Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
1080p-n Ultra grafikán egy gyengécske RTX3050-en is 30 fps. A probléma inkább, hogy Low grafikán is szinte ugyanúgy néz ki a játék, mint Ultrán. Low grafikán 30 helyett van 40 fps-ed egy RTX3050-en, tehát a probléma szerintem, hogy nincs skálázódás, azaz egyfajta grafika létezik.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz RetepNyaraB #20644 üzenetére
"de ezek után használhatom amd-n a dlss-t;"
Azt biztosan nem, mert NVIDIA hardver kell hozzá A DLSS mod kicserélte a DLSS dll-jében a DLSS-t FSR 2.0-ra. A játékban ettől nem változott meg a DLSS neve FSR 2.0-ára, mert ahhoz programódot kellett volna módosítani, ami csak a CD Projekt RED-nek van meg Most, hogy belerakták az FSR 2.1-et, a mod értelmét vesztette.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ha a többi beállítást itt találod, ami grafikailag ugyanazt hozza, mint az Ultra, de gyorsabban: [link] Nagyon jók ezek a guide-ok, neked nem kerül időbe megtalálni a jó beállításokat.
RetepNyaraB: AMD fronton 6700XT-től lehet minimális RT-t használni és 6800-tól optimális a jelenlegi RT megoldásokkal. NVIDIA-nal a külön RT egység miatt már a 6600 riválisától, azaz 3060-tól.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz SirRasor #20669 üzenetére
Én féltem a 6700XT fogyasztásától, mert 450W-os tápom van, azért nem lett, de ezek szerint lehet, hogy nem kellett volna. Nehéz a választás, hogy a gyártók ezekkel a kifacsart értékekkel dolgoznak és a 2-3 plusz fps-t hajkurásszák. Jó lenne, ha jeleznék, hogy x W-tal kevesebbel is elmegy a teljesítményt alig érintve.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz adr0001 #20689 üzenetére
8GB VRAM tökélesen elég. Nekem High textúrával RT Ultra-n 7GB a VRAM használat a 12GB-os RTX 3060-on 1080p DLSS Quality-vel. Amikor a 8GB-os RTX3050-em volt, akkor pedig RT Medium és High textúrával szintén nem volt gondom, mert ugyanennyi volt a VRAM használat.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz RetepNyaraB #20699 üzenetére
"Ez persze szoftveres mérés és mint ilyen, kamu."
Nem kamu, miért lenne az? Akkor a Windows Feladatkezelőben is a programok memóriafogyasztása bájtra pontosan kamu lenne? Az operációs rendszer, ami kezeli és kiosztja a memóriát ne tudná megmondani, hogy mennyit osztott ki? Semelyik program sem kerülheti ki az operációs rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz adr0001 #20702 üzenetére
A valóságban, azaz játékokban 50%-kal jobb egy 3060 RT-ben, mint egy 6600XT. A 3D Mark-ban nem bíznék, mindig hülyeségeket mért. Van erről mérésed, képed, amit mondasz, mert még nem bukkantam ilyenre YouTube-on. Tehát hogy a 6600XT a textúrákat lejjebb véve medium-ra high-ról hirtelen 40-50%-kal begyorsul RT alatt.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz RetepNyaraB #20704 üzenetére
Értelek, de az szerencsére más, hiszen a processzorokban már hődióda sincs, tehát azért nem pontos, mert egyáltalán nincs analóg mérőeszköz rá A VRAM foglaltság mennyisége az egy egzakt dolog, pofon egyszerű "mérni", hiszen igazából nem mérésről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz adr0001 #20706 üzenetére
"A tárgyalt játék estében mind a 3050, mind a 3060 kb. annyira nevezhető "Ray-Tracing GPU"-nak, mint a 6600."
Ez nem igaz. A Cyberpunk 2077-ben 1080p DLSS / FSR Quality és RT Ultra, azaz mind az 5 RT opció be van kapcsolva, a megvilágítás pedig Ultra-n van. Így 40-60 fps-em van. Ebben a helyzetben a 6600XT tud 20 fps-t. Köze sincs a két kártyának egymáshoz, ég és föld. A 3060 pontosan egy 6700XT szintjén van RT-ben, ezt tárgyaltuk itt nem rég a többiekkel, mérésekkel alátámasztva. Ha visszaolvasol, megtalálod ezeket Jó lenne ha te is igazolnád, hogy a 6600XT hol éri be a 3060-at RT-vel medium textúrákkal....
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ki flame-el, mikor eddig teljesen jól megvoltam itt? Fanboy-okkal nem tudok mit kezdeni, akik nem bírják az igazságot. Én itt semmiféle flame-et nem csinálok, csak az igazságot írom le. Elismertem, amikor arról volt szó, hogy a 6700XT sokkal jobb raszter-ban, mint a 3060. Ha ez nektek szúrja a szemeteket, akkor ti csináljátok a flame-et. Például ez a hozzászólásod pont egy flame, mert személyeskedsz és nem a tényekről beszélsz. Sajnálom, hogy az ilyen emberek rontják el a topikot, mint te, mert a többiekkel itt jól kijöttem és jót beszélgettünk. Na viszlát, örülj magadnak.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Kolbi_30 #20722 üzenetére
[link] Tényleg semmi haszna nincs, csak raszterben teljesen rosszak a fény / árnyék hatások Középen a légkondi alja miért világít, mint a karácsonyfa RT nélkül? A jobb oldali pad fölött hogy világít át a betonon a középen lévő fény? ...hihetetlen hogy emberek képesek úgy véleményt alkotni valamiről, hogy fingjuk sincs hozzá és nem próbálták ki tüzetesen. Egy játékban látták 2 percre és már el van könyvelve, hogy szar. A PH tényleg kezd lecsúszni óvoda szintre. A felnőttes gondolkodásnak a legtöbb emberből hiányzik.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz SirRasor #20726 üzenetére
Most tisztulnia kell az agyamnak, mert készen vagyok. Mindenki tudja, hogy az RT a jövő, az AMD is, a Callisto Protocol-t épp ő "szponzorálta", kegyetlen jó lett ott is, illetve készül az Ubisoft új Snowdrop motorja RT-vel az AMD közbenjárásával, aztán itt megy a tagadás, hogy nem selling point. Szar, unrealisztikus. Mikor pont, hogy a raszter unrealisztikus az orbitális fény-árnyék hibával. Majd visszatérek talán egyszer, 5 év múlva, ha már RT lesz mindenhol és eltűnnek ezek a nyafogások
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz SirRasor #20729 üzenetére
Pontosan Én sem azt állítom, hogy az RT-t mindenkinek használnia kell jelen állapotában, például az itt említett sebesség gondok miatt De az az állítás, hogy az RT unrealisztikus és nincs semmi értelme, mikor ott a bizonyíték, amit belinkeltem, hogy jóval realisztikusabb az már a valóság tagadása.
tusi_: A sebességtől én eltekintve írom a dolgokat, úgy ámblokk az RT-ről beszélek általánosan, AMD és NVIDIA-tól függetlenül. Az 50 fps-sel nekem nincs gondom egyébként, inkább legyen az árnyékok és fények helyesek, minthogy 100fps-sel nézzem a helyteleneket. De ez egyéni dolog. A jövőben a sebesség gondok meg lesznek szűntetve.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Értékelem a nyitottságod. Igen, a jövőt nehéz megjósolni, de jelenleg az RT-ről csak pozitív fejlemények vannak és semmiféle esés nem látszik, mint a 3D és a VR esetén. Mindhárom gyártó, AMD, NVIDIA és Intel is erőteljesen fejleszti az RT hardverét, a játékmotorok folyamatosan bővülnek RT támogatással, tehát jelenleg nem látszik semmiféle baljós árny
"Ez mind izles kerdese"
Pont ez a lényeg, hogy én nem ízlésről beszélek Erre elkezdem kapni a szubjektív véleményeket, mikor az engem nem izgat. Az, hogy az RT realisztikusabb vagy nem, az nem ízlés kérdése, mert a valóság a rendelkezésünkre áll és ha egy játékban nem olyanok az árnyékok / fények az egy egzakt dolog. Az ízlésről én pont nem vitatkozok, mert mindenkiét tiszteletbe tartom. Ezért teljesen szakmai a témám, mert nem ízlésekről akarok beszélgetni, hanem az RT-ről, mint technikáról.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Szóval én szeretnék itt maradni, de nem ízlésről szeretnék beszélgetni, se nem RT sebességről (csak ha nagyon oda nem illőt, azaz tapasztalataimmal ellenkezőt olvasok), hanem magáról az RT-ről, mint izgalmas technológiáról, ami egyértelműen realisztikusabb, ha jól implementálják és erre van jó pár példa már ma is. Van ellenpélda is, de szerencsére azok már régi, kezdeti próbálkozások és már kezdenek kikponi (Metro Exodus, Cyberpunk-ban egyes tükröződések, amiket egyébként ki lehet külön kapcsolni)
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Kolbi_30 #20737 üzenetére
Én azt gondolom, hogy ha az RT a jelenben nem járna sebesség veszteséggel, akkor a nagy többség RT-zne Ezért fontos technológia szerintem, még ha ma nem is látszik, mert nagyon sokakat csak ez az egy dolog tántorít el tőle. Na de most már én is meguntam az RT-t. Kibeszéltük velősen, majd visszatérünk rá pár hónap múlva.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nem tud az AMD drivert írni, ezért a tanácsuk: tiltsd le azt a funkciót Így tényleg nehezen fognak elmozdulni a 10%-os részesedésről, de évek óta az rajzolódik ki, hogy nem is akarnak. Ezzel pedig csak mi, a felhasználók járunk rosszul, mert nincs verseny. Mindkét cég kritikán aluli.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Aljasvip #21156 üzenetére
Intellel eddig nincs bajom. Látszik, hogy nagyon akarnak és folyamatosan fejlődnek. Az AMD-vel ellentétben az első generációban már pariban voltak az NVIDIA RT teljesítményével. XeSS szintén jó, nem egy megúszós FSR 1.0 szint. A lagymatag, "ráérünk még arra" AMD-hez képest látszik bennük a tűz.
DX9-es játékokkal nem játszok, a DX12 / Vulkanosok viszont jól mennek, bár még csak bugokkal. Jövőre jön a Battlemage architektúra. Várós, ha addig a drivert is folyamatosan kalapálják.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz joysefke #21162 üzenetére
Intel Arc A770 vs Triple-A Gaming
Szerencsére mások megteszik helyettem ezt, én pedig szépen tudom követni a fejlődést
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz joysefke #21166 üzenetére
Így van, ezért várós a következő architektúra. Ez az architektúra arra jó, hogy bemutassák, hogy képesek egyáltalán egy 3060 vagy 6600XT-nél gyorsabb GPU-t készíteni AAA címekben a modernebb grafikai technológiákat is használva, azaz RT és DLSS/ FSR. Ezt mind megugrották és ez a lényeg, mert mind az AMD, mint az NVIDIA erre a kategóriára tojik, szóval itt kell nagyon erősnek lennie az Intelnek.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én úgy látom, hogy az AMD főleg követő, kevésbé újító. Ezért cseréltem le az AMD VGA-m év elején NVIDIA-ra sok-sok év után. NVIDIA kijött az RT-vel, AMD 1 generáció múlva követte. NVIDIA kijött a DLSS-sel, az AMD 1 generációval utána az FSR-rel. NV kijött a képkocka beszúrós DLSS 3-mal, jövő évben az AMD is kijön ugyanezzel, FSR 3 néven. Csak reménykedek, hogy valamiben az AMD végre első lesz, mert az nagyon jót tenne a 10-90%-os brutál NVIDIA előnynek
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz #48613632 #21181 üzenetére
Ez előtt én is értetlenül állok, kevésbé tartom jó vételnek ezeket a kártyákat Viszont még ma is tartják a frontot teljesítményben a 8GB ellenére, csakhogy kérdés, hogy meddig. Inkább ajánlok 6700XT-t helyettük a milyen videókártyát vegyek témában, ha épp oda tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz adr0001 #21186 üzenetére
Nagyon valószínű ez a konzol fókusz. Oda nagyon kell az olcsón gyártható GPU A PC részleg emellett azért ugyanolyan fontos az AMD-nek a 10%-os részesedéstől függetlenül, mert ugye a konzolra fejlesztéshez egyrészt kell PC, másrészt a konzol megjelenési idők között a PC-s VGA-kkal lépkednek előre. "Mutatják", hogy éppen hol tartanak, reszelik a szoftvert, ami fontos a konzol fejlesztőknek is.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Callmaster #21419 üzenetére
A BIOS-ban bekapcsoltad a memória XMP profilját? Vagy a memória csak 2400Mhz-es? Az manapság már nem elég, ha 200fps fölé hajtasz. Oda kell a mai alap, azaz a 3200, 3600MHz-es memória.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Nincs értelme szerintem"
A ventilátorok élettartama működési órában van meghatározva és zéró fan-nal tovább fog jól működni, mert később fog elkezdeni zörögni, csörögni, elromlani Nem hasra ütésre találták ki ezt a mérnökök, hanem ésszerű indokkal. Ettől felőlem kikapcsolhatod, csak tudd, hogy ténylegesen van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"A paszta a gpu ne száradjon ki ne érje extrém terhelés szerintem ez a fontos"
Nem a felvett teljesítménytől (Watt) szárad ki a paszta, hanem a magas hőfoktól. 60-65 foknál még nem szárad ki a paszta, nekem a CPU pasztázásomat sem kell sose cserélnem, mert sose szárad ki A venti pont a jó pillanatban kapcsol be zéró fan-nál. Még egyszer leírom: több, évek óta ezzel foglalkozó mérnök dolgozik ezeken a kártyákon, nem te vagy én leszek itt a nagyon okos, aki valami olyanra jön rá, amire ők nem gondoltak.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Gabady #22490 üzenetére
Nehéz ügy. Az a dxgmms2.sys fájl a Windows grafikai rendszere, tehát ha az bajt okoz, akkor mindenképp valamiféle driver galiba van, mert az utasítja erre a dologra. Én is egy friss verziójú Windows 11 tiszta telepítését tudom ajánlani, ha VGA OC nincs és a Radeon beállításokban sem állítottál dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Relatív gyári teljesítmények:
● RX 6400-hoz képest
● RX 6500 XT-hez képest
● RX 6650 XT-hez képest
● RX 6750 XT-hez képest
● RX 6950 XT-hez képest
Fogyasztási keret állításához:
● MorePowerTool
/link a weblap közepe fele/
● MorePowerTool leírás/guide, mit hogyan, miért !!!
Aktuális AMD driver:
● AMD.com
EXCEL-tábla topiklakók méréseivel:
● [LINK]
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen