Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-02-03 20:09:39

LOGOUT.hu

Audacity - hangszerkesztés

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) darvinya válasza BonFire (#250) üzenetére


darvinya
titán

Kösz

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#252) Libidec


Libidec
csendes tag

Sziasztok!

Egy film Mono hangsávját mennyire jó ötlet Stereo-ba keverni? Illetve, ha Mono-ba hagyom, hátrányból indulok-e a hang javításánál?
(Abszolút kezdő vagyok a hangteknika terén, de Túri Úr nagyon alaposan magyazza a hasznos tudnivalókat. :R)

[ Szerkesztve ]

(#253) BonFire válasza Libidec (#252) üzenetére


BonFire
veterán

Lesz egy kétszer akkora monó hangfájlod. Ennyi történik, nem több. ;)

A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

(#254) darvinya válasza BonFire (#253) üzenetére


darvinya
titán

Esetleg ⅓ hangerővel csökkenteni és ezt chorus /reverb effect -tel kicsit feltunigolható.
De az lenne legjobb film nézés közben igazítani a teret, stb.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#255) BonFire válasza darvinya (#254) üzenetére


BonFire
veterán

Ezekkel csak elkeni az érthetőséget. A zengető kifejezetten kerülendő, hiszen a szinkronstúdióban olyan teret szimulálnak, amilyen az adott jelenethez szükséges. Az utcai párbeszéd nem konghat úgy, mint egy templom belseje, de még csak úgy sem, mint egy kis szoba.

A többivel is ez a helyzet. Egy hamis sztereó képet kapna, mert ugyanúgy nincsenek benne a térben elhelyezkedve a hangok, csak ide-oda vannak pattogtatva az effektek által.

A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

(#256) Libidec


Libidec
csendes tag