azt, hogy mindegyik merga elemegy ennyit, ha nem vigyáznak rá. Van olyan 2.5 V6 Tdi Opel (bmw motoros) is, amelyikben most volt a 350.000.-es olajcsere és a motor még nem volt szétszedve. Igaz, nincs agyonhajtva és 10.000.-ként új kora óta a legjobb olajat kapja.

    Amugy most van éppen generál alatt egy Iveco moci (24 szelepes) 1.2 milla kilométer után.
    Nem kis összeg lesz a vége. Csak egy blokk, tök üresen 1.2 millió Ft.

Új hozzászólás Aktív témák