- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-n belüli parancsfeldolgozással nincs gond (illetve van, de nem ettől, hanem az aszinkron végrehajtási modell hiányától). Azzal van gond, hogy a processzor nem adja oda elég gyorsan a parancsot. Ezt Repi több prezin is elmondta, hogy ez olyan probléma, amivel sem ők sem pedig az AMD/NVIDIA/Intel nem tud mit kezdeni a driverekben. A BF3-ban is érezték, illetve ezért próbálkoztak a deferred contexttel, de attól még rosszabb lett a helyzetük. Utána mentek oda az Intelhez, az NV-hez, majd végül az AMD-hez, hogy kéne egy új API. Az AMD bevállalta és a többit már ismerjük.
Akármilyen programot vagy drivert írhatsz az nem tud mit kezdeni azzal, hogy az API túl lassan dolgozik.
Nincs lényeges különbség az NV és az AMD driverei között, ha nincs deferred context. Immediate context alatt mindkettő nagyjából ugyanolyan gyors. A deferred contextet meg az AMD nem támogatja, mert egyrészt láthatóan nem működik, másrészt úgy tudnák megoldani ahogy az NV. A processzorból fixen elvesznek egy magot csak a parancslistához. Kétmagos prociknál ez nagyon nem ajánlott. A Thiefbe is úgy van már beépítve a deferred context, hogy csak akkor aktiválja a játék az NV-nek ezt a módot, ha legalább hat logikai processzort detektál. Egyébként ennek a játéknak nagyon jó a deferred contextje 4 hónapot csak ebbe öltek bele a fejlesztők. Lényegében elérték, hogy sose legyen lassabb, mint az immediate context manuális threading mellett. Ez eddig csak a Civilization 5-nek sikerült. A legnagyobb kérdés, hogy az a 4 hónap megérte-e, mert a hat+ szálas procikon nyertek vele 2-5%-ot az immediate context manuális threading modelljéhez képest.
Nem véletlenül felejtjük el a szekvenciálisan dolgozó API-kat és állunk át teljesen a konzolokban látható parallel command buffer API-kra. A Mantle mellett a DirectX 12 és majd az érkező OpenGL 5 is ilyen lesz. Akármennyire ragaszkodott az MS deferred context koncepciójához nem elég a prebuild adatok többszálúsítása, mert akkor is egy render threadben fut össze minden. Utóbbit kell többszálúsítani. Amíg ezt nem osztjuk szét, addig szopunk. Nyilván azért az MS is védhető mert ők nagyon univerzálisan akarnak gondolkodni. Nem akarnak előnyt adni egy gyártónak a parallel command buffer modellel, de van amikor be kell vállalni. Idővel mindenki tervezni fog rá ideális architektúrát.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- Dell notebook topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Milyen autót vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó megkímélt Samsung A71 6/128GB / 12 hó jótállás
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest