Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #27672 üzenetére

    Nem. A textúrák kezelése sosem lesz hardverfüggő. A Vega csak annyit hoz be, hogy nem a szoftver fogja vezérelni a streaminget, hanem maga a hardver. Így VGA számára emészthető formátumba kódolt, rendszermemóriába helyezett textúrákat nem egy szoftver rakosgatja majd a VRAM-ba, hanem a hardver. Amiatt nem kell egy rakás problémán átmennie a hardvernek, amikor az allokációkat kezeli.

    Végeredményben ez annyit tesz, hogy hardveres menedzsmenttel a hardvernek nem kell a szoftverben lévő hibák miatt bűnhődnie. Maga a hardveres menedzsment hatékonysága simán hozható a mai megoldásokkal is, ha a fejlesztők hajlandók lennének minden egyes GPU-ra külön binárist fordítani. Konzolon simán elvannak 5 GB memóriával emiatt a lehetőség miatt. De PC-n nincs teljesen közvetlen hozzáférhetőség a memóriához se a CPU, se a GPU oldaláról. Ezért kell PC-n ugyanazt a problémát máshogy kezelni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés