Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz bombibmw #15624 üzenetére

    &(#15626) asdxv: Igen, én követtem el a saját kis masinámon, 4,4Ghz 4670K, a 16GB ramom megrántottam 1800@CL10-re (az 1600@CL9 kitemtől nem telik több sajnos) és alapórajeles 290, azaz 950/1250Mhz volt a teszt helyszíne.

    Ami még érdekes, hogy egyből feltűnt két dolog, egyfelől, hogy nekem jóval kevesebb az FPS, és hogy viszont lényegesen pofásabb a játék. :U Némi tanakodás után asdxv-vel arra jutottunk, azért mégis ki kéne próbáljam azt a bugos GstRender.Thread.MaxProcessorCount 8 parancsot, hátha. Az a mókás, hirtelen nálam is pariban lett a sebesség a tiéddel, és a grafika is egyből pont ugyanarra a szintre butult! :Y 100%-ra nem mondom, de 90%, hogy valahogy túlélte neked az a parancs. :K Ugyanis nálam is a beírása után ugyanazok a minimalista részecske-effektek, butuskább megvilágítás, gagyibb geometriájú, rossz minőségű objektumok, és egyszerűbb füsteffektek fogadtak, amik feltűntek a videódon is, csak előszörre azt gondoltam biztos, csak a kódolás gagyi, de nem. :N
    Szóval át kéne fésülnöd a cfg-t, mi a helyzet, mert szerintem csúnyán bebutított grafikával játszol. :D

    (#15625) Pacy: Szerintem igen. Nekem csak egy SSD van, de tuningolva, 4400Mhz-es 4670K proci és 1040/1350Mhz-es 290 mellett is elég volt a Seasonic 460W-os Fanless tápom GTA4, BF3 és BF4 alatt is, pedig egyik se kímélte a rendszert. :D

  • lowzor

    veterán

    válasz bombibmw #15624 üzenetére

    Tedd vissza 60-ról 70-re a Field of View-ot (asszem alapból 70). Az nagyon megkönnyíti a CPU dolgát, ha leveszed 60-ra.
    HSM kolléga csinált egy tesztet 64-es Shanghai-on egy 4.4-re húzott 4670K-val, meg egy 290-el és 70-es Field of View-al jóval 50 alá is simán beesett , mikor levitte 60-ra (láttuk, hogy a videódon annyin van) szinte alig látta 60 alatt az FPS-t, sokkal gyorsabb lett a játék.

Új hozzászólás Aktív témák