- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- lezso6: Nem látszik a kurzor Chrome alatt a beviteli mezőkben?
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
solfilo #3207 üzenetére
Az, hogy a Naples nem lett átütő sikersztory nem lep meg. Érthető a vonakodás, bizonytalanság. "Noone was ever fired for chosing intel" és nem is nyújtott olyan kiemelkedő teljesítményt (perf, perf/W)
Tehát a 0.8% => 3.2% tökre érthető.
A Rome viszont igazán jól sikerült, mármint sikerült kézzelfogható előnyöket felmutatni. És így is kisebb lett a növekedés mértéke. 3.2% => 4.5% Nem vártam persze én se egyből nagy átpártolást, látom, hogy még épp csak most jelenik meg a szervergyártók kínálatában, de azért azt vártam, hogy ilyen kézzelfogható előnyök mellett azért növekvő mértékű lesz a adoptáció. Tehát annál a 2.4%-nál legalább nagyobb, mint az azt megelőző 1 éves időszakban. (Ráadásul mindezt úgy, hogy megjelent a Rome pár cloud hyperscaler kínálatában is)A másik kissé érthetetlen a desktop.
12% => 15.8% - ezt sikerült elérni a zen1 és zen+-szal
A zen2 már igazán versenyképes lett. Ennek ellenére itt is kisebb mértékű növekedést sikerült elérni, mint korábban:
15.8% => 18.3%Persze tudom, hogy piac nagy részét az OEM-ek tartják kézben és náluk is pont ugyanolyan lassú a reakció.
Mit gondoltok egyébként - ez most egy marketing kérdés -
Az OEM-ek gyakran hivatkoznak a kínálatuk kritikájával kapcsolatban arra, hogy azt kínálják, amit a vásárlók keresnek. Tehát nem építenek AMD-re, mert a vásárlók nem keresik, vagy azért drágább az, mert a vásárlók kisebb példányszámban veszik.
Ugyanakkor már ezen a fórumon is többször elhangzott, hogy milyen bénaszar az AMD, mert hát ha valaki venne is Rome-ot, az nem elérhető és hogy hát így nem lehet.Szóval mit gondoltok, a vásárlót, végfogyasztót kell meggyőzni és majd kiköveteli magának a megfelelő termékkínálatot, vagy az OEM képviselőjét, mert a vásárló többnyire azt veszi meg, amit kínálnak neki?
(Amúgy döbbenet, hogy a legnagyobb növekedést a mobil szegmensben érték el, pedig szerintem a Raven Ridge és a Picasso nem is volt annyira versenyképes az intel mobil kínálatával szemben.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest