- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz
ittakary #29464 üzenetére
Szoftvermérnöknek tanulok (mellesleg a hobbim is a programozás) és szabadidőmben grafikus motort fejlesztek OpenGL-ben, szóval tudom miről beszélek: Egy grafikus motort nehezebb és hosszabb írni mint egy komplett játékot (ez persze függ a játéktól is, de általánosságban ez igaz a játékok 90%-ára), ezért a játékfejlesztő stúdióknak nem érné meg minden egyes új release-hez új motort fejleszteni vagy a régin túl sok időt pepecselni, felkészíteni az új architektúrákra, stb. Néhány kis csinosítás, pofozás történik de ettől több nem, így is elég pénzt költenek maga a játék fejlesztésére és a hozzá tartozó assetekre (trailerek, videók, modellek, spriteok, textúrák, dialógusok és hangeffektek). Ettől függetlenül maga a motor készítésekor hónapok mennek az optimalizációra (ez nem egy összefüggő munkamenet, hanem természetesen már az írás pillanatában is próbálják minél effektívebbre írni a motort, de ehhez tartozik utómunka is) szóval a játékfejlesztők egyáltalán nem próbálják direkt rontani a motorjuk teljesítményét, sőt. Ha belegondolsz ez egyértelműen negatív marketing volna számukra, kisebb játékos kört tudnának lefedni (mert ugye az "kazsual júzernek" még ma is kis lepkefing 2 magos gépe van). Egyébként ilyenekre vannak a kész motorok amiket third party cégek fejlesztenek (Unity, Unreal Engine, stb.), ezért is favorizálják őket ennyire a játékfejlesztők, mert ott tényleg csak a játék írására kell fókuszálni. Persze ott viszont csengetni kell a dollár ezreket a licenszekért, de valamit valamiért.
Ugyanakkor a konzolra váltás nem megoldás, maximum 1 évig, utána pedig szívhatja az ember a fogát, hogy megint PC uralom van. Nem véletlenül fut ma már minden játék közepes/alacsony beállításokon 720p-ben (1080p -k 90% -a csak upscale-elt, semmi vizuális javulást nem eredményez), ha belegondolsz ekkora teljesítményre a konzol árával megegyező (ha nem olcsóbb) PC is képes, ráadásul az mégis csak egy PC. Pont ezért adtam el a PS-em mert 1080p ultra után pixelháborúnak tűnt minden konzolos játék.
A baj szerintem inkább ott van, hogy akinek kicsit is komolyabb gépe van az már csak addig ismeri az Options menüt amíg belép is mindent felvesz maxra, utána pedig inkább szitkozódik és játszik 20fps -el a legújabb játékokkal, mint, hogy lejjebb vegye a beállításokat és legyen fix 50-60fps -e kicsit alacsonyabb beállítások mellett, vagy kivárja az új drivereket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G
- GIGABYTE GeForce RTX 5060 GAMING OC 8GB GDDR7 128bit
- GIGABYTE RTX 5070 12GB GDDR7 WINDFORCE SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- MSI GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK OC 8GB GDDR6 Videókártya!
- ASUS RX 9060 XT 16GB GDDR6 PRIME OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ÚJ AKKU!!! Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3394, 94% Akkumulátor
- AKCIÓ! 750W Seasonic PRIME TX-750 Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- 139 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest