Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-02-03 20:09:39

LOGOUT.hu

Audacity - hangszerkesztés

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#343) zolee145


zolee145
tag

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, és az sem biztos, hogy jó helyen teszem fel, szóval átirányítani is ér. :)

Tehát: lenne egy hangfelvétel egy valódi versenyautó motor hangjáról. Ebből a hangból kellene nekem egy játékban használható hangot kreálni. Nyilván a probléma az, hogy a valódi hang folyamatosan változik, miközben nekem a játékhoz egy egyenletes hang kellene, amit majd utána maga a játék változtat a gyorsítás vagy lassítás függvényében. Szóval hogyan lehet egy hangot loopolhatóra megcsinálni? (ha egyáltalán ez a helyes megnevezés)

Előre is köszi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.