Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #11623 üzenetére

    Ha a HairWorksre gondolsz, akkor az már csak 32x-es tesszellálást használ. Egy patchben visszavették, mert nem jó 10% alá csökkenteni a GPU-k raszterizációs hatékonyságát. Ilyen formában az elvégzett munkának a 90%-a felesleges. A 32x beállítással már "csak" a munka 70%-a felesleges.

    De egyébként a HairWorks gondja nem az, hogy sokat tesszellál, hanem az, hogy nagyon ronda. Sajnos a többi GameWorks effekt is hasonló. Egyszerűen jóval jobb minőségben megcsinálták már mások ugyanazt.

    A HBAO+ nem számít. Ez gyorsabban fut Radeonon, ettől függetlenül ez is ronda. Bár én az SSAO technikákért nem rajongok. Ma már obscurance fieldset kellene használni, mert az figyelembe veszi a képen nem látszódó részeket is, és azokból is keletkezhet árnyék.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés