Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz Abu85 #2222 üzenetére

    Értem, kösz mégegyszer!
    Sok dolog nem volt eddig világos az általad említettek közül vagy szimplán nem is tudtam róluk.
    Ilyen például a reverse engineering "gyakorlati" működése és hogy milyen kölcsönhatásban van az NV féle stratégiával, miszerint nem engednek betekintést az artitectúra(ák..) működésébe.

    Érdekes ez a fejjel a falnak hozzáállás. :U
    Azért annak megvan a maga diszkrét bája amikor egy játék/fejlesztő cég Gaming Evolved listás/partner, ennek okán pedig jogosultak (tudom ez a szó a rev. eng. gyakorlati működésének fényében elég hülyén hangozhat..) Geforceokra is optimalizálni, főleg ha meg is teszik..! :C

    :R

  • HSM

    félisten

    válasz Abu85 #2222 üzenetére

    Ezek a shader-átírások az egyik oka, hogy messze elkerülöm az Nv VGA-it. Az ilyesmitől feláll a szőr a hátamon. Papíron jól mutat, hogy optimalizálnak, de vajon ez az optimalizálás milyen áldozatokkal jár pl. elsősorban a képminőség terén? Valamint a stabilitás szempontjából sem biztos, hogy 100%-os megoldás, kijön egy patch más shaderrel, akkor pl. mi van? :F Akkor vagy a játék nem fog hibátlanul futni, vagy a sebesség bukó ismét.

    Ez a DX11/DirectCompute5 megoldás nagyon béna lett, sőt, mivel Mantle nekik nincs, így a DX12-től még jó egy évnyire elég buta megoldás. Érthetetlen, miért nem raktak még bele 32kb memóriát, és akkor nem lenne most miről beszéljünk. :F Mert ez így szvsz brutálisan gáz, hogy egy 3 éves 7970, amit 50-60K-ért dobálnak az ember után az aprón a 180 000 forintos hiperszuper vadiúj GTX980 nyakán lohol. :Y

    Hála a jó égnek, hogy nem terjed a GameWorks, valahogy sosem szimpatizáltam a koncepciójával.

Új hozzászólás Aktív témák