Hirdetés
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Ágymatrac keresési kálvária
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz
ittakary
#29464
üzenetére
Szoftvermérnöknek tanulok (mellesleg a hobbim is a programozás) és szabadidőmben grafikus motort fejlesztek OpenGL-ben, szóval tudom miről beszélek: Egy grafikus motort nehezebb és hosszabb írni mint egy komplett játékot (ez persze függ a játéktól is, de általánosságban ez igaz a játékok 90%-ára), ezért a játékfejlesztő stúdióknak nem érné meg minden egyes új release-hez új motort fejleszteni vagy a régin túl sok időt pepecselni, felkészíteni az új architektúrákra, stb. Néhány kis csinosítás, pofozás történik de ettől több nem, így is elég pénzt költenek maga a játék fejlesztésére és a hozzá tartozó assetekre (trailerek, videók, modellek, spriteok, textúrák, dialógusok és hangeffektek). Ettől függetlenül maga a motor készítésekor hónapok mennek az optimalizációra (ez nem egy összefüggő munkamenet, hanem természetesen már az írás pillanatában is próbálják minél effektívebbre írni a motort, de ehhez tartozik utómunka is) szóval a játékfejlesztők egyáltalán nem próbálják direkt rontani a motorjuk teljesítményét, sőt. Ha belegondolsz ez egyértelműen negatív marketing volna számukra, kisebb játékos kört tudnának lefedni (mert ugye az "kazsual júzernek" még ma is kis lepkefing 2 magos gépe van). Egyébként ilyenekre vannak a kész motorok amiket third party cégek fejlesztenek (Unity, Unreal Engine, stb.), ezért is favorizálják őket ennyire a játékfejlesztők, mert ott tényleg csak a játék írására kell fókuszálni. Persze ott viszont csengetni kell a dollár ezreket a licenszekért, de valamit valamiért.

Ugyanakkor a konzolra váltás nem megoldás, maximum 1 évig, utána pedig szívhatja az ember a fogát, hogy megint PC uralom van. Nem véletlenül fut ma már minden játék közepes/alacsony beállításokon 720p-ben (1080p -k 90% -a csak upscale-elt, semmi vizuális javulást nem eredményez), ha belegondolsz ekkora teljesítményre a konzol árával megegyező (ha nem olcsóbb) PC is képes, ráadásul az mégis csak egy PC. Pont ezért adtam el a PS-em mert 1080p ultra után pixelháborúnak tűnt minden konzolos játék.
A baj szerintem inkább ott van, hogy akinek kicsit is komolyabb gépe van az már csak addig ismeri az Options menüt amíg belép is mindent felvesz maxra, utána pedig inkább szitkozódik és játszik 20fps -el a legújabb játékokkal, mint, hogy lejjebb vegye a beállításokat és legyen fix 50-60fps -e kicsit alacsonyabb beállítások mellett, vagy kivárja az új drivereket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Borderlands 4
- Milyen autót vegyek?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3661, 100% Akkum
- Önerő nélkül is elvihető! RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Gamer szék noblechairs HERO Valódi Bőr Fekete
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




