Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért jobb saját memóriamenedzsmentet csinálni. Az AMD sem azt javasolja, hogy kapcsoljátok rá a VMA-t, úgy ahogy van, hanem írják át az igényekre. Ennek az oka, hogy a VMA általánosan fedi le a memóriamenedzsment problémáját, vagyis sosem lesz olyan hatékony a memória kímélése szempontjából, mintha módosítva lenne, vagy a nulláról írna valaki egy saját menedzsmentet. Az előnye annyi, hogy kapsz ~15000 sornyi kódot készen, ami azért elég nagy előny.
A WWZ esetében volt a VMA és a saját menedzsment. A sajáttal jött a játék, majd a patch-ben átkapcsolták a VMA-ra. Na most a saját kóddal hiába törekedtek arra, hogy a 6 GB-os VGA-kba férjen be a játék full részletességgel, ez a VMA-nál már nem igaz, mert a DX11-hez hasonló a memóriaigénye, szemben a korábbi, saját kóddal, ami a DX11-nél is kevesebb VRAM-ot evett. Ez van, picit jobban működik a VMA, de ez nem azt jelenti, hogy NV-n rossz, mert minden hardveren megnőtt egy picit memóriaigény. Aztán, persze később visszakapcsolhatják a saját menedzsmentet, bár kétséges, hogy ebbe akarnak-e erőforrást fektetni.(#39504) Yutani: Jelen esetben a meghajtó fordítója a legnagyobb gond. A WWZ az első játék, ami subgroupokat használ, ehhez nem jók az eddigi fordítóoptimalizálások. De egyébként nem hiszem, hogy az NV hibázott volna, egyszerűen csak másra koncentrálták az erőforrásaikat, mert az elmúlt időszakban azt tapasztalták, hogy az AMD külön kódot kapott, tehát logikusnak tűnt azt feltételezni, hogy az AMD mindenképpen ragaszkodik a saját kiterjesztéseihez. Valószínűleg ez így is van, csak a Saber nem különösebben rajonghat a pluszmunkáért, így nem akarnak két kódbázist karbantartani, hanem mindenki kap szabványos subgroup shadereket. Mivel az NV és az Intel ezekkel először találkozik, így nyilván nem olyan hatékony itt a driver, mint az AMD-nél, akik már az irányt tekintve másfél-két tucat külön kódos kalandon túl vannak.
(#39505) cain69: Az önvezetésbe sokkal több érdekes szolgáltatás belefér, mint a váltóba.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASUS RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X TUF GAMING OC Eladó!
- MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB
- GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- Asus ROG Strix RX6600XT Gaming OC
- Apple iPhone SE 2020 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:82%
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3938
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4157
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3481
- LENOVO Legion Pro 5 16IRX8 - 16" WQXGA 240Hz - i5-13500HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - 9 Hó garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


