- MasterDeeJay: Noname 1TB-os Sata SSD teszt. (Blue)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
huskydog17 #24721 üzenetére
Heh, ha elfogyott az érv, akkor el kell kezdeni az érvelést leminősíteni? Külön vicces, hogy pont a politikában divat ez az általad javasolt elhatárolódás, azaz csak azzal szabad "vitatkozni", akinek a véleménye semennyire vagy csak kicsit tér el a tiédtől.
Hányingerem van ettől a 21. századi "vitakultúrától".
-
törölt tag
válasz
Nem. Véletlenül se találtad el: gyártófolyamat-fejlesztési mérnök vagyok egy multinacionális ipari cégnél. A legnagyobb hibám az legyen hogy precíz vagyok - akár a szavak szintjén is.
Amit írtál ahhoz viszont nem kell nagy precízség, kb azt írtad "XY fekete" és linkeltél egy cikket ami azt írta "XY NEM fekete". Valóban, a különbség a kettő között csak egy szó...
Én nem szándékozlak a továbbiakban sem "elkerülni", sem direkt "megtalálni" Téged. Ha olyasmit írsz, aminek az igazságtartalmát/ logikáját tévesnek/ megkérdőjelezhetőnek tartom, azt továbbra is szóvá fogom tenni.
Még OFF-abb:
Nem akarok nagyon belemélyedni a filozofálásba, de azt hiszem a világnak jelenleg épp az egyik legnagyobb baja, hogy túl sok fals infót, bullshitet, demagógiát, aljas hazugságot terjeszt az internet és a (bér)trollok. Akik pedig látjuk és átlátunk ezeken kötelességünk cáfolni ezeket, fellépni ellenük és megakadályozni a téveszmék és hazugságok terjedését. Nem szabad hagyni elsiklani őket, mert 2016-ban láttuk hogy ezeknek a terjedő kamu híreknek, hazugságoknak, összeesküvés-elméleteknek komoly következményei lehetnek a világra nézve.