Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz bozont #49092 üzenetére

    Kiegészítés (ami az előző hsz-ből lemaradt):

    Itt játéktesztről beszélünk és NEM GPU tesztről. A kettő teljesen különböző dolog. GPU tesztnél a CB is természetesen továbbra is azonos feltételekkel tesztelik az összes VGA-t (pl. itt a legutóbbi GPU tesztjük). Játéktesztnél azt akarják megmutatni, hogy különböző VGA-kon hogyan teljesít a játék. Márpedig ez utóbbinál teljesen értelmetlen és egyben unfair lenne kihagyni a a DLSS 4/FSR 4 párost, amikor a felhasználók tudják azt használni és csak előnye van a sima TTA-hoz képest. Egy játéktesztben pont az egyik leglényegesebb információ, hogy a különböző felskálázók hogyan teljesítenek.

  • huskydog17

    addikt

    válasz bozont #49092 üzenetére

    "Főleg hogy az fsr3 (quality) még mindig jobb képminőséget ad mint a (native+) TAA."

    Nem. Fordítva van. FSR 3.x minősége csapnivalóan rossz, a natív TAA-nál is jóval rosszabb.

    Ahogy Wolfgang is nagyon jól leírta, ma már nem lehet teljes mértékben fair tesztet csinálni, mert ha "azonos feltételekkel" tesztelsz, mondjuk a játék saját TAA algoritmusával, akkor ignorálod a DLSS4/FSR4 adta, lényegesen jobb képminőséget. Márpedig miért szúrna ki magával a hétköznapi játékos azzal, hogy a rosszabb képminőséget választja, ahol ráadásul a sebesség is rosszabb? Semmi értelme. (Most a natív hívők elvakultságától tekintsünk el.)

    Ma már nem úgy van a dVGA mint régen, hogy kizárólag a sebesség számít, ugyanis olyan komplex szoftvercsomagot adnak mellé, amit szintén nem szabad figyelmen kívül hagyni, régen csak a hardver számított, ma már viszont a szoftveres körítés is, mert ezek a modern felskálázók nagy mértékben befolyásolják a képminőséget, egyszerűen lényegesen jobb minőséget adnak. Tehát ha csak sima TAA-val tesztelsz, akkor ignorálod a képminőségbeli előnyöket, ami szintén nem fair.

    Mivel CB egy kis csapat, így meghatározott idő áll a rendelkezésre, kellett hozni egy döntést és ők úgy döntöttek, hogy nem ignorálják a képminőségbeli eltéréseket, ami szerintem teljesen logikus. Ezért is dobták ki végleg az FSR 3.x-et, mert annak iszonyat hitvány a minősége. Idő- és energiapocsékolás azzal tesztelni.
    A CB figyelembe veszi a képminőségbeli eltéréseket és a sebességet is, míg más tesztelők kizárólag a sebességre fókuszálnak.

    Kizárólag natív eredményeket pedig tudsz nézni máshol, alapból se szabad egyetlen egy tesztből messzemenő következtetéseket levonni.

Új hozzászólás Aktív témák