- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: MárkaLánc
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- hdanesz: Elektromos autózás - első élmények
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
addikt
válasz
Petykemano #9528 üzenetére
> 4 év alatt alig nőtt valamit a teljesítmény magszám skálázódás.
az AMD nem szaladhat túlságosan előre - megelőzve az igényeket.
de egy picit azért a jövőbe kell látnia.Ami nyilvánvaló lett számomra,
hogy a konzol bizniszt -
a szerencsés együttállásnak köszönhetően (is) hozta el az AMD ( PS4 , PS5 )
aminek egy jelentős része volt,
hogy Lisa Su - az IBM(Cell) -nél is a Sony-val dolgozott együtt.
Vagyis tudta a Sony ( mint ügyfél ) igényeit és megmaradtak a személyes kapcsolat rendszerei.A jövőre érkező Strix Halo szerintem egy újabb apró lépés a jövő felé.
- 16c Zen5 APU
- 256 bites - egyesített memória
- relative erős GPUés valószínűleg
- az nVidiának is lesz hasonló konfigja, csak ARM alapokon.
- És ott az új játékos a Qualcomm is.szerintem a magszám növelésének a PC/Desktop -on
a memória sávszélesség a legnagyobb akadálya.
egy 2 csatornás memóriával 32 erős magot nem igazán lehet kiszolgálni.
és a memória sávszáll a HEDT ( Threadripper ) és a szerver ( Epyc ) platformokon is elég fontos.mert azért a több csatorna - > nagyobb memória sebesség -> nagyobb teljesítmény.
12c = 12 csatorna
6c = 6 csatorna.https://www.phoronix.com/review/ddr5-epyc-9004-genoa/6
-
S_x96x_S
addikt
válasz
Petykemano #9528 üzenetére
> 4 év alatt alig nőtt valamit a teljesítmény magszám skálázódás.
Az Intelnél ez még inkább észrevehető; lásd 24 magos CPU-k ..
de komolyabban:
Lassan dolgoznak a szoftveresek, de legalább valamilyen előrelépés már látszik.pl. az UE 5.4 elég sok párhuzamosítást és optimalizációt tartalmaz,
de azért van még mit csiszolgatni.
és ne felejtsük el, hogy az UE 5.0 - 2022-Áprilisban jelent meg, vagyis még csak 2 éve!
-------------------------és manapság már mindenki a 4K-ra fókuszál,
ami miatt eleve minden GPU limites."Unreal Engine 5.4 Forgotten Cemetery Tech Demo Struggles to Run Smoothly at Native 4K Resolution on an RTX 4080"
https://wccftech.com/unreal-engine-5-4-struggles-native-4k-rtx-4080/2024-május-10 - wccftech
" In regards to performance, the new renderer parallelization introduced in the new version of the engine can bring around 40% performance improvement in CPU-limited scenarios on a Ryzen 7 7800X3D on PC over version 5.0 in the Matrix Awakens demo. This also bodes well for consoles, as a PC attempting to replicate the PlayStation 5 and Xbox Series X specs sees considerable performance improvement in Unreal Engine 5.4 over version 5.0."persze az 5.3 - hoz képest már nem 40% .. de ez már mellékes ..
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/unreal-engine-5-4-is-now-available
-
paprobert
őstag
válasz
Petykemano #9528 üzenetére
Nem feltétlenül nagy baj ez.
Még az a típusú játék is ritkaságszámba megy, ami 30 képkockát céloz a konzol CPU main threadjével. Ennek következtében PC-n Zen2-vel, vagy egy 2018-as Skylake-kel is nagyrészt kényelmesen el lehet lenni. Van kiaknázatlan tartalék a fejlesztők kezében, a többszálúsítás csak ezután jönne.
Én pedig nagyon vártam, hogy sok új játék Hogwart's Legacy szinten, vagy annál is durvábban fogja beárazni az egyszálas teljesítményt, de a last gen és a Switch megmentette a PC-t ettől.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9700X Processzor!
- Realme C30 32GB, Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3416 Ft / hó áron!
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest