Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- [K2]: AnyDesk átverés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Geri Bátyó: Samsung T7 1TB külső SSD
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano
#46146
üzenetére
Ez pontosan ugyan olyan hardveres implementáció mint a fixfunciós hardverek direkt támogatása nem érzek benne különbséget. Egyértelműen ha olyan hardverelemre optimalizálnak amivel csak az egyik gyártó rendelkezik.
Nvidia jelenleg a szabványos DXR-t gyorsítja RT magokkal, és ez látszik abból, hogy az Intel meg az ARC 770 nel egyből belépett a raszteres párja mellé ( RTX 3060) raytracingban , sőt gyorsabb is annál, bármiféle Inteles játék optimalizáció nélkül Nvidia támogatott játékokban is... [link]
Tehát nincs itt Nvidia varázslat hanem az van hogy van egy szabványos kód amit mindenki támogathat a maga módján.
Tehát abból, hogy valaki arra vár hogy az Amd milyen jó lehetne ha rá optimalizálnának és közben Nvidiát kritizálja mert ő hardveres részegységekkel gyorsítja a szabványos API-t számomra kissé érthetetlen és azt várja hogy pont AMD ne legyen szabványos hanem direkt rá legyen majd írva a DXR Raytracing... köszi...El kellene tudni fogadni pár dolgot azt gondolom az AMD rajongók részéről...
-
HSM
félisten
válasz
Petykemano
#46146
üzenetére
Architektúrálisan azért itt lehetnek szűk keresztmetszetek.
Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.Én erre számítok, hogy DXR lesz, és nem fog olyan jól futni, mint az AMD-specifikus kód. Nem is kifejezetten az L2 miatt. De ez mind csak találgatás az elérhető információ-motszákból.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BMW topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- TCL LCD és LED TV-k
- Nintendo Switch
- Gaming notebook topik
- Macska topik
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Honor X7D / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI X99S i7 5820K 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB GAMDIAS TALOS E2 Elite ADATA 600W
- Honor 400 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- 157 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.

