Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz belinho #28112 üzenetére

    A fejlesztők a kezdetektől fogva erőltették a compute shadert. Ez a felhasználóknak kedvez. Neked jó, ha például az SSAO helyett a HDAO 7x gyorsabban dolgozik ugyanannyi mintával. Ezzel sokkal jobb grafika állítható elő, hiszen több minta feldolgozására van lehetőség. Ha megkérdezel egy fejlesztőt, hogy mi a mai grafikus API-k legjobb funkciója, akkor a compute shadert fogja mondani, mert sokkal gyorsabban meg tud oldani benne rengeteg effektet. Erre találták ezt ki.

    A Maxwell esetében az NV már mondta, hogy mi lesz. Gyakorlatilag ugyanazokra az elvi alapokra építik mint a GCN-t az AMD, tehát szoros integráció, és jó compute képességek. Annyi különbség lesz csak, hogy nem x86-64, hanem ARMv8 host processzorokhoz készül az integráció.

Új hozzászólás Aktív témák