Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Valamilyen szinten ma már minden valamiféle computer, így teljesen igazad van. Az ECU szigorúan véve egy vezérlő. Realtime kontroller, ami hardverfelépítésében sem számítógép, szoftverberendezésében sem, és amiért én írtam hogy csak ECU az az ember-gép interfész hiánya. Ahogy az Arduinot vagy egy PLC-t sem hívjuk computernek, úgy az ECU-t sem. Erre gondoltam, bocsánat a kukacoskodásomért.
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Napelem
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Autós topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- Eladó Lenovo LOQ laptop I5, Rtx2050, 16gb ram, 512 m2 ssd. Garancia.
- LG 55" 4K UHD AI Smart tv GARANCIÁVAL
- Bontatlan Google Pixel 10, 12GB ram 256GB rom frost/lila
- -ÚJ,2 ÉV GAR- DDR5 GAMER PC: RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR5! SZÁMLA!
- Samsung Galaxy Z Flip 7 12/512GB 2028.09.14-ig gari
Üzleti előfizetők hirdetései