Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Safe Mode az agyban
- Rap, Hip-hop 90'
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem az a baj, hogy kicsit kevered a fogalmakat.
A GPU skálázás az a hardverben egy fixfunkciós blokk. Az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is van ilyen, és mindegyik Lanczos skálázást alkalmaz. A filter az maga az élesítő. Ez is van az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is. Persze különböző shaderek, de ezek alapvetően az ALU-n futnak, csak nem szabványos shader nyelvben vannak írva, hanem a driver absztrakciós nyelvén.Egyáltalán nem egyedi tehát a gyártóknál a GPU skálázás a hardveres blokkal, illetve az élesítés a driver specifikus shaderével. Mindenki tudja ezt, ami miatt nem reklámozzák, hogy irtó szar minőségű eredményt ad, ahhoz képest, mintha egy játékban kérnél mondjuk 70%-os resolution scale-t, és arra raknál élesítést akár a driverből, de inkább a játékból. Ettől függetlenül lehet használni, akármelyik gyártó driverével, csak tényleg marhára szar lesz a minőség, és kapsz egy rakás ringing képhibát.
Az FSR-nek a Lanczos egy töredéke. Nem emiatt működik, hanem az élrekonstrukció miatt.
A grafikai eljárások egyébként ritkán teljesen újak. Valamire épülnek, és azokat egészítik ki lényeges újításokkal. De ettől a gyártó nyugodtan mondhatja rá, hogy házon belül készült, mert vettek egy alapot, amin elindulnak, és csináltak egy házon belüli új eljárást.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- SAPPHIRE PULSE AMD Radeon RX 9070 16G
- PC bontás - 1STPLAYER RGB ház, be quiet 550w gold, Z790i Plus ITX + i9-13900H ES, 32Gb, RTX 3070
- GIGABYTE RX 9060 XT 16GB GDDR6 GAMING OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- 27% - ASUS ProArt RTX 4060 Ti OC 16GB GDDR6 Videokártya!
- GIGABYTE RTX 5090 32GB GDDR7 AORUS XTREME WATERFORCE - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Samsung Galaxy S24 Ultra 120 Hz Dynamic AMOLED 2X, beépített S Pen, Galaxy AI 12/256 GB
- 2025.12.04 - Frissített Lenovo Gamer árlista (RTX 5090 / 4090 / 5080 / 4080 / 5070Ti / 4070 / 5060)
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Új FULL HD webkamera + Számla
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4243, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
A GPU skálázás az a hardverben egy fixfunkciós blokk. Az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is van ilyen, és mindegyik Lanczos skálázást alkalmaz. A filter az maga az élesítő. Ez is van az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is. Persze különböző shaderek, de ezek alapvetően az ALU-n futnak, csak nem szabványos shader nyelvben vannak írva, hanem a driver absztrakciós nyelvén.
