Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz DeathAdder #18588 üzenetére

    Így van. :K Bizonyos mértékig ez a LOD (level of detail) megvalósítás része (amíg messze vagy, úgyse látod, nem rajzolja ki, amikor meg közel mész, kiteszi) de bizonyos játékok azzal trükköznek (GTA4 nagyon látványosan) hogy amíg nincs meg az adat a videómemóriában, addig nem teszi ki a képre, így nem kezd el laggolni, mint állat. Ellenben szar érzés, mikor pl. mész a hídon, és hirtelen a semmiből előtted van egy betontömb, és már csak azt látod, hogy repülsz ki a kocsiból. A hajam téptem emiatt anno az 512-es 4850-emmel nemegyszer.... :DDD Vagy, az 1GB-osal volt olyan, hogy olyan 1200MB igénynél már nem jelentek meg az árnyékok, csak mikor megálltam az autóval, és kiszálltam, olyan illúzióromboló volt, hogy hihetetlen, vissza is vettem 1024MB alá... :D

    Itt olvasd el, amit lsc-nek írtam, ha érdekel a téma. [link] Olvasás után a videót mindenképp nézd meg a végén, így össze fog állni a kép a fejedben. :K

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés