Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #3090 üzenetére

    Az teljesen világos, hogy van hova fejlődni, mert a hajszimuláció gyakorlati megvalósítása csak most indult. De a Hairworks egyrészt úgy kerül több erőforrásba, mint a TressFX, hogy nem csinálja meg az önárnyékot, nincs rajta semmilyen analitikai élsimítás, és spagettis az egész hatása sorrendtől független átlátszóság nélkül. Oké elfogadom, hogy az NVIDIA-nak ezeket nehéz beintegrálni a Hairworksbe, mert akkor nem lehetne gyorsan beépíteni a motorokba, de azt már nehéz lenyelni, hogy a minőséget eredményező tényezők nélkül is több ideig tart a feldolgozás, mint a TressFX-nél.
    HBAO-nak mindig az volt a gondja, hogy rengeteg hamis árnyékot generált. Ezt sosem tudta levetkőzni, bár javult a helyzet. De nem miért nem lépünk. Ott az Obscurance Fields.

Új hozzászólás Aktív témák